• Goed, ik ga ff een schema maken
    Maatschappijleer - Ik moet nog twee dossiers inleveren van vorige periode. Plus nog een dossier van deze periode
    Wiskunde - Iets van 40 opdrachten loop ik achter
    Economie - Totaal vastgelopen, ik loop een hoofdstuk achter
    Duits - 25 opdrachten achter
    Engels - nog een luistertoets en een boektoets inhalen =|
    M&O - ik loop hiermee thank god bij
    Muziek - nog wat huiswerk maken
    Informatica - Waarschijnlijk loop ik 3 opdracht-dingen achter
    Nederlands - SHIT ik moet nog wat afmaken

    Ofwel, ik ben totaal screwed.
    En dat alleen maar omdat ze voor de kerstvakantie een geniepig weekje deden waarin je al vet veel had moeten maken.
    Ik vind dit echt niet leuk. Normaal lag ik al wakker 's avonds, maar nu is het nog erger en val ik echt pas om half 1 in slaap (tegenover 11 uur eerst)
    Baaaah. Bah. Echt bah.
    Wie kan er ook zo goed plannen?


    Life is hard and then we die

    Holy shit, je bent zelfs nog erger dan ik. ._.
    How is that possible?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb geen idee maar ik word echt gestoord van mezelf .. xD


    Life is hard and then we die

    Ik heb een uitstelprobleem....


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik kan niet plannen en ik loop zo'n 25 sommen achter bij wiskunde. En met economie een stuk of 15 :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eigelijk, in de tijd dat je dit had geschreven had je bijvoorbeeld wat wiskunde kunnen doen ( alsof k bij ben) maar probeer in je agenda met een paar kleine lettertjes elke dag erin te zetten wat je wilt doen, van HW dan :P


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    frozenheart schreef:
    eigelijk, in de tijd dat je dit had geschreven had je bijvoorbeeld wat wiskunde kunnen doen ( alsof k bij ben) maar probeer in je agenda met een paar kleine lettertjes elke dag erin te zetten wat je wilt doen, van HW dan :P
    Ja, dat is eigenlijk het grootste probleem, ik wéét dat ik iets moet doen, maar het is zo moeilijk eraan te moeten beginnen.


    Life is hard and then we die