• Phylaca
    De naam van een inrichting voor jongeren, met in totaal 66 patiënten. Maar tien van de 66 patiënten hebben het tot sectie vijf gehaald, de meest beruchte sectie van de inrichting. Moord, verkrachting, diefstal en andere misdrijven die de patiënten hebben gepleegd. Wegens onderhoudsproblemen worden de jongeren bij elkaar op de kamer gezet maar gaat dit wel goed? Krijgen de jongeren spijt van hun daden of wordt de drang naar bloed alleen maar groter?



    De rollen:
    • Zayn Malik - Bicycle
    • Louis Tomlinson - Beanies
    • Harry Styles - Dobreva
    • Niall Horan • NODIG •
    • Liam Payne - KiliOfDurin

    • Ave Reeds - Phyre
    • Emilie Loaene Harrison - Daddario
    • Riley Age Fowell - Evolution
    • Elliot Riggs - Reign
    • Lanzetta "Lani" Shativa Forest - xMeCrazyMofo

    Invullen:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Nationaliteit:
    • Uiterlijk:
    • Karakter:
    • Reden waarom hij/zij in de inrichting zit:
    • Extra:


    De regels:
    - Meer dan vijf regels per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Offtopic gelieve tussen haakjes zetten.
    - Meld het als je voor een tijdje niet kan reageren.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - Houd rekening met de verhaallijn, je personages moeten dus geen mietjes zijn.
    - Alleen ik en Phyre maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:16 ]


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Aquari schreef:
    (...)

    Dat heb je niet gedaan, tenminste bij mij niet.
    En gister stuurde je me dit; Oke, is goed. Wil je het dan alsjeblieft vóór morgenavond doen, anders lig je er echt uit, sorry. Dus, geen exacte tijd.

    Beetje jammer dit..


    Ik heb gekeken en je hebt gelijk, sorry. Ik dacht toch echt dat ik hem naar jouw had gestuurd maar ik heb hem naar iemand anders gestuurd ivm een andere rpg. Als je wilt mag je hem terug?

    Phyre schreef:
    (...)

    Ik heb gekeken en je hebt gelijk, sorry. Ik dacht toch echt dat ik hem naar jouw had gestuurd maar ik heb hem naar iemand anders gestuurd ivm een andere rpg. Als je wilt mag je hem terug?


    Als dat mag, graag :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik Liam als nog niemand hem heeft gekleemd?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:47 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik Liam als nog niemand hem heeft gekleemd?


    Yep, je hebt hem. Graag voor vanavond invullen (:

    • Naam: Liam James Payne
    • Leeftijd: 20 [29-08-1993]
    • Nationaliteit: Brits, Wolverhampton
    • Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al wrijft hij er meestal wat wax in zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet. Liam doet veel aan sport en dat zie je goed terug in zijn lichaam. Hij is goed gespierd en heeft een sixpack, al showt hij die niet veel.
    • Karakter: Liam is van zichzelf een stille kwajongen met een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Hij heeft zich altijd de mindere gevoeld thuis en ook heeft hij zich nooit een volledig lid van de maatschappij gevoelt, wat klopt want dat is hij ook eigenlijk niet. Hij is ook nog eens een gigantische manipulator, als het hem uitkomt, maar uit zichzelf geen slecht persoon. Hij is ook lief, zorgzaam en trouw, maar hij maakt vaak andere keuzes dan hij zou moeten. Zeker zijn minderwaardigheidscomplex en het feit dat hij door de mensen om hem heen, op zijn moeder na, nooit als een van hen is geaccepteerd hielpen daar ook aan mee. Liam is heel slim en heeft alles heel snel en goed door, al zijn zijn oplossingen niet altijd even juist. Als hij wil kan Liam het kwaad zelve zij, meedogenloos, angstaanjagend en gevuld met haat. Meestal is hij stil en erg op zichzelf als hij mensen niet kent. Je hoort hem maar weinig, maar als hij iets zegt is het wel altijd waardevolle informatie of is hij heel erg bijdehand. Al is het altijd maar de vraag of hij liegt of de waarheid spreekt.
    • Reden waarom hij/zij in de inrichting zit: Liam is een manipulatieve seriemoordenaar. Hij is beschreven als de smiley-killer. Voor hij zijn slachtoffers omlegde sneed hij hun mondhoeken omhoog open en strooide er zout in zodat ze met een glimlach op hun gezicht zouden sterven. Hij deed dit alleen bij mensen die al erg depressief waren, of mensen die bij hem in het verkeerde bloed waren komen te staan. Ze waren blij om te sterven en zo kon de wereld dat zien. Degene die dat niet waren sprak hij zo om dat ze hem een voor een smeekte ze uit hun leiden te verlossen. Hij is uiteindelijk gepakt toen hij net het mes door het hart van een meisje duwde. Zij was een lange tijd zijn vriendinnetje geweest, maar ze was manisch-depressief en zag het niet meer zitten. Ze vroeg hem dit te doen en stierf in zijn armen voor hij werd geboeid en afgevoerd. Sinds haar dood is hij alleen gevaarlijker. In de inrichting heeft hij al 3 andere gevangenen omgelegd.
    • Extra: Liam heeft echt wel een hart, al lijkt dat vaak niet zo. Hij is erg verward over zijn afkomst en identiteit en neemt het zijn vader heel erg kwalijk dat hij het hem niet heeft vertelt. Zijn moeder staat nogsteeds het dichtst bij zijn hart en hij zal koste wat er kost zorgen dat haar niets zal overkomen.
    Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft een puppy genaamd Loki van wie hij erg veel houd en zonder wie hij helemaal doordraait.

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Yaaay, alleen nog een ingevulde Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Reign schreef:
    • Naam: Elliot Riggs
    • Leeftijd: 21
    • Nationaliteit: Brits
    • Uiterlijk:



    Elliot is niet bijzonder lang, slechts 1m65. Haar wilde, krullende haren zijn haar handelsmerk. Ze zijn absoluut ontembaar en kammen heeft weinig zin. Daar stoort ze zich echter totaal niet aan. Sinds ze in de instelling zit en weg van haar vroegere leven is uiterlijk iets waar ze niet langer om geeft. Ze heeft dan ook niet het meest perfecte lichaam, zeker geen modellenfiguur. Haar gewicht wisselt voortdurend, wat afhangt van haar gemoedsgesteldheid. Elliot houdt van een grunge-look. Haar afgetrapte zwarte veterboots combineert ze praktisch met elke outfit en soms kunnen haar outfits net iets te gewaagd uit de hoek komen. Aangezien ze sinds ze in de instelling zit, weinig om haar uiterlijk geeft, is make-up niet langer een prioriteit. Al krijgen haar ogen wel een likje mascara en heel af en toe als ze er zin in heeft komen de smokey eyes terug.

    • Karakter:
    Er zijn twee kanten aan Elliot, waarvan de ene meer prominent naar voren komt dan de andere. De kant die de buitenwereld het meeste te zien krijgt is die van een ‘smart bitch’. Elliot kan enorm manipulatief zijn. Ze weet precies hoe ze haar zin kan krijgen en is een meester in het om haar vinger winden van mensen. Dit is een trekje dat ze te danken heeft aan haar woelige verleden. Ook is ze redelijk vindingrijk. Als je plan nodig hebt voor wat dan ook, ga naar Elliot. Alleen moet je veel geluk hebben dat ze je ook effectief wil helpen. Ze is niet echt een sociaal persoon, wat haar redelijk koud en gevoelloos kan laten overkomen. Maar wat mensen over haar denken staat niet echt op haar dingen-die-me-iets-kunnen-schelen-lijstje. Om eerlijk te zijn is dat lijstje aan de minieme kant. Elliot heeft een enorme I don’t care attitude. Je ziet haar eerder met haar ogen rollen en verder wandelen, dan dat ze zich effectief voor iets inzet of engageert. Ze heeft niet zoveel vrienden, aangezien ze achterbaks en gemeen uit de hoek kan komen. Alleen is dat haar afweersysteem. Ze laat nu eenmaal niet graag mensen binnen in haar vertrouwde zone. Een andere reden waarom mensen liever uit haar buurt blijven, is omdat ze wraakzuchtig is. Als je haar iets mis doet… Let dan maar op.
    Elliots tweede kant is een kant die amper zichtbaar is, een kant die ze bewaard voor de mensen die ze echt vertrouwt en van wie ze weet dat ze op hen kan rekenen. In de instelling zijn dat er momenteel nul. Maar als ze bij vrienden is dan is ze gevat, luchtig en breekt de ene na de andere glimlach door op haar gezicht. Eenmaal je haar vriendschap hebt kunnen krijgen, dan is ze zo trouw als een hond. Elliot is niet de persoon die haar vrienden ooit zou verraden. Ze vindt trouw en eerlijkheid binnen een vriendengroep twee van de belangrijkste kenmerken.
    Andere karaktertrekken van Elliot zijn dat ze enorm roekeloos kan zijn. Dit was vroeger al een beetje zo, maar nu ze in de instelling zit, is het praktisch uit de hand gelopen. Ze neemt elke roekeloze poging aan enkel en alleen om de rush van adrenaline door haar aderen te voelen. Het zijn de enige momenten waarop ze echt het gevoel heeft dat ze leeft, aangezien de instelling meer en meer probeert een hersenloze, gehoorzame zombie van haar te maken. Elliot kan ook immens tegendraads doen, een karaktertrek die hand in hand gaat met haar koppigheid. Als iemand anders gelijk heeft en zij niet dan steekt dat enorm. Ze zal zich er bij neerleggen, maar dat levert altijd een norse houding op. Het meisje heeft ook over het algemeen een probleem met wetten en regels. Elliot en die twee gaan niet bepaald hand in hand de zonsondergang tegemoet. Haar laatste karaktertrek is dat ze een enorme flirt kan zijn, met iedereen. Flirten zit gewoon in haar bloed en ze gebruikt haar flirtpogingen ook voortdurend om mensen ongemakkelijk te maken.

    • Reden waarom hij/zij in de inrichting zit:
    Prostitutie, fraude, afpersing, mishandeling, moord.
    Elliot zat vroeger in een bende die uitsluitend uit meisjes bestond: Black Widows. Haar tweelingzus Joanna stond aan het hoofd hiervan, terwijl Elliot slechts de rechterhand was. Ze beheersten een ondergronds prostitutienetwerk van hoog aanzien. Hun cliënteel bestond enkel uit de rijksten en mensen met enorme machtsinvloed. De mindere leden namen de prostitutie op zich terwijl de tweeling en enkele van hun dichtste vertrouwenspersonen van bovenaf de boel regelden. De prostituees regelden de nodige informatie die de mannen hen maar al te graag gaven in ruil voor de diensten die hun lichaam hen kon schenken. Vervolgens werd die informatie misbruikt wat resulteerde in afpersing van het cliënteel. En als men weigerde te luisteren, dan zorgde Elliot ervoor dat ze zouden luisteren. Eenmaal je een wapen in haar hand steekt, kan ze heel erg overtuigend overkomen. Ze deinst er totaal niet voor terug om iemand te doen lijden. De bende slaagde erin heel wat geld te verduisteren. Dit is een aantal jaren aan de gang gebleven tot het op één avond fout liep.De bende kreeg een bericht van één van hun prostituees dat ze het gevoel had dat er iets niet klopte met een klant. Elliot en Joanna besloten om het uit te checken. Als het echt nodig was, kroop Elliot zelf in de rol van hoer. De klant bleek al snel een flik te zijn, wat leidde tot een schermutseling waarbij hij Elliot probeerde te overmeesteren. Haar zus die niet ver weg klaar stond om hulp te bieden, schoot haar te hulp en niet wetend dat de klant in feite een flik was schoot ze hem dood. De uitkomst was dat Elliot degene was die tijdens hun vluchtpoging opgepakt werd en de schuld van de moord op de flik op zich nam.
    De enige reden waarom ze niet in een echte gevangenis zit, is omdat er niet genoeg bewijs was dat zij hem effectief had doodgeschoten (het moordwapen werd niet gevonden) en omdat ze zich voordeed als slechts een prostituee ipv een bendeleider.

    • Extra:
    Elliot is biseksueel. Ze heeft ook een tattoo op haar onderarm van 2 overlappende driehoeken die symbool staan voor haar en haar tweelingzus. Ook het de ze de initialen van haar bende achter haar oor getatoeëerd.


    Zo, Elliot is volledig af (: Ik had niet aan haar verder gewerkt, omdat ik dacht dat deze RPG toch niet meer van start zou gaan.
    Ik hoop dat ze in orde is.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 11:03 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ugh, ik wil echt graag beginnen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sorry dat ik vandaag niet heb gereageerd mijn hond is net overleden, dus ik heb geen tijd gehad om erachter aan te gaan, sorry.

    Phyre schreef:
    Sorry dat ik vandaag niet heb gereageerd mijn hond is net overleden, dus ik heb geen tijd gehad om erachter aan te gaan, sorry.


    Gecondoleerd! Aw, hoe oud is hij/zij geworden?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 18:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Phyre schreef:
    Sorry dat ik vandaag niet heb gereageerd mijn hond is net overleden, dus ik heb geen tijd gehad om erachter aan te gaan, sorry.


    Oh mijn god, dat geeft echt niet hoor. Veel sterkte!


    Because I love him, do I need another reason?

    Bicycle schreef:
    (...)

    Gecondoleerd! Aw, hoe oud is hij/zij geworden?


    Dankje! Ze is acht jaar geworden en het is een berner sennen hond en die worden meestal nooit zo oud, dus ze heeft het nog goed gedaan. Het was echt heel mooi want ik kwam thuis en zij lag op de grond, nog wel levend, toen heb ik iedereen gebeld en toen zij er waren is ze overleden.

    Dobreva schreef:
    (...)

    Oh mijn god, dat geeft echt niet hoor. Veel sterkte!


    Dankjewel!

    Phyre schreef:
    (...)

    Dankje! Ze is acht jaar geworden en het is een berner sennen hond en die worden meestal nooit zo oud, dus ze heeft het nog goed gedaan. Het was echt heel mooi want ik kwam thuis en zij lag op de grond, nog wel levend, toen heb ik iedereen gebeld en toen zij er waren is ze overleden.



    Oud! Wat een lieve hond :] Echt heel veel sterkte want het zijn heel lieve honden, mijn vriend heeft er eentje, Diesel, en die is super lief.
    Wel een mooie dood, waarschijnlijk door ouderdom of niet?

    Mijn broer, waar ik nu bij woon, heeft een mopshondje genaamd Cupcake die net zeven is geworden maar ik dacht dat die zo'n vijftien jaar konden worden. Ik ben in ieder geval helemaal weg van honden, alle rassen. Het zijn zulke leuke dieren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik schrijf me uit sorry, het gaat niet zo goed met me. Ik zit in de knoop met alles en nog wat en ook mijn depressie is terug aan het komen nadat het weer wat beter ging. Mijn hoofd staat er ook niet echt naar om te rpg'en.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.