• Phylaca
    De naam van een inrichting voor jongeren, met in totaal 66 patiënten. Maar tien van de 66 patiënten hebben het tot sectie vijf gehaald, de meest beruchte sectie van de inrichting. Moord, verkrachting, diefstal en andere misdrijven die de patiënten hebben gepleegd. Wegens onderhoudsproblemen worden de jongeren bij elkaar op de kamer gezet maar gaat dit wel goed? Krijgen de jongeren spijt van hun daden of wordt de drang naar bloed alleen maar groter?



    De rollen:
    Zayn Malik - Bicycle
    Louis Tomlinson - Beanies
    Harry Styles - Dobreva
    Niall Horan • NODIG •
    Liam Payne - KiliOfDurin

    Ave Reeds - Phyre
    Emilie Loaene Harrison - Daddario
    Riley Age Fowell - Evolution
    Elliot Riggs - Reign
    Lanzetta "Lani" Shativa Forest - xMeCrazyMofo

    Invullen:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Nationaliteit:
    • Uiterlijk:
    • Karakter:
    • Reden waarom hij/zij in de inrichting zit:
    • Extra:


    De regels:
    - Meer dan vijf regels per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Offtopic gelieve tussen haakjes zetten.
    - Meld het als je voor een tijdje niet kan reageren.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - Houd rekening met de verhaallijn, je personages moeten dus geen mietjes zijn.
    - Alleen ik en Phyre maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:16 ]


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Mag ik Niall?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Mag ik Niall?


    Je staat erbij c:


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Mag ik Louis?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gimme Harreh c:


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik twijfel..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MARIE, doe gezellig mee c:


    Because I love him, do I need another reason?

    Nah, reserveer maar een overige patiënt voor mij c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yaaay :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Daddario schreef:
    Nah, reserveer maar een overige patiënt voor mij c:


    Meisje/jongen?


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Daddario schreef:
    Ik twijfel..


    That is a perfect copy of reality.

    Purge schreef:
    (...)

    Meisje/jongen?



    Meisje, graag (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké, doe mij ook maar een overige patiënte, meisje graag c:


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik Liam? Ik zit wel met school en bepaalde dingen, dus ik zal niet elke dag reageren.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    • Naam: Ave Reeds.
    • Leeftijd: Ave is negentien.
    • Nationaliteit: Australisch.
    • Uiterlijk:


    • Karakter:
    Ave is een spontaan, en vechtlustig meisje. Al zal je dat niet snel van haar denken met haar onschuldige uiterlijk. Ze draagt het liefst comfy-kleding, maar ze neigt de laatste maanden wat naar het zwarte toe. Als je tot één van haar weinige vrienden behoort, kom je erachter dat ze ook een lieve en stille kant heeft. Maar ze sluit niet echt snel vriendschap. Ave kan ook heel rustig zijn, dan leeft ze het liefst. Ze kan nog dagenlang nadat ze een boek heeft uitgelezen erover nadenken. Ave heeft vaak in de gevangenis gezeten en heeft vaak de neiging om te snauwen. Ze is tegen vreemden nogal kattig en sarcastisch waardoor ze al snel vijanden maakt. Ave houd ervan om discussies te houden, vooral omdat ze vaak goede comebacks heeft. Ze staat niet snel met haar mond vol tanden en heeft altijd wel wat te zeggen, ze wil dan ook altijd het laatste woord hebben. Ave heeft erge last van haar ADHD, waardoor ze sneller uit haar slof kan schieten dan normale mensen. Ook is ze vaak druk en heeft ze last van slaaptekort, waardoor ze in de ochtend alleen maar extra chagrijnig is. Hiervoor slikt ze pillen, omdat ze meestal maar een paar uur kan slapen. Het perfecte woord om Ave te beschrijven is een sarcastische bitch. Ave vindt geweldig om met mensen te dollen en ze ongemakkelijk te laten voelen. Als ze iets wilt doet ze er alles aan om het te krijgen.
    • Reden waarom hij/zij in de inrichting zit:
    Vroeger heeft Ave nogal veel problemen gehad, maar alles begon door haar eerste vriendje: Jaxon. Hij kocht veel cadeautjes voor haar, maar na een tijdje moest zij dat terugbetalen. Eerst door middel van tippelen, maar al snel werd Ave gewelddadig, dus lieten ze haar drugsdealen. Ze had enorm veel klanten, maar helaas wilden ze steeds meer van haar. Een vaste klant van Ave heeft haar op een dag achtervolgt en in een steegje geprobeerd te verkrachten maar Ave had een mes bij haar en heeft hem helemaal opengesneden. Ze zit nu in de inrichting voor moord, drugsdealen en stelen.
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:50 ]

    Question:
    Willen jullie liever worden opgedeeld in paren van 2, in groepjes van 3-3-4 of in twee groepen van 5?
    5x2 • 3-3-4 • 2x5


    Hello there, the angel from my nightmare.