Parachutes schreef:
(...)
Jah. Allis was ook mijn favoriet. En het was wel een roteinde... Maar... Ik weet niet. Amnesia vond ik meer een roteinde hebben. >< Maar die anime vond ik wel minder leuk dan Kamisama blabla.
Ik zit weer Junjou Romantica te kijken. Seizoen twee. En ik geloof dat ik seizoen twee leuker vind dan seizoen één. ;o En eigenlijk kan ik niet uitleggen waarom.
Wil je pas een irritant einde? xd
Moet je Nana eens kijken.
Echt 46 Enorm goede afleveringen en dan 47 een goede aflevering, maar een einde waarvan je je afvraagt of dat wel een einde is xd
Verheugde me door de anime door zo op het einde en wilde dat zo graag zien wat er zou gebeuren, maar ja, de anime heeft zo'n einde xd
De manga liep volgens mij nog, dus vandaar dat einde. Alleen ik vond het echt zo... tja, gemeen dat ze zo'n goede anime afsloten met zo'n einde.
Ik had het anders zeker weten een 10 gegeven, maar ja, dan moet ik het maar houden met mijn 10'en voor Afterstory en Angel Beats.
Ef, staat trouwens ook wel dichtbij de 10.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.