Foxfire schreef:
(...)
Nice ben je bij nishicon geweest? hoe was het ? ^^
Ghehe, ja klopt, maar vind haar wel epic. Op abunai heb ik eigenlijk 0 cosplays van haar gezien,
wat best jammer is. Je ziet ook wel veel ehm hoe heet die vocaloid. Hatsune miku.
Wat vinden jullie eigenlijk van mannen die als vrouw gaan cosplayen? c:
Jaa, eerste con ooit xd
Maar ik vond het wel leuk en echt super aardige mensen lopen daar rond.
Ik vond het echt geweldig daar, vooral bij het maid café waar karaoke en zo was, vond ik erg leuk om te kijken, hoewel het erg druk was.
Ook vond ik het erg leuk bij de workshops rond te kijken en heb in de dealerroom ook even een aandenken gekocht.
Namelijk Uchiha kettinkje xd vond het leuk en was niet abnormaal duur.
Maar om terug te komen op het onderwerp xd Ik zag idd echt veel Gasai's door rondlopen, maar het meesten waren echt Kirito aan het cosplayen. Vond ik op zich wel leuk en er was één iemand die had echt een geweldig cosplay kostuum. Ik zag ook iemand die als L van death note cosplayde en op zich geen moeilijke cosplay, maar hij gedroeg zich precies als L en liep ook zo, dus dat vond ik echt geweldig om te zien.
Ik had ook wat Hatsune Miku gezien idd, maar niet echt opvallend veel.
Ik heb zelf eigenlijk niets tegen cosplayen en als je het leuk vindt dan moet je het vooral doen, maar ik weet niet of ik er ooit zelf aan mee zou doen. Het lijkt me wel erg leuk, maar het is erg duur als je een goed cosplaykostuum wilt hebben en miss is het niet helemaal mijn ding. Hoewel ik het kijken wel heel erg leuk vond.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.