Foxfire schreef:
(...)
Haha jaa, opzich heb ik vorige keer geen mensen ontmoet ofzo, of mee gepraat.
Er lopen ook mensjes met *free hugs* brodjes rond vaak :p
Hihi leuk ^^ nee klopt ik vond de prijzen ook nog wel meevallen, heb wel voor 2 van die figuurtjes 30 euro betaald.
Lijkt me wel vet áls ik volgende keer wel gasai's zie met 5 op de foto tegaan ofzo haha.
Wel jammer dat ik eigenlijk geen foto's heb gemaakt was ook nauwelijks te doen zonder flits omdat alles bewoog.
Jaa heel veel mensen leven zich echt in op de rol. Vindt ik wel leuk, zag toen de joker en batman, die kwam elkaar tegen en gingen een heel
gesprek aan met elkaar terwijl ze improviseerden. Heb ik nog gefilmd. Met de stem, etc. en de cosplays waren ook heel goed.
Klopt zo jammer van de prijzen! Of je zou het zelf moeten maken, ken veel mensen die dat doen maar zo creatief ben ik niet geloof ik 
Dit had ik vorige x gekocht.
Lees je ook veel mangas dan? Want dat doe ik opzich eigenlijk niet.
Hahah jaa klopt dat zag ik ook op het con dat Cloud Strife en Sephiroth van Final Fantasy VII elkaar tegen kwamen en dan heel nuchter reageerde met Hey! Hey! en dan zo'n hand gebaar naar elkaar maken en gewoon nuchter verder lopen hahaha xd Ik lag echt plat toen ik dat zag, want Cloud is protagonist en Sephiroth antagonist, dus dat was echt geweldig om te zien xd hahaha
Ik heb de Joker ook gezien op Nishicon, haha, die hield me zelfs tegen op de gang samen met heel wat andere mensen. Dat was ook wel grappig, omdat ze even een foto wilde maken en daarna leefde die Joker zich echt goed weer in in zijn rol xd Was echt een beleving om dat te zien.
Awesome! Sword Art Online

Die heb ik ook gezien en ik dacht eraan om die te kopen, maar ik heb amper plek op mijn kamer daarvoor. Maar als ik ooit op kamers ga of eigen appartement heb dan wil ik wel posters of dat awesome doek wat jij hebt van sword art online. Die is echt geweldig en Higurashi! Ziet er echt leuk uit
Ik lees eigenlijk geen manga;s, maar ik heb tot op heden 2 uitzonderingen en dat zijn Naruto (tja, omdat ik wil weten wat er verder gebeurd in die anime en het heel lang duurt voor de afleveringen er zijn xd) en Angel Beats! (een geweldige anime waar ik natuurlijk ook de manga van wil lezen). miss wil ik Nana erbij nemen als 3e manga, maar daar ben ik nog niet zo zeker over. Ik kijk nog wel
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.