• Nou, ik vind zo'n jongen uit m'n klas al bijna twee jaar leuk. We konden het altijd al goed me elkaar vinden en toen ik steeds meer met hem praatte en lachte, begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Hij is erg lief en schattig. We hebben veel leuke dingen met elkaar meegemaakt. Vorig jaar zat hij niet meer in m'n klas, maar we hadden wel filosofie samen. Nu zit hij weer in m'n klas en daar ben ik erg blij om. But anyway, normaal gesproken houd ik het altijd voor me wie ik leuk vind, maar ik was het een beetje zat om het voor me te houden. Toen wat mensen vroegen wie ik leuk vond, had ik het niet ontkend. Ik vertelde het met moeite. Ik weet niet waarom ik dat deed, maar ik wilde denk ik ergens dat hij er toch achter kwam dat ik hem leuk vind en ik moest het kwijt. Het leek er voor mijn gevoel namelijk op dat we een soort van 'skinny love' hadden. Laatst hoorde ik dat zo'n meisje uit havo 5 aan hem ineens zei van: HEE (zijn naam), VIND JE PRECIOUS LEUK?! Een paar mensen stonden erbij en die vonden het nergens op slaan dat ze zo deed. Ik heb haar nooit verteld dat ik hem leuk vind, maar blijkbaar had iemand dat verteld. Ik schrok toch wel heel erg toen mij dit verteld werd. Zijn reactie hierop vond ik wel super. Hij glimlachte namelijk en liep toen weg toen ze dat zei. Dat meisje riep hem nog na, maar hij negeerde haar, wat ik dus goed vind. De volgende dag toen ik nog van niks wist, deed hij gewoon normaal tegen mij en hij was heel lief. We lachtten nog samen. Dus ik maak me daar niet zoveel zorgen om. Waarschijnlijk vermoedt hij wel dat ik hem leuk vind, maar daar waren soms al eerder geruchten over dus ik heb echt geen idee wat er door zijn hoofd heen gaat. Maar waar het om gaat is dat niemand tegenwoordig meer te vertrouwen is. Maarja, dit was ook een beetje m'n eigen schuld. Ik moest dit even kwijt.

    Hebben jullie ooit ook zoiets meegemaakt?


    The sun will rise and we will try again.

    Niemand is nogal een groot woord en nee. Ik vertel alleen iets aan mensen die ik echt vertrouw en waar ik mijn leven voor zou geven. De rest mag lekker mijn kont kussen.

    Anyway, ik zou me er niet druk om maken. Hij doet normaal tegen je en dat is het belangrijkste :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou het meestal altijd voor me als ik iemand leuk vind, of ik vertel het alleen aan me beste vriendinnen

    Hm, ik weet niet aan wie je het verteld hebt, maar ik vertel het eigenlijk altijd alleen aan m'n zus en beste vriendin, voor de rest niemand. Want ja, ik heb zoiets al wel meerdere keren meegemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Door zo'n fout werd ik in één klap bekend op school en niet op een positieve manier. Nooit aan iedereen vertellen dat je iemand leuk vindt, dat heeft mij echt de kop gekost omdat ik zo'n stomme flapuit was én ben.
    Het lijkt er wel op dat hij in ieder geval het idee niet afschuwelijk vindt; dat is al een dik pluspunt. Gewoon normaal tegen hem blijven doen. (;

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 1:22 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zeg echt nooit wie ik leuk vind, daarom denkt de wereld dat ik nog nooit verliefd ben geweest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Titan schreef:
    Niemand is nogal een groot woord en nee. Ik vertel alleen iets aan mensen die ik echt vertrouw en waar ik mijn leven voor zou geven. De rest mag lekker mijn kont kussen.

    Anyway, ik zou me er niet druk om maken. Hij doet normaal tegen je en dat is het belangrijkste :Y)


    Yeah, dat heb ik ondertussen wel geleerd, ja. Maar volgens een vriend ben ik weer té gesloten.
    Dus, I don't know.
    Maar ja, het gaat vast wel goed komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yea, wat Titan zegt. No need to fret about it.
    Ik heb al in geen tijden iemand echt leuk gevonden, maar als ik iemand er leuk uit vind zien mag diegene dat best weten, I don't really care.


    No growth of the heart is ever a waste

    als hij zich normaal gedraagt zou ik me er niet druk om maken? Als ik jou was zou ik het nog wel een keer echt persoonlijk tegen hem zeggen nu kan het goed zijn dat hij het niet gelooft? alvast suc6!