| Sorry voor het lange niet-reageren. Ik heb toetsweek deze week en volgende week. Sorry! :c |
Ophelia Annabelle Payne | Phee.
''Red je het écht wel?'' Eén van mijn betere vriendinnen, Casie, hield me haarscherp in de gaten toen ik vooruit stapte om een taxi aan te houden. De nep-brunette vond het zowel onverstandig als gestoord om mij, inclusief bollende buik, naar een overvol vliegveld te vervoeren.
''Ja, Case. En ik ben laat. Dus wees een goede vriendin en help me een taxi aan te houden.'' Ik schonk haar een glimlach over mijn schouder, maar zorgde er wel voor dat ik mijn hand opgestoken hield. Het duurde gelukkig niet lang voor er een typisch Engelse taxi voor ons stopte. De geschappelijke man bood zelfs aan mijn handtas vast te houden, maar Casie was koppig genoeg om deze zelf voor mij te dragen.
''Naar het vliegveld, alstublieft.'' Ik liet mezelf naast Casie op de achterbank zakken en probeerde de riem om mijn lichaam te krijgen. Een hilarisch uitziend iets, als je het mij vroeg.
''Hoe lang moet je nog?'' Casie was negentien, kapster en had een eigen appartement in het oude centrum van Londen. Zij was ook één van de eerste die de zwangerschap had kunnen raden en een steunpunt was geworden nadat Louis en Liam opnieuw op tour moesten.
Mijn vingers gleden automatisch over de bol die mijn buik vormde. ''Drie maanden,'' liet ik haar zacht weten. Beter nog, was, dat ik eerdrgister de uitslag van de echo had gekregen, met daarop het geslacht van het kleine baby'tje. Echter, niemand buiten mijzelf en mijn moeder wisten nog wat het zou worden.
Mijn ouders waren niet blij geweest met het nieuws, maar mijn moeder steunde me nu eenmaal altijd.
''Hier, we zijn er.'' Casie hielp me zo voorzichtig mogelijk uit de taxi, waarna de de chauffeur een royale tip leverde en me vervolgens mee naar binnen vergezelde.
''Gate 13, als ik me niet vergis.'' Peinzend gleden mijn ogen over alle mensen, al kwamen ze al snel weer uit bij Casie die als een soort klaar-over iedere persoon die te dicht bij ons kwam begon weg te duwen.
Zachtjes grinnikend stond ik dan ook toe hoe ze me naar de juiste gate loosde. Soms was Casie ook net mijn persoonlijke bodyguard.
''Namen?'' De échte bodyguard bekeek ons sceptisch, al leek hij meer oog te hebben voor mijn buik.
''Pardon, hé. Je wilt de toekomstige baby van Louis Tomlinson toch niet laten wachten?'' De uitdrukking van de man ging van ongelovig, naar geschrokken en toen weer terug naar neutraal. Typisch Casie.
''Eh, nee. Komt u verder.'' Casie wierp de man een poezelige glimlach toe voor ze haar arm door de mijne stak en me op die manier mee naar de wachtenden hielp. Ik merkte al wel weer dat ik aardig bezig was gewest vandaag: ik voelde me nu al langzaam moe worden.
Toen we goed en wel stonden, kon ik nog net het oorvedovende gegil horen van mijn familie en vrienden. Ik kon niet anders dan glimlachen, toen ik Liam als eerste uit het vliegtuig zag stappen en linea recta op Marie af zag stormen.
Feel the fire, but do not succumb to it.