• Sorry dat ik het hier vertel, maar ik moet het even aan iemand kwijt.
    Het ging al een aantal weken niet goed mijn mijn poes, Pino. Ze at niet of nauwelijks en miauwde niet meer. Sinds maandag maakte ze zichzelf niet meer schoon, wat een slecht teken is voor een poes. Vanavond zijn we naar de dierenarts geweest. Ze bleek een tumor op haar tong te hebben, waardoor ze vreselijk ging kwijlen, niet meer kon eten of drinken en zichzelf dus ook niet meer schoon kon maken. Mijn moeder en ik hebben er voor gekozen om haar meteen in te laten slapen. Behandeling was wel mogelijk, maar die zou pijnlijk zijn, en ze konden niet garanderen dat het zou aanslaan.

    12 december 2008; 18.12
    R.I.P. Pino ;3

    Pino is 6 maanden na mij geboren. Ze is 17 jaar geworden en in die 17 jaar heeft ze mij, dag en nacht, overal doorheen geholpen. Ze kon er niet tegen wanneer ik huilde. Dan kwam ze naar me toe en begon kopjes te geven. Ze deed me altijd weer goed voelen.
    In augustus hebben we al een hond moeten laten inslapen, ook door een tumor.
    Ik moest het gewoon even kwijt.
    X.
    Meet Pino;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=96561


    Bored.

    Sterke lieve schat.
    Zo zou ik ook reageren als mijn hond zou sterven. Ik ben er wel niet mee opgegroeid maar hij betekend echt veel voor mij.
    Sterkte<3

    Ik weet wat je voeld. Dat had ik ook toen we onze kat,Dennis moesten laten inslapen.Ik ben met hem opgegroeit.Ik had het heel moeilijk. Ik leef met je mee

    Sterkte!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    omg..heel veel sterkte meis!
    het is vandaag niet bepaald een leuke dag nee):
    vandaag was 3 jaar geleden myn vaders begrafenis.
    heel veel sterkte(:!!

    + als er iets is, kan je altijd naar me toekomen he(:


    your eyes are like stars in the night.

    ik las het net in op je profiel, erg voor je. Heb zelf ook al mijn hond en kat moeten laten inslapen, dus weet hoe het is ><
    Innige deelneming klinkt zo raar voor een beest, dus.. R.I.P pino.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Omg... Zo erg vr je , x3.

    En cker als je ze al je hele leven eiglek hebt.

    Sterkte. (flower)


    A. ikmisje.

    Lieverd, ik wens je heel veel sterkte, maar dat wist je al. Pino zal het nu veel beter hebben dan toen ze nog leefde met die tumor.

    R.I.P. <3

    zo erg :(
    En nu dat je het zelf ook wat moeilijk hebt.
    Ja toch hea, of heb ik het nu verkeerd voor?


    Our thoughts you can't decode...

    zo erg :(
    En nu dat je het zelf ook wat moeilijk hebt.
    Ja toch hea, of heb ik het nu verkeerd voor?

    Nee, je hebt het goed. Het gaat met mij, persoonlijk ook niet goed.


    Bored.

    Aaaah, wat zielig!!!
    Heel veel sterkte en geluk en weet ik veel wat nog meer!!

    -XxX-Mariëlle


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Oh, oh. Het is zo vervelend als er een huisdier doodgaat. Hij of zij is gewoon onderdeel van de familie, en al helemaal als je hem al 17 jaar kent. Ik ging gisteren mijn hamsters eten geven, en eentje die lag helemaal koud en trillend in een hoekje, ik was echt bang dat ie het niet ging overleven, maar inmiddels gaat het alweer een stuk beter met hem. Mijn hond is ook 3 maanden geleden ingeslapen, omdat ie te ziek was..
    In ieder geval heel erg veel sterkte! <3


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    EDIT;
    Meet Pino;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=96561


    Bored.

    Sterkte x.
    Ik weet niet hoe ik me zoe voelen als ik myn hond zou moeten laten inslapen(huil)

    Hunny, sterkte. Ik snap je. Ik weet dat het sterkte je niet veel zal helpen want je bent je poes toch verloren. Maar veel anders weet ik niet te zeggen...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sterkte,Een half jaar geleden is me hond doodgegaan en ik was er kapot van

    Sterkte.


    I need you like a heart needs a beat