• DOE ALLEMAAL EVEN DE AWESOME QUIZ DIE LIEKE HEEFT GEMAAKT. - KLIK. EN DE ANDERE AWESOME QUIZ DIE LIEKE HEEFT GEMAAKT. - KLIK.

    EN NEEM ALLEMAAL EVEN EEN ABO OP DE NIEUWE STORY VAN BERNA EN LIEKE. - DARKNESS FALLS - HARRY STYLES & JADE THIRLWALL.

    NEEM ALLEMAAL EVEN BRAAF EEN ABO OP DE STORY VAN GAB EN LIEKE. DAN VINDEN WIJ JULLIE LIEF, GHEHE. - LETTERS - ZOUIS.




    Berna - Awestruck - 9 november | 16
    Lieke - Script - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Donoghue - 17 maart | 16
    Gabriëla - Scanlon - 29 december | 16
    Aniek - Steamy - 24 december | 14
    Melissa - Lipari - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - McDreamy - 24 december | 14
    Noek - Days - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - Kingsleyy - 21 januari | 13
    Sterre - Penthesilea - 9 oktober | 16
    Myke - VanGogh - 25 juli | 16
    Gail - Minions - 20 juni | 17
    Sylvie - Cenation - 18 juni | 19
    Linde - xAlways - 24 februari | 12
    Tessa - TereziPyrope - 12 juli | 17



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.






    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 16:00 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Days schreef:
    (...)

    - Stiekem worden mijn ogen naar zijn achterwerk getrokken. -


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Er is seriously maar één persoon die op mij lijkt lol.


    Reality's overrated.

    Ik voel me echt eenzaam hier... Waarom ben ik altijd weg als het hier leeft?

    Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw verhaal, interesse voor de 'voorpagina' zeg maar?


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Days schreef:
    Ik voel me echt eenzaam hier... Waarom ben ik altijd weg als het hier leeft?

    Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw verhaal, interesse voor de 'voorpagina' zeg maar?


    Hoe bedoel je voorpagina haha?
    Ik ben er!


    Danmarks Dynamite.

    Okay Gab. Voor jou dan ;) (Beschrijving verhaal.)

    A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
    Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
    Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
    Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.


    *One Direction bestaat niet.
    *16+, ik waarschuw niet.
    *Geschreven en gesproken in het Nederlands. Soms een beetje Engels.
    *Een klein beetje 'Badboy Payne'.


    Reality's overrated.

    De beschrijving heb ik een hele tijd geleden geschreven lol.


    Reality's overrated.

    Ohja. Gab. Ik heb btw een paar dagen geleden wat op je profiel geplaatst.


    Reality's overrated.

    So yeah, I'm really a loner.


    Reality's overrated.

    Ik ben er nu. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En toen moest ik gaan D:


    Reality's overrated.

    ALTIJD ALS IK OP WERK BEN OF ERGENS ANDERS WORDEN ER RPG'S GEOPEND EN BEN IK WEL, DAN NIET. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oooh omg, really Noek! En staat dat verhaal al online?


    Danmarks Dynamite.

    NOOOOOOOOOO. MIJN ROOSTER VOOR NA DE DRIE WEKEN STAGE IS ZO FUCKED UP.
    Maandag: 10:15 tot 13:15, eventueel langer als je sport hebt.
    Dinsdag: stage.
    Woensdag: stage.
    Donderdag: 9:15 tot 17:15. Als je inhaaluur hebt moet je om 8:30 op school zijn.
    Vrijdag: 8:30 tot 14:45.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Days schreef:
    Ik voel me echt eenzaam hier... Waarom ben ik altijd weg als het hier leeft?

    Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw verhaal, interesse voor de 'voorpagina' zeg maar?


    Ik ook hoor, vooral omdat ik nu toetsweek heb en heel afwezig ben, en als ik er ben wordt ik genegeerd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife