• haaj(A)

    ik ben dus gister de klas uitgezet en nu mag ik niet meer na binnen x)

    nou dit is er gebeurt :

    Het was het 8ste uur en we kwamen van gym af en we moesten naar Drama,Ik haat dat vak net zoals bijna iedereen van mijn klas.Dus wij gingen naar beneden (het was in de fietsenkelder maar er zat wel een soort deur tussen)dus wij gaan op die bank zitten en toen zei ze da we een toets moesten doen,Moesten we een toneelstuk laten zien enzeu,Maar iedereen van een beetje druk en toen riep die vrouw in eens : BEKKEN DICHT!!.Wij keken haar aan en toen zei ik : MEvrouw wij mogen niet schelden maar u wel?dat is toch raar,denk je nou nog dat ik naar jou ga luisteren?.En toen ging iedreen roepen van dat ze bang is om ontslagen te worden en blablabla.En toen kreeg ze me toch een rare aanval ze sprong op en neer enzeu en wij moesten zo hard lachen.En toen ging de bel dus wij wouden weg gaat ze voor de deur gaat O.o dus wij naar die andere deur kregen we die niet open.en toen gingen we weeer zitten en toen gingen we roepen : wij gaan naar huis anders klagen we je aan.En toen deed iemand de deur open dus ik rende met nog een paar andere der uit en toen kwam ze achter ons aan dus wij weer naar binnen en toen ze de deur dicht deed haden andere al de deur open gemaakt en toen rende we daar weer naar buiten we renden gesprijd over de fietsen stalling xD en toen kwam ze er aan dus ik sprong bij een jongen van een andere klas achter op zijn fiets en toen reed hij naar het school gebouw zelf en toen heb ik mijn jas enzeu gepakt uit mijn kluis en toen ben ik weg gegaan maar ik mag nu niet meer in de klas komen met een paar van mijn klas....xD



    Hoezo vervelende klas?

    naja wat vinden jullie er van was het te recht of niet?

    nee toch?? xD

    en hebben jullie ook zo iets mee gemaakt??

    naja doeii


    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb niet zoiets meegemaakt, maar ik het wel een rotklas. Ze zijn luidruchtig, huppels die denken dat ze beter zijn, en arrogant.
    Er is wel een jongen die misschien aardrijkskunde niet meer inmag, maar verder besteed ik geen aandacht aan mijn klas (A).

    En leerkrachten mogen (vind ik) in eerste instantie niet schelden. Dus ja, ik vind dat ze het zelf heeft uitgelokt ofzoo ^^

    ~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik heb niet zoiets meegemaakt, maar ik het wel een rotklas. Ze zijn luidruchtig, huppels die denken dat ze beter zijn, en arrogant.
    Er is wel een jongen die misschien aardrijkskunde niet meer inmag, maar verder besteed ik geen aandacht aan mijn klas (A).

    En leerkrachten mogen (vind ik) in eerste instantie niet schelden. Dus ja, ik vind dat ze het zelf heeft uitgelokt ofzoo ^^

    ~


    whah vind ik ook xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    whahahaahahaha,
    das best wel hip, maar mijn klas is erger,
    anyway, onze docente Duits weigeert ons nog les te geven endat zou jullie ook kunnen gebeuren:P
    maar schelden mogen ze inderdaad niet, dat staat in het schoolinstituut, net zoals wij ook niet mogen schelden. Maar dat hebben jullie niet gedaan dan kunnen jullie naar de directie stappen, wel de waarheid vertellen en dan wordt er waarschijnlijk wel wat aan gedaan of je moet van die klootzakken hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    whaha al onze leraren schelden like o.o xP ach boeie xD wij hebben nog wel dat alle leraren ons lesgeven maar we zijn wel de irritantste 1e klas xP zeggen ze allemaal xD
    whaha xd


    We can only learn to love by loving.

    whaha al onze leraren schelden like o.o xP ach boeie xD wij hebben nog wel dat alle leraren ons lesgeven maar we zijn wel de irritantste 1e klas xP zeggen ze allemaal xD
    whaha xd


    Nicol, wij zijn irritanter xD en leraren schelden hier ook, maar wij schelden terug, in de 1e zei een meisje tegen onze mentor/frans leraar kanker klootzak en ze mocht gewoon nog de les in O.O

    <3xo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    omfg !!! amai ik zou die op haar bakkes kloppe!!!
    en daarvoor word gij uit de klas gezet!! belachellijk!