• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    Het tekenen van die opdracht was zwaar. brings back old pains. het was mn eigen keuze maar wel een stomme =( ben er een beetje stuk van.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waarom vraag je me altijd de dag van tevoren en altijd zo laat of ik kan oppassen >.<

    RavensMoon schreef:
    Het tekenen van die opdracht was zwaar. brings back old pains. het was mn eigen keuze maar wel een stomme =( ben er een beetje stuk van.

    Oef, gaat dat misschien over die opdracht van mij of niet? Cuz if you said so, I would have thought about an solution.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij een steek onder water geven, hm? Dat had je niet moeten doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet echt eens iets aan mijn instelling veranderen. Wanneer ben ik zo lui geworden? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bam! Nieuwe username + profiel. Me gusta.:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Agh ik kan er niet tegen dat mijn zus Allegiant al kan lezen en ik nog niet. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Malafide schreef:
    (...)
    Oef, gaat dat misschien over die opdracht van mij of niet? Cuz if you said so, I would have thought about an solution.
    nee die van LittleThingy. Maar het is mn eigen keuze geweest. Moet wel zeggwn dat het opeenvolgend was op jou opdracht. Die herinnerde me aan iets wat ik ooit had willen laten zetten maar nooit heb gedaan of uitgewerkt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo flink gespamd vandaag (bloos)


    -

    ugh fuck this shit


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Syll leer stemmen eens beter te herkennen o-O...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat heb ik het warm. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb hier een heel dubbel gevoel bij...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom ben ik zo'n koukleum? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie heeft 300 euro en wil dat aan een goed doel geven? Koop dan voor mij een PlayStation. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"