• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    Yes, yes, yes. Ik kan vanavond mn username veranderen! Gelukkig heeft niemand anders 'm! *_*


    † Love? I want to sleep.

    Hmm, als ik het zo bekijk, valt mijn schoolwerk nog wel mee. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kutzooi ><'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben vrij vandaag *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, irritante eerste jaars. Waarom pak je de lift als je maar 1 verdieping omhoog moet? Gebruik gewoon de trap for fuck sake.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 11:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil je zo graag een knuffel geven..


    26 - 02 - '16

    I am pathetic....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    You're so cute fdnklanfkalanlka.


    26 - 02 - '16

    Why are you so annoying??


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Orianna schreef:
    You're so cute fdnklanfkalanlka.

    Ahhw, thank-you! ^_^
    Haha, no just kiddn.

    OT: Dank je wel, broertje. Ik houd helemaal niet van Nederlandse muziek en toch zorg je ervoor dat ik die downie-muziek van je luister.


    † Love? I want to sleep.

    Ojee. Wat moet ik straks tegen me moeder zeggen? Ze wordt vast pissed (no_chears)
    Ik kan die jongen wel vermoorden nu (finger)


    -

    Oke ik denk dat ik een nieuwe hobby ga krijgen *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Minions schreef:
    Ojee. Wat moet ik straks tegen me moeder zeggen? Ze wordt vast pissed (no_chears)
    Ik kan die jongen wel vermoorden nu (finger)

    Wazzup?


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:
    (...)
    Wazzup?

    Zit thuis ipv school door een hele misunderstanding terwijl me moeder zo dichtbij school werkt. Grote kans dat ik betrapt wordt dus sinds ze een paar klasgenoten kent (no_chears)
    Shitshitshit gewoonweg.


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Zit thuis ipv school door een hele misunderstanding terwijl me moeder zo dichtbij school werkt. Grote kans dat ik betrapt wordt dus sinds ze een paar klasgenoten kent (no_chears)
    Shitshitshit gewoonweg.

    Ah, spijbelkindje haha. Wat voor misunderstanding dan? Maar ach ja, je kunt het ook zo zien: geen nieuws, is goed nieuws. Anders had ze toch wel allang gebeld of niet?


    † Love? I want to sleep.