• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    I'm perfectly fine. Now, leave me alone.


    26 - 02 - '16

    Planningen maken voelt best goed :Y)
    Alleen ze uitvoeren, dat is een ander verhaal :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Whut ik wist niet dat Max Schneider dat was die in de film speelde o.o

    Meid, stop met die jongen te claimen. Je zoent met hem terwijl je een vriend hebt, bent nu met iemand bezig, maar nog vind je dat hij wel van jou is. Hij is geen privébezit, ja? En jij bent gewoon sletterig. Punt...einde gesprek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Why are you such a butthurt.


    26 - 02 - '16

    Please say something. 'Cause I don't know what to say and things are getting awkward now. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    No way, ik ga geen giraffe als avatar nemen. Wel een giraffenmeisje. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga morgen zonder make-up naar school. Waarom? Because fuck you, that's why.


    26 - 02 - '16

    Meh, leraren schiet eens op met nakijken D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga morgen echt dood.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Morgen de uitslag van de beroepskeuzetest. Ik ben echt benieuwd :3

    Huh.. 5 minuten geleden begon ik met kijken... en ik heb nu al de 24 minuten durende episode afgekeken?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan me nog zo herinneren hoe we elkaar voor het eerst ontmoetten en ik was zo zenuwachtig... en nu praten we niet eens meer met elkaar. Waar ging het mis?

    I love you and it's killing me

    Orianna schreef:
    I'm perfectly fine. Now, leave me alone.


    Don't walk. Run, you sheep, run.