Greg McEwan.
Ik begin te vermoeden dat ik al veel te lang met Anna samenwerk want ze lijkt te weten wt ik van plkan ben, en ze zegt al op voorhand nee.
Iets later kan ze er iet meer tegen en vraagt ze wat er is, ik wil haar niet kwaad maken , dus ik antwoord maar : " niets".
Ze zal straks al kwaad genoeg zijn .
Ik zet het eten op tafel en roep iedereen erbij, als we eenmaal zitten eten, tik ik tegen mijn glas als teken van mededeling.
"Ik wil jullie iets vragen," begin ik , Anna werpt me een waarschuwende blik toe.
"Zouden jullie het erg vinden om mijn zusje hier te verwelkomen. Ik weet het Anna, zeg maar niets, ik wilde het gewoon vragen." zucht ik dan. Waarna ik weer ga zitten en de reacties afwacht.
John Hunter Bell
Ik keek op toen James opeens naast me stond. Mijn dagdroom was veel fijner geweest zonder hem hier. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Nee." Maar hij leek me niet te horen en ratelde maar door over een of ander meisje. het maakte mij echt niet uit. Er was er maar een voor wie ik hier zo'n soort oog had en die was nu ik zo keek bezig drinken voor een meisje in aan het schenken. Lekker dan, zoals altijd viel ik weer op een hereto jongen. "Dena heeft het gemaakt." zei ik toen hij over de koffie begon. Op dat moment kwam de leiding binnen en niet veel later hing de kamerindeling er. Ik sprong op en keek snel bij wie ik zat. Nog voor ik dat had gedaan zag ik Dena wegstormen. Dat was neit goed. Zij moest op mij, vooral op Hunter, letten, maar ik ook op haar. Ik trok snel mijn laarzen aan en bond ze dicht, waarna ik met zowel mij als haar jas in mijn hand achter haar aan rende. "Dena?" riep ik bezorgd, want ik zag haar niet en het donker liet me vrij ongemakkelijk voelen, alsof ik werd bekeken door een paar ogen waarvan ik het bestaan niet af wist.
Dena Fields
'Dena,' hoorde ik plots iemand achter me roepen. Ik draaide me woedend om. 'Wat?!' riep ik boos. Ik zag niet wie het was, toen plots John door de sneeuw zichtbaar werd. 'John,' zuchtte ik opgelucht. De kou vatte me plotseling omdat ik stil was blijven staan. 'Wat doe je hier?' vroeg ik hem terwijl ik ferm mijn handen om me heen sloeg. Ik had dan wel een dikkere trui aan, maar het hielp nog niets vergeleken met de kou hierbuiten. Langzaam liep ik naar hem toe. 'Waarom ben je hier?' vroeg ik hem nogmaals.
Rose Black
Ik zat nog geen twee minuten toen Melody langs kwam. In mijn ooghoeken zag ik Ethan al bang worden. Melody had ook een soort van sfeer om zich heen. Ze vroeg of ze me alleen kon praten. Alsjeblieft. 'Nee,' zei ik en ik wendde me tot haar. 'En weet je waarom niet? Omdat je je onredelijk gedragen hebt tegenover mij, iets wat ik niet kan apprecieren, maar vooral ook omdat je eens zelf vrienden moet zoeken, kijk, ik ben vrienden met Ethan hier. Waarom zoek je niet eigen vrienden?' Ik wilde er nog net niet aan toe voegen of ze misschien problemen ermee had omdat ze een bitch was, maar mijn suggestieve toon waarop ik dat zei was niet om dat te zeggen. Met Melody moest je geen problemen maken. Nog voordat Melody antwoord kon geven riep iemand anders 'Oké! Wie is die Rose waar ik bij op de kamer lig? Ik wil d'r wel eens ontmoeten' door de kamer heen. 'Hier!' riep ik hard en ik sprong op. Zoals iedereen net naar de jongen keek, keek nu iedereen naar mij. Ik stond op van de bank en liep erom heen. Toen ik achter Ethan was, boog ik over de bank heen en fluisterde in zijn oor dat ik zo terug zou zijn. Ik liep naar de jongen toe -Melody totaal negerend- en liet mijn ogen flirterig van top tot teen glijden. 'En jij bent?' vroeg ik hem toen.
Ethan Brooks
De fluistering van Rose had me een rilling over mijn rug bezorgd en ik keek even afwezig naar het vuur. Wat deed zij toch met mij? Ik besloot op te staan en te kijken naar de kamerindeling om vervolgens aan de schuiven bij het eten. Mijn blik gleed over het papier en al gauw had ik mijn naam gevonden. Ik lag op een kamer van vier samen met Tyler en .. Rose? Ik voelde mijn lichaam koud worden. Ik respecteerde Rose erg en de relatie die we nu hadden was prima, maar om dan bij haar op de kamer te komen voelde ik me erg onprettig bij. Waarom zou ik bij haar op de kamer liggen? Waarom zou dat überhaupt zijn? Klam schoof ik aan aan tafel waar Gregor net bezig was over een of ander meisje.
Anna Sharp
Ik keek even rond. Nadat Gregor had gezegd dat ik niets mocht zeggen, had ik me compleet buitengesloten van het onderwerp. Loki miste nog. Misschien was hij op zijn kamer, misschien was hij bij Abby. Oh nee, die zag ik. Toen wendde ik me weer terug naar het gesprek. 'Hoe in hemelsnaam wil je dat praktisch regelen, Gregor,' vroeg ik hem toen.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt