• WEDSTRIJD AFGELOPEN, WINNAAR BEKEND!!!!


    GEFELICITEERD SQUARE






    Dooddoenervo en Facts
    Juryleden

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:59 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Normaal was ik ook veel verder, maar ik was gisteren ziek.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben klaar met Hohenheim. Maar aan Square moet ik nog beginnen en ik denk niet dat ik klaar ga geraken, ook van Rosarum heb ik niks gehoord dus ik denk dat het woensdag zal worden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ben klaar met Hohenheim. Maar aan Square moet ik nog beginnen en ik denk niet dat ik klaar ga geraken, ook van Rosarum heb ik niks gehoord dus ik denk dat het woensdag zal worden.

    Dan moet je me ook PB'en, hé. :') Ik ben bijna klaar met Square, maar moet nog beginnen aan Hohenheim. Ik denk wel dat ik tegen vandaag klaar zal zijn, maar als dat niet lukt ben ik toch zeker morgen klaar. Heb je nog iets gehoord van Infini?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, PB nu gearriveerd.:'D

    Nope, ik heb haar geschrapt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 15:35 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ja, PB nu gearriveerd.:'D

    Nope, ik heb haar geschrapt.

    Haha, ik heb 'm juist met "check het topic" beantwoord :').
    Heb je haar ook gezegd dat ze eruit ligt? Kwestie van elementaire beleefdheid.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Morgen of woensdag is ook prima hoor. Het is ook wel heel veel tekst, zelfs met nog maar twee deelnemers. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt voor het begrip!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Squares beoordelingen (voor opdracht 4 alleen :x) staan online! Ik denk dat je morgen de rest kan verwachten, als ik niet teveel huiswerk heb.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Squares beoordelingen (voor opdracht 4 alleen :x) staan online! Ik denk dat je morgen de rest kan verwachten, als ik niet teveel huiswerk heb.


    Ah, super. ^^
    Ik was al bang dat er nog een foutje in de werkwoordstijden zou staan, haha. Ik glipte tijdens het schrijven meerdere keren terug naar de verleden tijd. :'D
    Maar deze zin was niet fout: "Als we van tevoren hadden geweten dat de groep zo groot is, zouden we meer mensen hebben meegenomen."
    Het had "zouden er meer mensen zijn meegenomen" kunnen zijn, maar het was "zouden we meer mensen hebben meegenomen".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, super. ^^
    Ik was al bang dat er nog een foutje in de werkwoordstijden zou staan, haha. Ik glipte tijdens het schrijven meerdere keren terug naar de verleden tijd. :'D
    Maar deze zin was niet fout: "Als we van tevoren hadden geweten dat de groep zo groot is, zouden we meer mensen hebben meegenomen."
    Het had "zouden er meer mensen zijn meegenomen" kunnen zijn, maar het was "zouden we meer mensen hebben meegenomen".

    Woeps, domme fout van me :'D. Ik haal het er zo wel uit ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En toen heette Lotta geen Rosarum meer, maar Facts.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aaah. Fak. Ik zie echt NU pas dat het in de tegenwoordige tijd moest D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is jammer!

    Ik ga vanavond niet klaar zijn vrees ik, maar morgen kun je erop rekenen dat de punten bekend zijn!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Alles verbeterd en de winnaar is bekend!

    Maar om jullie te pesten en wegens tijdgebrek onthul ik alles pas vrijdag.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!