• WEDSTRIJD AFGELOPEN, WINNAAR BEKEND!!!!


    GEFELICITEERD SQUARE






    Dooddoenervo en Facts
    Juryleden

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:59 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Om het goed te maken moet iedereen pas dinsdag inleveren!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hoheheim: jou beoordeling van mij staat online!

    Nogmaals sorry, ik had moeten zeggen dat het langer kon duren.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Square: ik heb jou beoordeelt
    Hohenheim: Rosarum is ook klaar met jou.:)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:36 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ook VanGogh heb ik gedaan!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mijn beoordelingen voor Square, VanGogh en Hohenheim zijn klaar! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vandaag moet ik alles hebben, ook de bonus alleen (ik denk VanGogh) mag vrijdag inleveren.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    We hadden net een uur lang een stroomuitval en de batterij van mijn laptop was leeg. Nu is een stuk van wat ik had geschreven weg. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet mij helaas uitschrijven, omdat ik de schrijfopdracht niet kan voltooien vandaag. Ik ben de hele dag al druk bezig met leren en ik ben vanavond nog tot misschien 10 uur beIg. Ik vind het bijzonder jammer en het spijt mij heel erg, maar ik kan de wedstrijd niet afmake. Ik baal er heel erg van, maar ik vind school belangrijk en ik wil het niet verzaken. Het spijt mij heel erg en vanmorgen had ik geoopt dat het zou lukken, maar dat gaat het kut genoeg niet. Heel erg bedankt voor het plezier, jullie inspanning en moeite en ik ben blij dat ik hemeegedaan. Liefs, Myke.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh niet ingeleverd
    Infini niet ingeleverd.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    VanGogh niet ingeleverd
    Infini niet ingeleverd.

    -->
    VanGogh schreef:
    Ik moet mij helaas uitschrijven, omdat ik de schrijfopdracht niet kan voltooien vandaag. Ik ben de hele dag al druk bezig met leren en ik ben vanavond nog tot misschien 10 uur beIg. Ik vind het bijzonder jammer en het spijt mij heel erg, maar ik kan de wedstrijd niet afmake. Ik baal er heel erg van, maar ik vind school belangrijk en ik wil het niet verzaken. Het spijt mij heel erg en vanmorgen had ik geoopt dat het zou lukken, maar dat gaat het kut genoeg niet. Heel erg bedankt voor het plezier, jullie inspanning en moeite en ik ben blij dat ik hemeegedaan. Liefs, Myke.


    Heb je Infini een herinneringsberichtje gestuurd?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whoops.(krul) sorry VanGogh

    Ik dacht van wel.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hebben jullie een schatting van wanneer jullie klaar zullen zijn met nakijken? Ik wil jullie niet opjagen en er is natuurlijk geen haast bij, maar ik vind het wel prettig om te weten wat ongeveer de planning is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Van het weekend


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maandagavond zet ik de beoordelingen online!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sorry, ik had deze week gewoon enorm veel toetsen.
    Maandag heb ik gelukkig vrij. Ik heb de beoordelingen voor Square bijna af, maar ik vrees dat ik in het weekend niet veel zal kunnen doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it