• Blijkbaar wordt mijn oude verhaal nog steeds gelezen. Iets wat ik hoogst vermakkelijk vindt, gezien het feit dat dat verhaal al meer dan 2 jaar oud is en ik er amper tot niet aan werk.

    Hebben jullie ook zoiets meegemaakt met een van jullie verhalen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yup, laatst nog. :')
    Maar dat verhaal is zo stom dat ik 'm gelijk op offline heb gezet om 'm te herschrijven.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 15:25 ]


    26 - 02 - '16

    Oh dat is zeker leuk om te zien. (:
    En ja, mijn ouder vampier-verhaal waar ik al een jaar niet aan gewerkt had, had nog steeds meer dan 100 abo's. Ik heb 'm maar op inactief gezet. (cat)

    Dat is leuk inderdaad. Ik heb vaak dat me oude quizzen in de top komen. Ik schaam me dan altijd.


    -

    Ik heb voor het moment geen stories meer, dus nee. (:
    Al vind ik het wel altijd leuk als plots nog eens een quiz van me in de top komt te staan. Vraag ik mij altijd af waar ze dat opeens hebben opgehaald.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja.. ik krijg nog altijd reacties op mijn oude story van 2 jaar terug. Best grappig :')


    To infinity and beyond •

    Ik heb vreselijk veel dingen online staan, dus ik zie wel eens iets langskomen, ja. Dat is altijd leuk. (bloos)
    Hoewel het me wel iedere keer verbaast als ik heel oude dingen zoals The Potters of mijn enige Twilight fanfic langs zie komen. Die waren best wel slecht, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee :(.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Er was een keer iemand die, een jaar nadat ik hem af had, mijn storie aan het lezen was en allemaal reacties achterliet (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uhu vandaag nog ;d Kreeg berichtje in mijn gastenboek dat diegene mijn verhaal leuk vond en het jammer vond dat ik het niet af had gemaakt xd.
    en dat was een verhaal van een jaar geleden ;d. Als het al niet bijna 2 jaar is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hohenheim schreef:
    Er was een keer iemand die, een jaar nadat ik hem af had, mijn storie aan het lezen was en allemaal reacties achterliet (:


    Dat is wel leuk, maar niet als het een soort spam wordt. :'D Ik heb een afgerond verhaal van meer dan tweehonderd hoofdstukken waarbij iemand zo ongeveer bij ieder tweede hoofdstuk ":)" of "Nice!" achterliet. Goed bedoeld, maar mijn inbox zat helemaal vol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie dat plaatje trouwens helemaal niet meer? Die stond toch altijd linksonderin?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ik zie dat plaatje trouwens helemaal niet meer? Die stond toch altijd linksonderin?

    Jep en ik zie het nog steeds. Helemaal onderaan de pagina in de linkerhoek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gylvie schreef:
    Dat is leuk inderdaad. Ik heb vaak dat me oude quizzen in de top komen. Ik schaam me dan altijd.


    Haha , ja dat ! Ook als je dingen die je toen je nog jonger was had geschreven terug leest .
    Egt super leukkkkkkkkk !!!!!!!!!!! (cool)(cool)(cool)(Y)(Y)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah):D:D

    xd


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    (...)

    Haha , ja dat ! Ook als je dingen die je toen je nog jonger was had geschreven terug leest .
    Echt super leuk!

    xd

    Iets minder emoticons mag wel hoor :'D
    EDIT: Zo, nu is het leesbaar.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik kreeg laatst nog een reactie op een oud verhaal. Leuk, maar ik vraag me dan wel af hoe ze daar nog op terecht komen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.