• WEDSTRIJD AFGELOPEN, WINNAAR BEKEND!!!!


    GEFELICITEERD SQUARE






    Dooddoenervo en Facts
    Juryleden

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:59 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    VanGogh schreef:
    (...)

    Sorry! D':


    Dat geeft niet hoor. Het is binnen de tijdslimiet.:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Zou ik ook uitstel mogen? Ik heb het op dit moment erg druk met een belangrijke deadline voor school en zaterdag komt wat Duitse familie op bezoek, dus dan kan ik ook niet de hele dag schrijven, helaas. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Natuurlijk!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tot 20:00u kan je uitstel aanvragen!
    2u later= -5 punten. Na twee uur overschrijding wordt de aanvraag niet meer geaccepteerd!!!

    PS voor de bonus kan je geen uitstel aanvragen. Maar deze is niet verplicht om te maken.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 17:35 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mag ik i.v.m. de toetsweek opdracht 4 vrijdag inleveren? Ik heb dan geen toetsen ingeroosterd gekregen en kan dus schrijven dan. Het is mij deze vakantie niet gelukt, want ik was van woensdag tot en met gisteravond bij mijn zus in Rotterdam. Volgende week heb ik belangrijke en moeilijke toetsen. Zou ik dus vrijdag kunnen inleveren? Hopelijk is dit mogelijk. Liefs, Mke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dooddoenervo schreef:
    Tot 20:00u kan je uitstel aanvragen!
    2u later= -5 punten. Na twee uur overschrijding wordt de aanvraag niet meer geaccepteerd!!!

    PS voor de bonus kan je geen uitstel aanvragen. Maar deze is niet verplicht om te maken.


    Ohhh, dus de bonusopdracht moet wel vanavond voor twaalf worden ingeleverd? Oeps, dan krijg ik die sowieso niet meer af. Ik ga zo met mijn ouders naar een concert, dus ik heb vanavond echt geen tijd meer. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    VanGogh schreef:
    Mag ik i.v.m. de toetsweek opdracht 4 vrijdag inleveren? Ik heb dan geen toetsen ingeroosterd gekregen en kan dus schrijven dan. Het is mij deze vakantie niet gelukt, want ik was van woensdag tot en met gisteravond bij mijn zus in Rotterdam. Volgende week heb ik belangrijke en moeilijke toetsen. Zou ik dus vrijdag kunnen inleveren? Hopelijk is dit mogelijk. Liefs, Mke


    Dat mag!

    En ik heb besloten dat de bonus pas morgen om 20:00u moet worden ingeleverd.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat mag!

    En ik heb besloten dat de bonus pas morgen om 20:00u moet worden ingeleverd.

    Haha, volgens mij ben jij gewoon erg nieuwsgierig naar de inzending van Inge. :') Veel plezier tijdens het concert, trouwens! (dat is voor haar bedoeld, niet voor jou (krul))


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Haha, volgens mij ben jij gewoon erg nieuwsgierig naar de inzending van Inge. :') Veel plezier tijdens het concert, trouwens! (dat is voor haar bedoeld, niet voor jou (krul))


    Dat zou voortrekkerij zijn! Ö nee, omdat het meschien wat zwaar is om zo'n grote opdracht en nog zo'n Kleine in te leveren. ;)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind het, to be honest, wel een beetje vervelend dat ik nu de vierde opdracht moet inleveren zonder te weten wat mijn score voor de derde opdracht was... Want waar ik ook kijk, het is nergens.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik vind het, to be honest, wel een beetje vervelend dat ik nu de vierde opdracht moet inleveren zonder te weten wat mijn score voor de derde opdracht was... Want waar ik ook kijk, het is nergens.

    Ik snap wel dat je dat vervelend vindt. Ik heb het de afgelopen dagen echter echt heel druk gehad en heb verder ook nog allerlei andere taken en verplichtingen op Quizlet, dus kon ik echt niet verbeteren, het spijt me. Gelukkig heb ik volgende week herfstvakantie en kan ik dan alles verbeteren. Ik kan niks beloven, maar ik gok dat mijn beoordeling morgen klaar is. Ik weet niet of Dooddoenervo het erg zou vinden moest ik mijn beoordeling iets vroeger online zetten, maar het zou wel fijner zijn voor jou, natuurlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, geweldig! Dat moet lukken. ^^

    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het inderdaad ook al opvallend vond dat we steeds een volgende opdracht al hebben terwijl de vorige nog niet is nagekeken, maar ik snap dat het behoorlijk wat tijd kost en dat jullie ook voldoende andere dingen te doen hebben. Het zou wel heel fijn zijn als ieder stukje van de beoordeling dat klaar is zo snel mogelijk online zou kunnen komen, want wat mij betreft hoeft het echt niet allemaal tegelijk.

    En @ Lotta: dankje. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hohenheim schreef:
    Ik vind het, to be honest, wel een beetje vervelend dat ik nu de vierde opdracht moet inleveren zonder te weten wat mijn score voor de derde opdracht was... Want waar ik ook kijk, het is nergens.


    Dat spijt me echt heel erg! En ik ben het zeker niet vergeten, maar net als Rosarum had ik het ongelofelijk druk.
    Echt sorry.
    Morgen begin ik. Beloofd! En alles wat klaar is komt meteen online.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat spijt me echt heel erg! En ik ben het zeker niet vergeten, maar net als Rosarum had ik het ongelofelijk druk.
    Echt sorry.
    Morgen begin ik. Beloofd! En alles wat klaar is komt meteen online.


    Dat is alleen niet echt eerlijk tegenover de deelnemers die er wel op moeten letten dat ze het op tijd af hebben...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Dat is alleen niet echt eerlijk tegenover de deelnemers die er wel op moeten letten dat ze het op tijd af hebben...


    Nou, in theorie is er geen deadline voor beoordelen, en zolang je op tijd aanvraagt krijg je zoveel uitstel als je wilt. Je moet dat gewoon op tijd regelen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!