• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    Regels
    - Graag zoveel mogelijk een balans houden tussen de mannen en vrouwen.
    - Per post is er een minimum van 300 woorden.
    - 16+ is toegestaan
    - Perfect karakters(Mary Sue's en Gary Stu's) worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen in variatie.
    - Rollen moeten in drie dagen ingevuld worden. Uitstel kan gegeven worden met goede reden.
    - Enkel ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Offtopic in het praattopic voor de overzichtelijkheid.
    - Zorg voor een goede interpunctie, spelling, grammatica en gebruik van leestekens.


    Rollen:

    Bemanning Nemesis
    - Isaiah Simeon Hale || kapitein || Eternamente
    - Carlos Leon || eerste stuurman || Aurae
    - Chase Vidale || kanonnier || RavensMoon
    - Gereserveerd || Dumbledore
    - Jessica || alles || RavensMoon
    - Adalaide Vaeda || matroos || Barbarossa

    Opvarende Endurance
    - Silas Cai Montpelier || kapitein || Barbarossa
    - Kasper Jeb Lennox || militair || Aurae
    - Daphne Maybelle Elphinstone || dochter gouverneur || Smoak
    - Maribel Graciana Davenport || gevangene || Eternamente
    - Tamina Asy’ari/Ebony || Passagier || Morticia

    Invullen
    Piraten:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (20+)
    Beroep: (op het schip dus, kapitein, kraaiennest, eerste stuurman)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Verleden:
    Extra:


    Opvarende koopvaardijschip:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht
    Leeftijd: (20+)
    Reden opvarend: (gast, kapitein, militair, misschien een pastoor, etc.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Verleden:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 16:51 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Rol: Opvarende Endurance
    Naam: Maribel Graciana Davenport, al word ze meestal gewoon Mari genoemd.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 26
    Reden opvarend: Ze is een gevangene.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht lijkt Maribel een jonge, egoïstische vrouw met een nonchalante houding die maar weinig kan schelen. Dat is dan ook gedeeltelijk waar, maar ze is niet helemaal egoïstisch. Over bepaalde zaken echter wel. Ze kan heel behulpzaam zijn naar mensen toe die echt hulp nodig hebben, zoals de armen en de kreupelen. Zulke mensen zou ze nooit zomaar aan hun lot overlaten. Rijke mensen echter wel, net als mensen met een groot ego en mensen die haar slecht behandelen. Ze staat sterk in haar schoenen en vind niet dat zij iemand nodig heeft. Hulp vragen is dan ook iets wat ze nooit doet. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ze erg koppig is en erg zelfstandig, wat ze soms ook iets overdrijft. Ze wilt gewoon geen andere nodig hebben voor haar eigen bestaan.
    Ze komt vaak nonchalant over, maar heeft absoluut geen geduld en je kan haar gemakkelijk uitlokken. Ze heeft snel last van woede uitspattingen en kan behoorlijk agressief worden. Ze scheld veel en valt je zonder pardon aan. Ze is redelijk goed in vechten, zwaardvechten kan ze ook een beetje, maar schieten totaal niet. Ze is ook een echte vloeker en gebruikt nogal wat sarcasme, maar is ook brutaal en hecht geen waarde aan rangen. Je kan haar snel naar je horen snauwen of uithalen met woorden als ze boos op je word, wat snel is. Ze heeft dan ook weinig zelfbeheersing, laat zichzelf niet temmen. Helaas is Mari snel chagrijnig en uit haar humeur, waardoor ze soms echt behoorlijk kan gaan zitten mokken en de schuld op anderen afschuift.
    Mari is absoluut geen denker, ze is een echte doener. Ze is erg intelligent, maar heeft geen goede planningseigenschappen waardoor ze vaak het geluk heeft dat alles op z'n pootjes terecht komt, maar lang niet altijd. Ze stort zich vaak snel op dingen en houd dan ook wel een beetje van avontuur en gevaar. Hiervoor is moed nodig, dat bezit ze genoeg, maar ook roekeloosheid, wat ze teveel heeft. Ze heeft een sterke overlevingsdrang, maar is totaal niet schuw voor mensen en dat helpt lang niet altijd, maar haar aanpassingsvermogen wel. Ze vertrouwt je niet zomaar, maar laat je wel binnen omdat ze niet snel bang is. Ze maakt graag praatjes met mensen en is over het algemeen redelijk sociaal.
    Ze houd helemaal niet zo van flirten, maar kan het wel. Ze heeft geen zin om voor anderen charmant te doen en gedraagt zich vaak een beetje onvrouwelijk. Zij heeft er geen problemen mee en wie dat wel heeft, is niet haar probleem maar hun eigen. Als ze iets nodig heeft weet ze ineens maar al te goed hoe het moet. Ze heeft het sowieso niet zo op kerels, ze vind ze vies en achterbaks, hoewel ze dat zelf ook wel kan zijn. In liefde gelooft ze wel, maar ze denkt niet dat het voor haar weggelegd is. Seks heeft ze wel, maar erg weinig omdat er maar weinig gelegenheden zijn waarin ze dit wilt hebben. Ze is ook erg kieskeurig in mannen. Voor dierbaren kan ze erg liefdevol zijn, maar ook erg temperamentvol. Ze is enkel trouw aan zichzelf en degene die heel dicht bij haar staan, wat op het moment niemand is.
    Uiterlijk: Als Mari helemaal niks aan haar uiterlijk doet ziet ze er veel jonger uit dan haar werkelijke leeftijd. Niet heel vrouwelijk, eerder kinderlijk. Ze is redelijk lang voor een vrouw met haar 1,69 en erg smal en mager. Ze heeft lange spillebenen en smalle heupen. Haar borsten stellen maar weinig voor. Mari weet zichzelf wel altijd gracieus en soepel te bewegen, ze is redelijk pezig gespierd, niet heel sterk maar wel behendig. Van zichzelf is Mari behoorlijk bleek, maar ze word wel snel bruin in de zon en verbrand niet. Ze komt exotisch over door haar halve Spaanse achtergrond, maar heeft ook wat Britse trekjes. Over het algemeen is ze helemaal niet ijdel, af en toe eerder een beetje smerig. Ze geeft weinig om haar lichaam en de verwaarlozing is er vaak ook op te zien. Ze heeft enkele grote littekens, maar wel op plaatsen waar ze het kan verbergen.
    Mari heeft een small, lang gezicht met een lang voorhoofd. Haar gezicht vertoont nog veel kinderlijke trekjes. Ze heeft dunne wenkbrauwen en hoge jukbeenderen. Haar lippen zijn smal en lichtroze. Over haar kleine neusje en haar wangen lopen enkele sproeten die erger worden in de zon. Haar ogen zijn opvallend felblauw met groene spikkels erin, omlijst door donkere, lange wimpers. Mari heeft lang haar, maar het ziet er wat onverzorgd uit. Het heeft een donkerbruine kleur die soms zwart aandoet, behalve als ze veel in de zon komt en deze lichter kleuren. Het komt tot halverwege haar rug en er zit een lichte slag in.
    Als ze een beetje haar best doet kan ze ook helemaal veranderen. Wat vrouwelijkere kleding, waarmee ze haar middel goed in snoert en haar lange benen laat zien, wat make-up op haar gezicht en als ze haar lokken een beetje doet ziet ze er ineens een stuk ouder en vrouwelijker uit. Dit doet ze echter alleen als het noodzakelijk is, want prettig voelt ze zich zo niet. Over het algemeen draagt ze dan ook slobberige kleding, hoewel ze vaak zorgt dat deze niet al te vies zijn. ze draagt leren laarzen tot kniehoogte, met een ietwat losse bruine broek en een overhemd die eigenlijk voor mannen bedoeld is.
    Verleden: Maribel is het bastaardkind van een Spaanse vrouw en een getrouwde Britse commandant. Hierdoor heeft ze zijn achternaam, hij heeft haar erkend als zijn kind, maar niet in het Verenigde Koninkrijk. Daar mochten de twee ook absoluut niet heenkomen. De twee landen zijn namelijk al een eeuwigheid in oorlog en het is nog altijd niet voorbij. Hierdoor heeft Maribel een hekel gekregen aan haar vader en alle Britten. Ze is opgegroeid bij haar moeder, maar toen zij stierf toen Mari nog maar vijftien was, is ze ervandoor gegaan uit Spanje. Haar haat aan de Britten heeft zich flink geuit in die tijd. Ze begon als simpele dievegge die spullen stal, maar ging steeds verder naar het saboteren van schepen en zelfs vermoorden van belangrijke mensen. Niks hiervan ging echter in opdracht van anderen. Er werd een prijs op haar hoofd gezet en nu is ze gevonden en gevangengenomen. Ze verblijft op de Endurance om naar het Verenigde Koninkrijk te worden gebracht waar ze de doodstraf opgelegd zal krijgen.
    Extra: Maribel spreekt Engels met een duidelijk, Spaans accent en gooit er vaak wat Spaanse woorden doorheen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Pfsh, ik twijfel echt enorm. Bij een paar roleplay's heb ik me dan wel afgemeld, alleen ik zit momenteel nogal in een lastige periode. :c
    Daarbij zou ik wel een man willen spelen, maar ik reserveer die best vaak, dus zou ik nu graag een vrouw willen. Echter, dan denk ik dat de verhouding man / vrouw weer verstoord is. Ik denk er nog wel even over na.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Pfsh, ik twijfel echt enorm. Bij een paar roleplay's heb ik me dan wel afgemeld, alleen ik zit momenteel nogal in een lastige periode. :c
    Daarbij zou ik wel een man willen spelen, maar ik reserveer die best vaak, dus zou ik nu graag een vrouw willen. Echter, dan denk ik dat de verhouding man / vrouw weer verstoord is. Ik denk er nog wel even over na.


    Je mag nog een vrouw als je dat wilt hoor.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik reserveer toch een mannelijk militair. :Y)


    kindness is never a burden.

    Eternamente schreef:
    (...)
    Je mag nog een vrouw als je dat wilt hoor.

    Hmm. Geef me dan maar een vrouw.
    Ik vul het alleen wel morgen in, want ik ga zo pitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hmm. Geef me dan maar een vrouw.
    Ik vul het alleen wel morgen in, want ik ga zo pitten.


    Dat is goed hoor. Bij de Endurance?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)
    Dat is goed hoor. Bij de Endurance?

    Ja, aangezien bij de andere een tijdelijke stop is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.




    Rol
    Opvarende Endurance
    Naam
    Kasper Jeb Lennox. Word meestal aangesproken als Soldaat Lennox.
    Geslacht
    Man.
    Leeftijd
    Vierentwintig.
    Reden opvarend
    Militair.
    Innerlijk
    Omdat hij niet zo vaak glimlacht -door zijn status als militair-, denkt men vaak dat Kasper een kwade man is. Kasper kan namelijk erg intimiderend kijken als hij dat wil, maar laat je niet misleiden. Hij is net het omgekeerde. Kasper is een charmante, vriendelijke kerel en is meestal wel in de stemming voor een praatje of een grapje, op de gepaste tijdstippen natuurlijk. Zijn baan en de veiligheid van de mensen is het voornaamste. Dat verteld over Kasper dat hij een beschermend persoon is. Niet alleen tegenover zijn vrienden of familie, maar ook tegenover vreemden. Je zou denken dat hij zo doet voor het geld, maar er zit meer achter. Wat veel mensen niet weten is dat Kasper een goed gevoel voor humor heeft. Omdat hij niet veel praat, krijg je zo'n dingen ook niet vaak te horen. Verder heeft hij een een gezond verstand. Kasper is een tegenstander van overhaaste beslissingen. Hij loopt alles opties af en maakt dan het veiligste en beste besluit. Kasper is een rustig persoon. Nooit zal je hem horen schreeuwen tegen iemand en als hij overstuur is doet hij niet vervelend tegen anderen. Hij houd privézaken en zijn werk stikt gescheiden en die privézaken kropt hij dan op. Misschien niet de beste manier, maar voor hem is het de gemakkelijkste. Wanneer iemand zijn gelijk wil krijgen gaat Kasper er nooit tegenin omdat hij toch nooit wint in een discussie. In tegenstelling tot vele mannen heeft Kasper een hekel aan lichtekooien. Hij vind het niet noodzakelijk dat vrouwen hun lichaam verkopen. Er zijn genoeg andere werken die zij kunnen verrichten. Zij zijn één van de weinigen waartegen je Kasper nooit vriendelijk zal zien doen.
    Uiterlijk
    Kasper ziet eruit als een doorsnee Engelsman. Hij heeft een gemiddelde lengte van 1 meter 83. Hierbij heeft hij redelijke brede schouders, waar hij speciaal voor traint om deze zo te houden. Hij besteed enorm veel tijd aan zijn lichaam, maar je kan hem niet ijdel noemen. Hij is eerder de soort persoon die graag in conditie blijft voor zijn beroep als militair. Lange afstanden rennen en zware voorwerpen opheffen gaat namelijk niet zo vlotjes met een bierbuik. Kasper kleed zich altijd netjes en draagt altijd een hemd en het voorgeschreven uniform. Hierdoor zie je niet zo heel veel van zijn strakke, getrainde lichaam behalve zijn brede schouders en borstkas.Verder heeft Kasper een klein baardje en een snor. Hij vind dat het zijn mannelijkheid verduidelijkt en het laat hem er ook iets ouder uitzien. Zijn haar heeft een lichtbruine tot zandkleurige kleur, net als zijn baard, hoewel er in zijn haar tinten lichter zijn die zijn baard niet heeft en omgekeerd, dit mede door de zon. Zijn ogen zijn een felblauw, wat zowel doet denken aan de oceaan als aan de hemel. Zijn lichaam draagt vele littekens door verscheidene gevechten en op zijn pols heeft Kasper een brandwonde in de vorm van een kruis, die hij kreeg tijdens een gevangenschap. Hij werd beschuldigd voor piraterij en het werken tegen de wil van God.
    Verleden
    Kasper is geboren in een klein dorpje vlakbij Londen bij zijn moeder Evangeline, die werkte als naaister, en zijn vader commandant Jebediah Lennox. Kasper heeft bijna zijn hele in het dorpje geleefd waar hij ook naar school ging en andere. Hij wilde altijd al net als zijn vader een soldaat worden. Echter toen hij vijftien was, werd zijn vader verdacht voor verraad tegenover de Engelse kroon en geëxecuteerd. Evangeline werd ziek van verdriet en gaf haar werk op als naaister. Kasper moest werk gaan zoeken om zijn droom waar te maken, maar had daarvoor wat hulp nodig. Een oude, bejaarde smid nam hem onder zijn goede en leerde hem smeden. Doordat het smeden hem veel tijd koste en hij het werk nodig had voor zijn moeder te verzorgen, kon de jonge knul niet anders dan zijn school op te geven. Twee jaar na de dood van zijn vader brak er een oorlog uit tussen Engeland en Spanje, waardoor Kasper samen met nog meer zeventienjarigen werd gerekruteerd. Ergens was hij wel blij dat hij eindelijk een soldaat was, maar hij vreesde ook voor zijn leven. Op een bepaald ogenblik werd Kasper opgepakt door een groep soldaten van de kerk die hem beschuldigden van verraad, net als bij zijn vader. Enkel ditmaal was het wegens verraad tegenover God. Kasper begrijpt nog steeds niet hoe alles juist geschiedde, wat hij wel weet is dat hij weken daarna wakker werd op een schip en de oorlog voorlopig voorbij was. Hij mocht officieel voor de Engelse koning werken en is sindsdien een benoemd militair.
    Extra
    Kaspers liefdesleven stelt niet al te veel voor. Hij heeft een aantal vrouwen gekend waarmee het zou kunnen klikken, maar telkens kwam er iets tussen. Hij is ook niet echt opzoek naar de liefde, maar laat het hem eerder vinden. Kasper heeft een vuurwapen en een degen. Hij prefereert het degen, aangezien hij daar beter mee overweg kan en dat ook flexibeler is.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:06 ]


    kindness is never a burden.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, aangezien bij de andere een tijdelijke stop is.


    Die moest ik er eigenlijk nog afhalen, haha. Ik zal haar bij de Endurance zetten, maar ze mag nog bij de Nemesis als je dat wilt.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)
    Die moest ik er eigenlijk nog afhalen, haha. Ik zal haar bij de Endurance zetten, maar ze mag nog bij de Nemesis als je dat wilt.

    Neh, hoeft niet per sé.
    Ik ga in elk geval nu naar mijn nest toe, dus zal vandaag wel ergens de rol bedenken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Piraten


    Rol:Bemanning Nemesis
    Naam: Chase Vidale
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 36
    Beroep: Kannonier
    Innerlijk: Chase is geen aardige man, vrijwel altijd nors en grimmig. Hij houd er niet van om veel woorden te gebruiken, bijna alles is een commando. Daar waar iedereen denkt dat hij een grote eikel is, is hij dit eigenlijk niet. Hij heeft alleen geleerd niet te laten zien dat hij om iemand geeft, mensen zijn dan ook vaak verrast als hij ineens opstaat om hem te beschermen. Hij laat weinig emotie zien, maar mensen die hem echt kennen zullen aan zijn houding zien wat hij voelt. Hij heeft eigenlijk alleen lange inhoudelijke gesprekken met de mensen die hij vertrouwd en als hij met hen alleen is. Hij is een solist, hij dopt zijn eigen boontjes, maar draait zijn rug nooit naar de kapitein. Hij heeft een groot eergevoel, vooral naar vrouwen. Hij ziet hen als het zwakkere geslacht en vind dat zij beschermd moeten worden. Hij zal zelfs tegen het bevel van de kapitein in gaan als hij vind dat een vrouw zijn bescherming nodig heeft.
    Hij houd de schijn hoog dat het leven hem weinig kan schelen, maar eigenlijk wreest hij voor de dood. Hij zal nooit weg rennen of iets uit de weg gaan maar is wel degelijk bang voor de leegte van de dood. Dit komt vooral omdat zijn geweten altijd aan hem knaagt en hij veel mensen waar hij ooit van had gehouden gestorven zijn in zijn armen.
    Hij houd van seks, al zou hij niet snel een move maken om aan zijn trekken te komen. Hij laat het vrouwelijk geslacht naar hen toe komen, zodat hij zeker weet dat zij zich op haar gemak voelt en het echt wilt. Nu komt hij echt nooit wat te kort.
    Liefde zoekt hij niet naar, maar gelooft er wel in. Hij laat het schip gewoon varen en ziet waar het strand. Als hij een vrouw zou vinden zou hij het piraten leven achter zich laten en zich settelen met de gelukkige.
    Hij is niet bijster slim, maar ook zeker niet dom. Omdat hij vaak zijn afstand bewaard heeft hij de tijd om goed na te denken over wat hij zal doen. Hij komt daarom ook vaak onverwacht uit de hoek.
    Hij zal niet snel ingaan op iemand die een conflict zoekt, omdat hij eigenlijk niet van onnodig geweld houd. Maar als je hem eenmaal boos krijgt zal hij zich ook niet in houden. Hij heeft last van blackouts in zijn woede aanval. Kan iemand koelbloedig omleggen maar laten echt niet meer weten dat hij het heeft gedaan.
    Hij ervaart heel veel last van innerlijke strijden die hij voert, daarom is hij de laatste tijd veelal verzonken in gedachte en kan behoorlijk giftig kijken als iemand hem eruit haald.

    Uiterlijk:Hij is klein 1,78 maar breed. Heeft blond haar tot op zijn schouders en een klein baardje met snor. Mooie grijs/blauwe ogen en een luchtige blik. Zijn mummiek is vooral koud en leeg, tot hij boos word. Hij krijgt dan een echte moordlust in zijn gezicht. Hij spand dan elke spier die hij bezit, die normaal al niet opgemerkt blijven maar dan is het echt belachelijk. Hij heeft vrij grote handen en voeten. Zijn lichaam is bezaaid met littekens waarvan hij van veel niet eens meer weet hoe ze daar zijn gekomen. Ondanks dat hij er vrij jong uit ziet is de levens ervaring af te lezen in zijn gezicht.
    Hij heeft dunne maar borstelige wenbrauwen.
    Chase draagt wijdvallende broeken en een witte bloed die toch wat strak om zijn bovenlijn zit en een klein beetje open is bij de borst. Zijn voeten zijn gehuld in zware leren laarzen.

    Verleden:Hij is geboren in een drukke stad, zijn vader was een smid en zijn moeder een simpelde huisvrouw. Hij heeft twee broers maar die heeft hij al jaren niet gezien iets wat hem diep van binnen erg dwars zit.Chase is tijdens een kaping van een millitair schip in het piratenleven gekomen, het schip dat destijds zijn schip overmeesterde miste nog een kanonnier. Hij heeft toen een overstap gemaakt. Hij was snel en nauwkeurig met het kanon en dat zijn de perfecte kwaliteiten voor iemand die een kanon moet schieten. Na een paar jaar koos hij ervoor om met de Nemesis uit te varen waar hij tot op heden nog op zit. In zijn piraten leven heeft hij vele mannen en helaas ook vrouwen vermoord. Sommige voor de kapitein, sommige omdat ze hem boosmaakte. Zijn geweten heeft hem na het vermoorden van zijn eerste vrouw (toen hij 25 was) in zijn greep. Zij had tussen hem en een andere man gesprongen toen hij een van zijn blackouts kreeg. Deze vrouw was destijd de liefde van zijn leven. Hij heeft haar lichaam moeten begraven en dat stompte hem in een zware depressie. Zijn maten op het schip hadden hem stukje bij beetje eruit getrokken maar hij is nooit meer de oude Chase geworden.
    Chase was vroeger een goedlachse man en vooral spontaan. De littekens staan niet alleen op zijn lichaam maar ook op zijn geest.
    Hij komt uit het noorden, en ookal zijn de stemmen allang uitgestorven geloofd hij nog in het oude geloof. Hij geloofd in de vele goden en je moet dan ook niet vreemd opkijken als hij over hen begint.

    Extra: Chase zit onder de tattoeages, stukken van zijn levens verhaal. Op zijn linker arm staat een anker. Zijn rug staat vol met sierlijke teksten in een oude taal(van zijn geloof). Op zijn borst een zwaluw. dit zijn de twee belangrijkste en grootste.
    Chase heeft vooral leren vechten met zijn handen, hij houd niet echt van wapens afgezien van een kanon. Hij draagt echter wel altijd een dolk mee in zijn laars.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 10:51 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Chase is af ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Charlie, I like him! Chase is goed geworden, ik zet hem erbij.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Charlie, I like him! Chase is goed geworden, ik zet hem erbij.
    tnx =D was best moeilijk. ik wilde in eerste instantie een badass zoals de andere doen maar dacht dat ze dan een beetje overrated zouden worden. dus nu maar een stille maar diep gegronde man ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    God, hoe toevallig. Ik ging Charlie eerst ook gebruiken voor mijn militair, maar Cheryl had me dan van gedacht doen veranderen! ;D

    Hé, dit RPG staat in de nieuwsbrief!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 11:26 ]


    kindness is never a burden.