• Ehm jah..
    Ik wil een story beginnen over een meisje dat een vampier word en blablabla..
    maar enigste wat ik over vampiers weet komt van de serie : The Vampire Diaries.. maar dat is niet echt genoeg..
    dus gaan jullie mij vertellen wat jullie allemaal over vampiers weten =D want ik ben te lui om te zoeken..
    Alvast bedankt =D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zover ik weet, glinsteren ze niet in de zon, ghehe.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet er heel veel over xD Just ask what you wanna know xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    er zijn zoveel verschillende theorien over vampiers. kijk alleen al naar de huid. bij de ene verschoet het, en bij het andere verhaal gaat het glinterd.
    de ene kan in een vleermuis veranderen. en dat soort shit.
    er zijn teveel theorieen ofer en ik heb geen zin om die even alemaal op een rijtje te gaan zetten en dan ook nog eens helemaal te beschrijfen., ;x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 21:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Gaan dood in zonlicht
    -kunnen niet zonder mensenbloed
    -kunnen niet tegen knoflook/wijwater/hosties/
    -kunnen gedood worden door en houden staak door het hard/kop er afhakken(daarna knoflook instoppen en in een rivier gooien)
    -hebben geen spiegelbeeld
    -ieder die ze bijten en daardoor sterft word ook een vampier
    -kunnen in vleermuizen/ratten en mist veranderen
    -kunnen door de kleinste kieren
    -kunnen klimmen als reptielen
    -zijn sterker/sneller dan gewone mensen
    -gaan niet dood door ouderdom

    Volgens da oude verhalen dan,die ik ken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    danku allemaal =D zet later alles gwn op een rijtje.. en creeëer een nieuwe vampier xd maar wel met de dingen die gwn elke vampier wel moet hebben =D [like;; geen spiegelbeeld, niet tegen zonlicht kunnen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het verschilt per boek/serie/film, dus ja, er valt niet echt iets te vertellen dat elke vampier specifiek heeft. Behalve dat ze tegenwoordig vaak drop-dead-gorgeous zijn. Maar dat is Dracula in de film Van Helsing dan weer niet...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    achjaah.. [wtf is drop-dead-gorgeous...]
    mja alsnog gwn vertellen wat je weet en daaruit maak ik wel een nieuwe vampier xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    achjaah.. [wtf is drop-dead-gorgeous...]
    mja alsnog gwn vertellen wat je weet en daaruit maak ik wel een nieuwe vampier xd.

    Drop-dead-Gorgeous = een uitdrukking. Adembenemend mooi, is denk ik de beste vertaling.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Drop-dead-gorgeous is ongelooflijk hot en knap etc. :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aha ok =) dankuu


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, als de vampieren in je verhaal niet glinsteren.. Dan heb ik wel interesse.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    whaha ik snap niej eens wat je met glinsteren bedoel maar ik zie nu een poppetje voor me met een glinsterpakje aan xd -voelt zich langzamerhand dom worden..-

    mja ik moet eerst kijken waar het precies over zal gaan anders zit ik snel met dat ik niet weet wat ik wil schrijven xd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    whaha ik snap niej eens wat je met glinsteren bedoel maar ik zie nu een poppetje voor me met een glinsterpakje aan xd -voelt zich langzamerhand dom worden..-

    mja ik moet eerst kijken waar het precies over zal gaan anders zit ik snel met dat ik niet weet wat ik wil schrijven xd..

    Ze bedoelen die dingen van twilight.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ow haha damn ben echt dom xd maar ehm ik heb nog nooit twilight gezien of gelezen dus als het erin kom is dat perongeluk xd.. enigste wat er maybe in kan komen is van de serie : The vampire diaries xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you