• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    Regels
    - Graag zoveel mogelijk een balans houden tussen de mannen en vrouwen.
    - Per post is er een minimum van 300 woorden.
    - 16+ is toegestaan
    - Perfect karakters(Mary Sue's en Gary Stu's) worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen in variatie.
    - Rollen moeten in drie dagen ingevuld worden. Uitstel kan gegeven worden met goede reden.
    - Enkel ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Offtopic in het praattopic voor de overzichtelijkheid.
    - Zorg voor een goede interpunctie, spelling, grammatica en gebruik van leestekens.


    Rollen:

    Bemanning Nemesis
    - Isaiah Simeon Hale || kapitein || Eternamente
    - Carlos Leon || eerste stuurman || Aurae
    - Chase Vidale || kanonnier || RavensMoon
    - Gereserveerd || Dumbledore
    - Jessica || alles || RavensMoon
    - Adalaide Vaeda || matroos || Barbarossa

    Opvarende Endurance
    - Silas Cai Montpelier || kapitein || Barbarossa
    - Kasper Jeb Lennox || militair || Aurae
    - Daphne Maybelle Elphinstone || dochter gouverneur || Smoak
    - Maribel Graciana Davenport || gevangene || Eternamente
    - Tamina Asy’ari/Ebony || Passagier || Morticia

    Invullen
    Piraten:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (20+)
    Beroep: (op het schip dus, kapitein, kraaiennest, eerste stuurman)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Verleden:
    Extra:


    Opvarende koopvaardijschip:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht
    Leeftijd: (20+)
    Reden opvarend: (gast, kapitein, militair, misschien een pastoor, etc.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Verleden:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 16:51 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Mij lijkt dat to be honest juist niet zo logisch, want Isaiah lijkt me niet het type dat twaalfjarige meisjes aan boord laat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Mij lijkt dat to be honest juist niet zo logisch, want Isaiah lijkt me niet het type dat twaalfjarige meisjes aan boord laat.
    verstekeling ;) ze is niet aan boord gevraagd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat weet ik, maar er staat ". Maar in plaats dat ze van het schip is gezet in de eerste de beste haven werd ze gevangen gehouden, onder het mom jij wilde piraat worden dan zal je dat ook." Dus, uiteindelijk heeft hij wel toegestaan dat een twaalfjarig meisje aan boord mocht blijven en daar lijkt hij mij gewoon het type niet voor...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Dat weet ik, maar er staat ". Maar in plaats dat ze van het schip is gezet in de eerste de beste haven werd ze gevangen gehouden, onder het mom jij wilde piraat worden dan zal je dat ook." Dus, uiteindelijk heeft hij wel toegestaan dat een twaalfjarig meisje aan boord mocht blijven en daar lijkt hij mij gewoon het type niet voor...
    of juist wel, hij weet zelf wat het inhoud om zo jong in het piratenleven te komen. en verstekeling zijn word bestraft


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hij zou het inderdaad wel toelaten, maar het niet makkelijk voor haar maken. Hij gelooft dat je door dezelfde soort dingen heen moet als hij heenging om een goede piraat te kunnen worden.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik reserveer een mannelijke eerste stuurman op de Nemesis, if that's okay.


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    Ik reserveer een mannelijke eerste stuurman op de Nemesis, if that's okay.


    Natuurlijk, graag zelfs.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik wil de kapitein van de Endurance!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    bij hoeveel rollen worden de topics geopend?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    bij hoeveel rollen worden de topics geopend?


    Geen idee, dat zie ik wel denk ik. Als het te lang duurt open ik hem eerder met weinig rollen dan als er snel veel rollen zijn.


    Eternamente, everlastingly, for all time



    Rol: Kapitein Endurance
    Naam: Silas Cai Montpelier, maar hij wordt meestal 'Kapitein' genoemd, behalve bij informele gelegenheden mogen ze hem 'Silas' noemen.
    Geslacht Man
    Leeftijd: 29, jarig op 29 augustus.
    Reden opvarend: Hij is de kapitein van de boot.
    Innerlijk: Silas is een hard en heel erg koppig man. Hard omdat hij zelf ooit begonnen was als matroos op zo’n boot als deze, waarbij de kapitein niet zo mals was en hij helemaal zelf zijn weg heeft moeten opwerken tot wat hij nu is. Daar werd je wel hard van en hoewel hij het op dat moment maar niets vond, is hij die ouwe rotzak nu wel dankbaar door de zware behandeling die hij hem heeft gegeven.
    Zijn koppigheid heeft hij naar het schijnt helemaal overgekregen van zijn vader, die hij helemaal niet kent. Hij kan heel erg koppig zijn en zal haast nooit afstappen van zijn eigen mening. Maar daarom is hij niet onredelijk. Integendeel, er valt goed met hem te discussiëren over dingen en als hij echt fout zit zal hij zijn mening wel herzien. Maar dan moet je hem wel overtuigen met sterke argumenten.
    Van nature uit is Silas heel erg achterdochtig. Hij vertrouwt niemand zomaar, vertrouwen bij hem moet je winnen. Net zoals respect. Respect is iets wat je bij hem moet winnen, niet iets wat je al meteen hebt als hij je ziet. Hij heeft soms wel de nijging om minachtend te doen tegenover mensen die hij niet kent.
    Silas laat zich nooit commanderen. Hij is degene die de commando’s uitdeelt en niemand anders. Agressief is hij niet, al duurt het meestal niet lang tot hij overgaat op de aanval. Alles is wel met geweld op te lossen, maar als hij zijn stand niet wil verliezen – hij is geen piraat – wordt hij wel gedwongen om het eerst anders te proberen. Als iets hem op zijn zenuwen begin te werken is hij een echte driftkikker en krijgt hij ook driftbuien die meestal woede-uitbarstingen worden als de oorzaak ervan niet meteen bij hem uit de buurt gehaald wordt. Alleen dan weet hij niet wat hij doet, ook al is hij over het algemeen wel nuchter en weet hij meestal zeer goed waar hij mee bezig is.
    Uiterlijk: Silas is met zijn 1.85 meter niet echt super lang, maar toch groter dan de gemiddelde man. Hij is gespierd, maar niet op een overdreven afgetrainde manier. Zijn gespierdheid is ook afkomstig van het jaren lang werken op de boot. Met zijn brede schouders heeft hij echt iets mannelijks.
    Hij heeft diep donkerbruin haar, dat bijna tegen het zwarte aan is en hij loopt bijna altijd rond met een baardje op zijn gezicht. Enkel bij speciale gelegenheden zal hij zich scheren, maar meestal doet hij dat niet. Geen tijd, geen zin en hij vind het wel beter staan. Het geeft hem iets ruiger. Zijn onderlip is iets dikker dan zijn bovenlip en zijn neus is normaal en recht. Daarboven bevinden zich twee al even diepbruine kijkers als zijn haar, die af en toe echt pikzwart lijken te worden, meestal tijdens een van zijn driftbuien.
    Zijn donkere haar hangt haast nooit plat tegen zijn hoofd omdat hij er meestal zo vaak met zijn handen in zit te wroeten dat het gewoon rechtop blijft staan. Meestal gebeurt dat als hij stress heeft of onder druk staat, maar soms gaat hij er ook met zijn handen door heen uit automatisme.
    Op zijn gespierde armen, maar ook zijn rug heeft hij heel wat littekens. De littekens op zijn rug komen voor van zweepslagen, die de matrozen kregen als er harder gewerkt moest worden van de kapitein. Dat was in de donkere tijden dat hij zelf nog matroos was. Die op zijn armen zijn van het werk en van de meeste weet hij niet eens waar ze vandaan komen. Ook heeft hij er één diepe in zijn nek die hij overgehouden heeft van een gevecht met piraten een paar maanden geleden, samen met het litteken op zijn buik.
    Verleden: Volgens zijn moeder zit zijn liefde voor de zee in zijn bloed. Ze zegt dat hij afkomstig is van een piraat, maar dat die hen heeft verlaten. Dat verklaart dan ook zijn hekel voor piraten. Welke harteloze man laat zijn vrouw en kind achter om op schatten te gaan jagen en mensen te doden? Daarbij vond hij ze nutteloos. Hoeveel schatten hadden ze nu al precies gevonden? Het waren gewoon luie mensen die te stom waren om fatsoenlijk werk te zoeken.
    Hoe dan ook, hij is dicht opgegroeid bij de kust en niemand was dan ook verbaasd toen hij op een dag vertrok mee met een handelsvloot. Niet dat hij daar de tijd van zijn leven had. Het handelsschip waar hij werkte was nogal louche en werkte helemaal niet zoals het hoorde. Zweepslagen waren er dagelijkse kost en hard werken was de boodschap. Meteen had hij spijt dat hij meegegaan was. Toch stopte hij niet. Jaren verstreken en hij begon langzaam maar zeker meer aanzien te krijgen. Wat hij deed bleef niet ongemerkt en toen hij de kans kreeg om voor een andere handelsvloot te gaan werken deed hij dat meteen. En zo is hij nu beland op het schip waar hij nu kapitein van is.
    Extra:
    Silas zal je nooit vinden zonder pistool. Ook al is zijn buskruit drijfnat en werkt het niet. Het geeft hem een gevoel van veiligheid, alsof hij zich beter kan verdedigen. Ook kan hij wel overweg met een zwaard, maar zijn zijn skills met pistool veel beter. Meestal heeft hij dezelfde kleding aan en hij heeft zelfs ook een hoed die hij nooit draagt, omdat hij die er heel erg belachelijk uit vindt zien.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:05 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh shit. Jamie Dornan is al bezet. D:


    kindness is never a burden.

    Yes, by me :3


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik wil ook nog een vrouw voor de bemanning van de Nemesis.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eternamente schreef:
    Yes, by me :3


    I know D:


    kindness is never a burden.