• Ik heb toestemming van Hemmings!
    Hemmings schreef:

    Je mag beginnen hoor! Je staat in het wedstrijdtopic.

    Groetjes, Hemmings.



    Welkom bij mijn dichtwedstrijd!

    Hallo iedereen, en welkom bij deze dichtwedstrijd!
    Iedereen weet waar een dichtwedstrijd om draait: namelijk dichten. Omdat ik het fijn vond een wedstrijd te organiseren, en ik al helemaal van gedichten hou, besloot ik dit ook eens daadwerkelijk te doen. En hier is hij dan eindelijk: mijn gedichtenwedstrijd!
    Uiteraard gelden er deze wedstrijd ook regels, want zonder deze heb je geen wedstrijd!

    Regels:
    - We behandelen elkaar en elkaars werk met respect. Ik wil geen geruzie binnen de wedstrijd, en ik wil ook niet dat mensen elkaar afkraken!
    - Plagiaat is ten strengste verboden. Ik zie niet alles, maar als ik merk dat dit gedicht niet van jou is, vlieg je de wedstrijd zonder boe of ba uit.
    - Naamsverandering wordt ten allen tijde doorgegeven zodat ik het in het topic aan kan passen!
    - Gedichten worden nieuw gemaakt. Ik wil geen oude gedichten die al eerder op je profiel stonden!
    - Dichten mag in 2 talen: Nederlands en Engels
    - Mijn deadline is 21 uur. Als ik dan online ben en je bent te laat, heb je pech gehad. Als ik dan niet online bent en je bent te laat, maar je zorgt er voor dat je het in mijn en het andere jurylid hun PB gedropt hebt voor de eerst volgende keer dat we online zijn, heb je geluk gehad.
    - Niemand valt af, op het einde word er een gemiddelde berekend en zo wordt de winnaar bepaald.
    - Je doet mee of je doet niet mee. Ik vind het niet leuk als mensen halverwege de wedstrijd stoppen.
    - Je doet mee voor de eer, niet voor de prijs. Ik zal wel 1 maand lang op mijn profiel reclame maken voor één van de winnaar zijn/haar creaties.
    - Ik zoek 5 tot 10 deelnemers
    - Je levert via PB in bij alle juryleden
    - We houden ons ten allen tijde aan de huisregels van Quizlet.


    Inleveren & uitstel:
    - Je krijgt voor elke ronde 5 dagen tijd.
    - Uitstel kan gevraagd worden tot de 4de dag, 21 uur. Zelfde regels gelden als hierboven uitgelegd.
    - Je krijgt 2 dagen uitstel als je er tijdig om gevraagd hebt.
    - Per dag dat je te laat inlevert zonder uitstel, gaat er 0.5 van je punt af. Hetzelfde geld als je uitstel vroeg en je levert nog te laat in.
    - Het is mogelijk op de later uitstel te vragen, maar dan gaat er 0.5 per dag van je punt af.

    Beoordelingen:
    - Correcte spelling (5p)
    - Correcte grammatica (5p)
    - Houden aan de opdracht (5p)
    - Creativiteit (5p)
    Je punt wordt herleid naar 10 per opdracht.

    Jury:
    - ZaynNiall
    - Lasaraline

    Deelnemers:
    - Yoda ||Uitstel||
    - Penthesilea
    - Rey
    - Scorpia
    - Junns ||Uitstel||
    - Barricades
    - xBoselfje ||Uitstel||
    - xMissMarije ||Opdracht 1||
    - Flannery
    - Tuala

    Inschrijvingen gesloten!

    Opdrachten:
    Opdracht 1:
    De eerste opdracht draait rond de natuurelementen. Iedereen mag 1 element kiezen waar hij/zij een gedicht rond schrijft. Er is geen maximum aantal per element, maar ergens zou het wel fijn zijn als ik van elk element op z'n minst 1 gedicht heb. Maar de keuze blijft aan jullie, uiteraard! In deze opdracht is rijmen niet verplicht.
    Veel succes!


    Water: xBoselfje, Junns, Scorpia, xMissMarije
    Aarde: Barricades
    Vuur: Flannery
    Lucht: Yoda

    INLEVERDATUM: 15 oktober
    TEN LAATSTE UITSTEL: 14 oktober, vanaf elke dag erna -0.5
    INLEVERDATUM UITSTEL: 17 oktober



    Opdracht 2:
    De tweede opdracht is: basisemoties. Er zijn vier basisemoties: blij, boos, verdrietig en bang. Bij deze opdracht zul je niet moeten kiezen voor één van de vier, maar je mag ze combineren. Dit is niet verplicht, uiteraard. Ook bij deze opdracht is rijmen niet verplicht.
    Succes!

    INLEVERDATUM: 5 november
    TEN LAATSTE UITSTEL: 4 november, vanaf elke dag erna -0.5
    INLEVERDATUM UITSTEL: 7 november


    Ik zoek nog één ander jurylid!
    And above all: enjoy the competition!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kijk, het spijt me echt dat het nogal wanordelijk is, ik probeer het echt goed te doen. Als jullie willen kan ik jullie voor deze ronde nog extra tijd geven?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Kijk, het spijt me echt dat het nogal wanordelijk is, ik probeer het echt goed te doen. Als jullie willen kan ik jullie voor deze ronde nog extra tijd geven?

    Ja, want ik zou wel graag beoordelingen willen voor het inleveren van de tweede opdracht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal het zo doen: als de beoordelingen af zijn, krijgen jullie nog 3 dagen om je gedicht af te werken


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dus, als ik het goed begrijp, krijgen we nu nog extra tijd voor de tweede opdracht? Dat zou ik wel een goed compromis vinden, alleszins. Ik zou het ook jammer hebben gevonden moest ik met deze wedstrijd moeten stoppen, alleen door zoiets.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb erover getwijfeld de wedstrijd te laten stoppen, ik heb school erg onderschat en ik heb bijna geen tijd als ik ook nog wil schrijven... zelfs daarvoor heb ik vaak geen tijd meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Ik heb erover getwijfeld de wedstrijd te laten stoppen, ik heb school erg onderschat en ik heb bijna geen tijd als ik ook nog wil schrijven... zelfs daarvoor heb ik vaak geen tijd meer.

    Hm, dat is inderdaad vervelend. :/ Hopelijk lukt het je om alles te combineren en wil je het ons anders laten weten?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Goed, als je de beoordelingen gewoon zo snel mogelijk geeft, lijkt me het prima zo. Ook met de extra tijd.
    Al heb ik mijn tweede opdracht al ingeleverd. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sorry dat ik dit echt verwaarloosd heb! Door wat omstandigheden deel ik de computer waar ik op het moment op zit met twee andere mensen, ik heb hiernaast ook een berg huiswerk en ik heb voor beide opdrachten helemaal geen inspiratie. Maar ik schrijf me dus uit, sorry!


    Some people are art and do art at the same time

    Klopt het als ik de inzending van @Gylvie niet heb?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik denk, en het spijt me echt waar, dat ik deze wedstrijd ga sluiten. Ik heb de tijd echt te hard onderschat, en ik wil niet buizen op het eind van het jaar. Sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Ik denk, en het spijt me echt waar, dat ik deze wedstrijd ga sluiten. Ik heb de tijd echt te hard onderschat, en ik wil niet buizen op het eind van het jaar. Sorry.

    Jammer
    Krijgen we nog wel onze beoordelingen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aravis schreef:
    Ik denk, en het spijt me echt waar, dat ik deze wedstrijd ga sluiten. Ik heb de tijd echt te hard onderschat, en ik wil niet buizen op het eind van het jaar. Sorry.


    Jammer. Kunnen we dan inderdaad nog wel de beoordelingen krijgen? Of in ieder geval iets van feedback?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gaat het wedstrijd nog door of niet?

    Aravis schreef:
    Ik denk, en het spijt me echt waar, dat ik deze wedstrijd ga sluiten. Ik heb de tijd echt te hard onderschat, en ik wil niet buizen op het eind van het jaar. Sorry.


    Neen, ik zal, als jullie dat echt willen, de beoordelingen afwerken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is niet aanvallend bedoelt, maar in het wedstrijdtopic staat dat je er goed overna moet denken of je een wedstrijd wilt organiseren ivm de tijd die het in beslag neemt. Dit heb jij duidelijk niet gedaan. Op het moment dat jij al moet wachten tot de herfstvakantie om beoordelingen te doen, heb je dus duidelijk geen tijd. Dit komt zo vaak voor hier en is zo ontzettend vervelend voor de deelnemers.
    Ik zou het ook heel fijn vinden als we de beoordelingen van de eerste opdracht nog krijgen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 20:09 ]


    #WWED - What Would Emma Do?