• Ik heb toestemming van Hemmings!
    Hemmings schreef:

    Je mag beginnen hoor! Je staat in het wedstrijdtopic.

    Groetjes, Hemmings.



    Welkom bij mijn dichtwedstrijd!

    Hallo iedereen, en welkom bij deze dichtwedstrijd!
    Iedereen weet waar een dichtwedstrijd om draait: namelijk dichten. Omdat ik het fijn vond een wedstrijd te organiseren, en ik al helemaal van gedichten hou, besloot ik dit ook eens daadwerkelijk te doen. En hier is hij dan eindelijk: mijn gedichtenwedstrijd!
    Uiteraard gelden er deze wedstrijd ook regels, want zonder deze heb je geen wedstrijd!

    Regels:
    - We behandelen elkaar en elkaars werk met respect. Ik wil geen geruzie binnen de wedstrijd, en ik wil ook niet dat mensen elkaar afkraken!
    - Plagiaat is ten strengste verboden. Ik zie niet alles, maar als ik merk dat dit gedicht niet van jou is, vlieg je de wedstrijd zonder boe of ba uit.
    - Naamsverandering wordt ten allen tijde doorgegeven zodat ik het in het topic aan kan passen!
    - Gedichten worden nieuw gemaakt. Ik wil geen oude gedichten die al eerder op je profiel stonden!
    - Dichten mag in 2 talen: Nederlands en Engels
    - Mijn deadline is 21 uur. Als ik dan online ben en je bent te laat, heb je pech gehad. Als ik dan niet online bent en je bent te laat, maar je zorgt er voor dat je het in mijn en het andere jurylid hun PB gedropt hebt voor de eerst volgende keer dat we online zijn, heb je geluk gehad.
    - Niemand valt af, op het einde word er een gemiddelde berekend en zo wordt de winnaar bepaald.
    - Je doet mee of je doet niet mee. Ik vind het niet leuk als mensen halverwege de wedstrijd stoppen.
    - Je doet mee voor de eer, niet voor de prijs. Ik zal wel 1 maand lang op mijn profiel reclame maken voor één van de winnaar zijn/haar creaties.
    - Ik zoek 5 tot 10 deelnemers
    - Je levert via PB in bij alle juryleden
    - We houden ons ten allen tijde aan de huisregels van Quizlet.


    Inleveren & uitstel:
    - Je krijgt voor elke ronde 5 dagen tijd.
    - Uitstel kan gevraagd worden tot de 4de dag, 21 uur. Zelfde regels gelden als hierboven uitgelegd.
    - Je krijgt 2 dagen uitstel als je er tijdig om gevraagd hebt.
    - Per dag dat je te laat inlevert zonder uitstel, gaat er 0.5 van je punt af. Hetzelfde geld als je uitstel vroeg en je levert nog te laat in.
    - Het is mogelijk op de later uitstel te vragen, maar dan gaat er 0.5 per dag van je punt af.

    Beoordelingen:
    - Correcte spelling (5p)
    - Correcte grammatica (5p)
    - Houden aan de opdracht (5p)
    - Creativiteit (5p)
    Je punt wordt herleid naar 10 per opdracht.

    Jury:
    - ZaynNiall
    - Lasaraline

    Deelnemers:
    - Yoda ||Uitstel||
    - Penthesilea
    - Rey
    - Scorpia
    - Junns ||Uitstel||
    - Barricades
    - xBoselfje ||Uitstel||
    - xMissMarije ||Opdracht 1||
    - Flannery
    - Tuala

    Inschrijvingen gesloten!

    Opdrachten:
    Opdracht 1:
    De eerste opdracht draait rond de natuurelementen. Iedereen mag 1 element kiezen waar hij/zij een gedicht rond schrijft. Er is geen maximum aantal per element, maar ergens zou het wel fijn zijn als ik van elk element op z'n minst 1 gedicht heb. Maar de keuze blijft aan jullie, uiteraard! In deze opdracht is rijmen niet verplicht.
    Veel succes!


    Water: xBoselfje, Junns, Scorpia, xMissMarije
    Aarde: Barricades
    Vuur: Flannery
    Lucht: Yoda

    INLEVERDATUM: 15 oktober
    TEN LAATSTE UITSTEL: 14 oktober, vanaf elke dag erna -0.5
    INLEVERDATUM UITSTEL: 17 oktober



    Opdracht 2:
    De tweede opdracht is: basisemoties. Er zijn vier basisemoties: blij, boos, verdrietig en bang. Bij deze opdracht zul je niet moeten kiezen voor één van de vier, maar je mag ze combineren. Dit is niet verplicht, uiteraard. Ook bij deze opdracht is rijmen niet verplicht.
    Succes!

    INLEVERDATUM: 5 november
    TEN LAATSTE UITSTEL: 4 november, vanaf elke dag erna -0.5
    INLEVERDATUM UITSTEL: 7 november


    Ik zoek nog één ander jurylid!
    And above all: enjoy the competition!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan ik nog meedoen? (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Natuurlijk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    Natuurlijk ^^

    Yay :')

    Dan kies ik gelijk een element, zet mij maar bij vuur.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ga voor aarde.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lasaraline schreef:
    @Tuala: jurylid of deelnemer?

    Deelnemer, hoor. Ondertussen kan jury ook niet meer, dus dan is de keuze gemakkelijk gemaakt (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sorry dat ik je de kans niet meer gaf, ik had er niet meer bij nagedacht... sorry!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lucht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lasaraline schreef:
    Sorry dat ik je de kans niet meer gaf, ik had er niet meer bij nagedacht... sorry!


    Tuala schreef:
    (...)
    Deelnemer, hoor. Ondertussen kan jury ook niet meer, dus dan is de keuze gemakkelijk gemaakt (:


    Als je graag jury wilt zijn, dan doe ik wel gewoon mee als deelnemer. Maakt me niet zoveel uit.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    Als je graag jury wilt zijn, dan doe ik wel gewoon mee als deelnemer. Maakt me niet zoveel uit.(:

    Nee nee, eigenlijk had ik toen de keuze al gemaakt, ik had het alleen niet zo duidelijk geformuleerd. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Nee nee, eigenlijk had ik toen de keuze al gemaakt, ik had het alleen niet zo duidelijk geformuleerd. (:


    Hahaha, oké.:'D


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Je hoeft niet bij alle opdrachten te rijmen, dat mag denk ik geen probleem geven ^^ Zal ik je erbij zetten?


    Nee zal geen probleem zijn anders gewoon goed nadenken :d.
    Ik doe dus gewoon mee.

    Kan ik nog switchen naar water?


    Some people are art and do art at the same time

    Ofcourse (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LET OP: morgen is de laatste dag om om uitstel te vragen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Water.

    En ingeleverd.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:04 ]