• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Cenation schreef:
    (...)

    Srsly? Van Villa Volta in de Efteling? Haha


    Ik vind de muziek bij het concept passen. :)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik vind de muziek bij het concept passen. :)


    Hahaha. Btw, nog meer mensen? We hebben dus nog 8 peeps nodig.


    -

    Rey schreef:
    (...)

    Hahaha. Btw, nog meer mensen? We hebben dus nog 8 peeps nodig.

    Aan alle personen die zich nog niet in hebben geschreven en dit lezen:
    INSCHRIJVEN JULLIE HET IS ECHT HEEL BELANGRIJK ALSJEBLIEFT? Als je dat doet, blijf ik jullie eeuwig dankbaar! (flower)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik denk dat ik dan maar mensen gaat indelen bij groepjes. En later Sylvie's mening vraag. (Jullie Mogen nu mooi gaan freaken.)


    -

    Ach, nu voel ik me verplicht wraak te nemen.
    [Zie praattopic.]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rey schreef:
    Ik denk dat ik dan maar mensen gaat indelen bij groepjes. En later Sylvie's mening vraag. (Jullie Mogen nu mooi gaan freaken.)

    Freaken doe ik niet snel, maar nieuwsgierig ben ik toch wel :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Freaken doe ik niet snel, maar nieuwsgierig ben ik toch wel :'D


    26 - 02 - '16

    Merrow schreef:
    (...)
    Freaken doe ik niet snel, maar nieuwsgierig ben ik toch wel :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Merrow schreef:
    (...)
    Freaken doe ik niet snel, maar nieuwsgierig ben ik toch wel :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik weet lekker al iets meer over de potentiële crewleden :'). Meer zeg ik niet :P.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik weet lekker al iets meer over de potentiële crewleden :'). Meer zeg ik niet :P.

    Hahaha, het staat al online hoor! In het story


    -

    Okeee, hold on for just oooone second.
    Er is een praattopic én een story?

    Maar.. maar.. Geen links in beginpost?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rey schreef:
    (...)
    Hahaha, het staat al online hoor! In het story

    Serieus? :'D
    *gaat kijken*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Merrow schreef:
    (...)
    Binnenkort heb ik een nieuwe pc (die krijg ik dan weer van m'n schoonpa) dus ik hoop dat die zo'n poortje heeft, en anders moet ik zo'n aparte kaartlezer kopen - wat dus in eerste instantie de bedoeling ging zijn, maar waar nog altijd niks van is gekomen :'D Dus in de loop van de maand kan ik ze op de pc zetten, i hope ^_^

    Oh, echt? Hehe, wij hebben hier zo'n kaartlezer. Dat is echt handig. ^^ Ghehe. Is mijn vader dan toch slim op sommige momenten. :'] And yeah, hopelijk wel! Als dat dan niet lukt is er wel wat mis hoor. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my gooood, ik ben bèta :'D. Ik had nog niet eens gekeken.
    Gail, ik doe echt mijn best om de plaatjes zo snel mogelijk te maken, maar vandaag kan helaas niet ):.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it