• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    " nee ik weet niet hoe dat gaat ik ben homo..'' zeg ik zachtjes en ik kijk weer naar de grond. '' maar geloof me .. homo zijn is echt niet leuk hoor. Ik word sinds dat ik uit de kast ben gekomen gepest door leerlingen van mijn school. '' zeg ik weer. '' En ik ben al 3 jaar lang fan " glimlach ik zwakjes. Ik speel wat met mijn vingers en ik pak een pen en een papiertje. '' Mag ik je handtekening ?'' bloos ik lichtjes en ik kijk hem aan. Wow hij heeft echt hele mooie ogen. Ik giechel zachtjes en ik kijk dan naar zijn lippen. Die mooi licht roze zijn

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 15:05 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    - k pas hem wel ff aan-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem medelecend aan. Dat was de reden waarom ik het niemand durfde te zeggen maar dat hoefde hij niet te weten. Ik flimlach en knik ' tuurlijk mag dat waar wil je hem?' ik pak een stift en kijk hem aan ' het is eens wat anders een Directioner boy kom je niet vaak tegen maar die geven we juist aandacht.' glimlah ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Op mijn agenda '' bloos ik lichtjes en ik pak mijn One Direction agenda uit mijn tas. '' Ik ben ook de enigste BoyDirectioner uit de mensen die ik ken. Ik heb nog nooit andere Directioners ontmoet ofzo'' bloos ik weer. Waarom bloos ik toch de hele tijd ? Pff okay bloos machintje als je nu niet stopt onsla ik je


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Op mijn agenda' bloost hij en ik zie de One Direction agenda. Ik zet mijn handtekening aan de binnenkant en schrijf er nog wat in. '' Ik ben ook de enigste BoyDirectioner uit de mensen die ik ken. Ik heb nog nooit andere Directioners ontmoet ofzo'' Ik glimlach 'Weet je dat ik het hel knap vind en heel sterk van je dat je het durft want het is iets moeilijks en dat je het durft. Zelf durf ik het niet' ik val stil als ik door heb wat ik zojuist gezegd heb en kijk angstig rond of iemand het gehoord heeft. Het management zou zoiezo geen homo willen en ik moest single blijven omdat de rest hun liefde gevonden had en ik was het er niet mee eens maar dat zou je mij niet horen zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Weet je dat ik het hel knap vind en heel sterk van je dat je het durft want het is iets moeilijks en dat je het durft. Zelf durf ik het niet' zegt hij en opeens valt het stil. '' Ik vertel niks door '' glimlach ik . '' Als ik eerlijk moet zijn verwachtte ik het al van je.. '' zeg ik en ik kijk hem aan. Ik glimlach en ik stop mijn agenda terug in mijn tas. Ik ga op de bank zitten en ik giechel zachtjes. Ik kijk hem aan en opeens valt zijn prachtige haar me op. Wait Jim beheers je zelf. Straks zoen je hem nog en dat wil je niet op je geweten hebben. Want dan verpest ik de enigste kans om One Direction te ontmoeten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Misschien is het slim om even op de rest van de jongens te wachten aangezien deze RPG nu meer om jullie twee draait.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan

    'Ik vertel niks door, als ik eerlijk moet zijn verwachtte ik het al van je' ik zucht zacht 'echt waar zeg niemand wat want anders ben ik echt de lul' zucht ik en laat me op de bank ploffen naast hem. 'het is moeilijk hoor, mijn ouders en broer zijn de enigste die het ook weten maar ik denk dat het management me het zou verbieden en dat terwijl juist dan er meer jongens zouden komen lijkt me maar ik weet ook niet he de lads erover denken en daar ben ik het meest bang voor' zucht ik zielig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Is goed sorry ]

    Jim Hendrikson

    '' Ik zweer het is zeg niks '' glimlach ik . '' Ik denk dat de lads het wel zullen accepteren Niall.. Maar het probleem is inderdaad het management. Ik begrijp je. Ik zie het management gewoon net zoals mijn broer en moeder. Allebei zijn ze even streng en letten ze alleen maar op de regels'' zucht ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Zouden mensen misschien willen reageren?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Evelynn Willington.
    "Fuck" zei hij toen hij een berichtje had gelezen. "Sorry babe ik moet al weg voor een meet & greet. Wil je al mee backstage of kom je vanavond?' Hij had een schuldige blik in zijn ogen, en ik haalde mijn schouders op. "Dat heb je nou eenmaal met een beroemd vriendje. Ik wil wel mee, als je het niet erg vind?" Ik glimlachte in mezelf. De fans die 'Havelynn' shipten waren echt fantastisch en lief. Het enige waar ik meestal bang voor was waren de haters. Degenen die mij haatten omdat ik een relatie had met hun idool. "Maar alleen als je mij beschermt tegen de Havelynn-haters." Zei ik, half een grapje makend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik wacht op een reactie van Liam..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry E. Styles:

    Al lachend besloot ik om een arm beschermend rond haar schouders te plaatsen.
    'Always babe. Bovendien zijn er meer Havelynn-shippers' probeerde ik haar gepaard met een knipoog gerust te stellen.
    Een stem in mijn hoofd was het er niet mee eens. Die vond dat er meer Havelynn-haters waren.
    Volgens mij kwam dat doordat de slechte dingen gewoon eerder opvielen. Want voor mij was Havelynn perfect. En dat zou het altijd zijn.
    De fans waren het wel met me eens, toch?
    Evelynn was vast ook wel een fan, en voor zover ik wist shipte ze Havelynn wel. Dat waren in ieder geval 2 van ons.
    'Samen zijn we de twee beste Havelynn-shippers. Samen kunnen we de wereld aan' zei ik tegen haar.
    Al snel besefte ik dat het niet mijn beste en/of minst kleffe opmerking was. Maar dat maakte niet uit want ik was samen met Evelynn.


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Evelynn Willington.
    "Always babe. Bovendien zijn er meer Havelynn-shippers." zei hij met een knipoog. Toch was ik het er niet mee eens. Er waren heel veel Directionaters die een enorme fan waren van Harry's uiterlijk, en die dus daarom een 'relatie' met hem wilden. Die meiden stuurden mij verschrikkelijk veel haatmail, wat me veel verdriet deed. "Samen zijn we de twee beste Havelynn-shippers. Samen kunnen we de wereld aan." Zei hij. Ik giechelde zacht. "Ja, dat is zo." Ik gaf hem een lange kus, en glimlachte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry E. Styles:

    Ik merkte -doordat haar lippen op mijn exemplaren geplaatst waren- dat ze glimlachte, en kon hat daarom ook niet laten om mijn mondhoeken ook wat omhoog te laten krullen.
    Het idee dat ze blij was, en dan ook nog met mij, deed mij veel goeds.
    Ik liet me even meeslepen en maakte met mijn lippen een paar vloeiende bewegingen over die van haar. Toen bedacht ik me toch dat als ik nu niet snel naar de meet & greet zou gaan, ik op mijn kop zou krijgen.
    Mijn volgende actie was dan ook met tegenzin mijn lippen van die van Evelynn te halen. Opnieuw keek ik haar schuldig aan en zei:
    'Ik haat het echt om dit te doen, maar we moeten echt gaan. Anders krijg ik weer een lange preek en dan heb ik niet de hele avond om met jou te spenderen' vertelde ik haar met een lichte grijns.
    Ik liep naar de deur, hield die open voor Evelynn, sluitte hem weer, liep naar de auto, opende weer de deur van mijn auto voor mijn vriendin, om vervolgens zelf in te stappen en weg te rijden.


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you