• Port Royal, een piraten haven zoals elk ander, de straten vies en overspoelt met ongedierte en zwerfbeesten. Het stinkt er naar alcohol en mensen die zich al weken niet hebben gewassen. De stad heeft geen regels behalve de waarden en normen van de bewoners die natuurlijk niet altijd even goed zijn. Moord, chantage, afpersing en zijn aan de orde van de dag. Hoewel deze stad gewoon een leider heeft blijven deze dingen gewoon door gaan. De burgemeester heeft namelijk geen zin om zich te mengen in het piraten probleem. Zolang hij veilig is zal het hem gestolen kunnen worden.
    Daarbij zijn veel mensen die er wonen of komen primitief. Ze eten, ze slapen en genieten van het simpele leven. Twee grote schepen leggen aan in de haven, beiden om nieuwe voorraden te kopen en hun buit te verkopen. De bemanning heeft even vrije tijd na hun lange maanden op zee.
    Een aantal dagen later komt er nieuws dat een grote piraten bende die behoorlijk berucht is op de zee van plan is deze stad in te nemen. Hun plan om deze stad te onderdrukken valt dan ook niet in de smaak bij de crew van de twee schepen en de bewoners van deze stad. De boosheid word dan ook verdeeld tussen het naderend probleem en de burgemeester.

    Mee doen:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (vanaf nu boven de 20)
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Schrijf je 16+: Ja/Nee



    Rollen
    Bewoners
    Mannen:

    - Ardley Read (scheepsbouwer) - BilboBaggins - Pagina 1,10
    -


    Vrouwen:
    - Meredith Emma Johnson (Winkeleigennaar/huurmoordenaar) - VladiFerr - Pagina 1,2
    - Mazie Lockwood - Smoak - Pagina 1,8
    - Dana Janelle Wright (bakker) - MinnieMouseX - Pagina 1,8
    -

    Bemanning van het schip Lost mermaid
    Mannen:
    - Timothy -Tim- Bennett (kok) - Tonto - Pagina 1,1
    - Loki Jones (scheepsjongen) - KiliOfDurin - Pagina 1,3
    - James Armando Bradley - Eruditex - 1,4
    -

    Vrouwen: Tijdelijk vol
    - Leanne Alderick (scheepsarts) - Guinness - Pagina 1,1
    - Seijn Anneline Change (Kapitein) - Pwettyness - Pagina 1,2
    - Jane Campbell (stuurvrouw) - MinnieMouseX - Pagina 1,2
    - Reservatie - XLaheyX

    Bemanning van het schip golddigger
    Mannen:
    - Julio Walkers (scheepsjongen) - Dorchadais - Pagina 1,4
    - Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] (mastrat) - Ninuturu Pagina 1,6
    - Klarck - Kapitein - norainbow - pagina 1,8

    Vrouwen: tijdelijk vol
    - Morrigan Liudwind (zieneres) - Guinness - Pagina 1,5
    - Namira Teresea Middleton (huurlinge) - Laconiek - Pagina 1,6 Non-actief voor onbepaalde tijd
    - Lydia Fitts (stuurvrouw) - Rosarium - Pagina 1,10
    - Scarlett Brooke - BilboBaggins - Pagina 1,11
    - Emily Red Watson - VladiFerr - Pagina 1,12

    Karakters die vrij gebruikt mogen worden door omstandigheden:
    - Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst. (smid) - Pagina 1,3
    - Jason William Callum - Pagina 1,3


    Regels
    - Reservatie blijft maximaal 24 uur staan
    - Minimaal 300 woorden per post, meer is altijd goed
    - Vermeld altijd boven je post duidelijk de naam van het karakter dat je beschrijft
    - Houd de mannen en vrouwen in balans, net zoals de schepen en de bewoners
    - Niet allemaal tieners, ik denk niet dat het realistisch is om een piraten schip vol 16 jarige te hebben
    - Geen perfecte karakters
    - Minstens 1x per week per karakter reageren, als je het niet haalt laat even weten in het praat topic
    - Geen eendagsvliegen
    - 16+ is toegestaan
    - Bestuur niet de karakters van een ander, moord mag alleen in overleg met de eigenaar
    - Naamswijzigingen door geven
    - Alleen ik maak de topics aan


    Wie schrijven er 16+


    Ik pas zo vaak mogelijk het topic aan en ik zal controleren of de regels worden na geleefd, bij 3x een overtreding is het exit.
    Mee doen kan altijd nog, let er wel op rollen in het rollentopic en er moet een balans blijven

    Topics
    Rollen Topic
    Praat Topic
    Speel Topic

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    BilboBaggins schreef:
    Rol: Bewoner, Port Royal
    Naam: Ardley Read
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Man
    Beroep: Scheepsbouwer en verdient bij als loods.
    Uiterlijk mét foto:

    Ardley is met zijn 1.76 een wat kleinere man dan de meeste mannen in Port Royal. Hij heeft donker haar en diep bruine ogen. Omdat hij elke dag in de zon werkt heeft hij een licht tintje gekregen. Meestal laat hij een kort baardje staan omdat hij anders veel jonger geschat wordt dan hij is. Hij heeft een slanke bouw en is niet bijzonder gespierd. Zijn jeugdige gezicht en de kuiltjes in zijn wangen als hij lacht zorgen ervoor dat hij iets vriendelijks over zich heen heeft.
    Innerlijk: Ardley is een zacht en aardig persoon. Zijn hart zit op de juiste plek en het is te zien, hierdoor wordt er nog wel eens gebruik van hem gemaakt. Ondanks dat heeft hij een goede mensen kennis en is hij zeker niet dom, maar misschien wel een beetje naïeve. Hij is absoluut tegen geweld en alles dat daar bij hoort, maar zal voor zwakkere opkomen als dat nodig is. Zijn jeugdige enthousiasme en de glimlach op zijn gezicht werken vaak aanstekelijk. Ondanks dat hij sociaal is kan hij verlegen zijn als je hem voor het eerst ontmoet en als het om vrouwen gaat.
    Hij heeft een bloedhekel aan leugens, het is een van de weinige dingen waar je hem woedend mee kan maken. Daarbij zit Ardley snel opgezadeld met een groot schuldgevoel, hij voelt zich snel verantwoordelijk voor dingen die gebeuren en kan zichzelf hier echt mee slopen.
    Hij weet goed hij met woorden om moet gaan en kan zo overtuigend zijn dat hij mensen de gekste dingen kan laten geloven. Ardley kan zich beter uit problemen praten dan dat hij er met een zwaard op los slaat.
    Geschiedenis: Ardley is opgegroeid als oudste zoon van Mick en Hannah Read. Hannah was vroeger een beruchte piraat die haar zeeleven op had gegeven voor Mick, een simpele scheepsbouwer van wie ze zielsveel hield. Toen Ardley geboren werd kwam zijn liefde voor schepen en de zee als snel tevoorschijn. Al op jonge leeftijd hielp hij zijn vader met klussen aan de boten en luisterde hij graag naar de verhalen van schippers. Ardley had twee jongere zusjes en een broertje. Hij gaf veel om ze en werd als oudste van de vier vaak verantwoordelijk gesteld voor hun ondeugende streken. Ardley was de enige van de vier kinderen die ooit geweten heeft dat hun moeder een piraat was.
    Ardley was 17 jaar toen hun kleine havenstadje verwoest werd door piraten. Zijn moeder die ooit stuurvrouw was geweest op datzelfde piratenschip besloot om zich weer bij hen te voegen en liet haar man en kinderen achter. Ardleys vader kreeg een drankprobleem en zijn zusjes en broertje gingen snel het verkeerde pad op, om vervolgens ook het piratenleven op te zoeken. Ardley werd achter gelatenlaten om te zorgen voor hun dronken vader die ernstig ziek was geworden. Het duurde niet lang of Ardley trok het niet meer en nam op 19 jarige leeftijd het eerste beste schip naar Port Royal om daar te klussen aan kapotte schepen en te werken als loods, dit houd in dat hij goed bekend is met het ondiepe en gevaarlijke vaarwater aan de haven en schepen hier veilig doorheen leidt.
    Extra: Ardley draagt een ketting die hij heeft gekregen van zijn moeder. Het is een simpel dun zwart touwtje waar een klein ijzeren bedeltje een hangt die gevormd is als de staartvin van een walvis.
    Schrijf je 16+: Nog nooit gedaan en ik denk niet dat ik er nu al klaar voor ben, misschien verander ik dit later nog.

    ~~~
    Hij is af, ik hoop dat het zo goed is :33



    He's cute ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Thankyou (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik wil trouwens ook nog wel een vrouw op de golddiger reserveren.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 15:49 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    [b[Alles is bij gewerkt, de gereserveerde rollen die zijn geplaatst zijn goed gekeurd! Jullie mogen beginnen met de RPG.
    Bilbobaggins, de vrouw is gereserveert,
    Vanaf nu is er bij elk kopje wer 1 personage beschikbaar, als deze allemaal weer gevuld zijn mag de volgende nieuwe set worden gereserveert!
    [/b]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol: Bemanningslid bij de golddiger
    Naam: Scarlett Brooke (Brigitte de Bellevile)
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw
    Beroep: Kaartlezer en wegwijzer aan boord van de golddiger.
    Uiterlijk mét foto:


    Scarlett is met haar 1.78 een lange vrouw. Ze heeft opvallend rood haar dat stijl is maar aan de onderkant iets golft. Haar lichaam is slank maar ze heeft vrouwelijke rondingen op de juiste plekken. Haar grote hazelkleurige ogen geven haar iets liefs. Haar huid is bleek, bijna wit. Ze heeft roze lippen, een rond gezichtje en van zichzelf roze blosjes op haar wangen.
    Innerlijk: Scarlett is van zichzelf een vriendelijke jonge dame. Ze is van nature lief, meisjesachtig, beleefd en enorm energiek. Maar een aantal gebeurtenissen in haar geschiedenis hebben dit fiks verandert. Scarlett werd achterdochtig en wantrouwend. Ze kan geweldig goed met haar twee kromzwaarden om gaan, het is haar talent.
    Ze heeft een bloedhekel aan onrecht en zal hier zeker tegen strijden.
    Scarlett weet veel van de wereld en deelt dit graag met anderen. Als je haar op haar zenuwen werkt zal ze er zeker niet voor terugdeinzen om geweld te gebruiken, laat haar zachte uiterlijk je hiermee niet voor de gek houden. Hierbij kan ze in het Frans gaan schelden, haar Franse accent is sowieso iets dat nooit echt weg is gegaan. Ze weet hoe ze haar vrouwelijke charmes moet gebruiken om te krijgen wat ze wilt. De bemanning van de golddiger ziet ze als haar familie. Als ze eenmaal om je geeft gaat ze voor je door het vuur.
    Geschiedenis: Scarlett, of Brigitte zoals haar echte naam is, werd geboren in Frankrijk als tweede kind van Pénélope en Benedict de Bellevile. Haar vader was een gouverneur en een belangrijke man in de handel. Ze woonde in een groot landhuis aan de rand van Parijs. Brigitte heeft goed onderwijs kunnen krijgen. Ondanks dat ze rijk was en kon krijgen wat ze wilde, werd ze vaak samen met haar broer Rémi thuis achtergelaten. Haar ouders hadden een druk schema.
    Toen Brigitte 15 was leerde ze Olivier kennen. Een vriendelijke jongen wiens vader rijk was en werkte met haar vader. De twee werden onafscheidelijk en begonnen naarmate ze ouder werden van elkaar te houden. Hun ouders hadden al lang afgesproken dat de twee zouden trouwen.
    Het was twee maanden voor de bruiloft toen Brigitte samen met haar ouders, broer, verloofde en toekomstige schoonfamilie naar een feest ging voor rijke mensen in grote havenstad.
    Het gebeurde allemaal toen de aandacht haar iets teveel werd. Ze verliet in haar eentje de Vila waar het feest gehouden werd en liep naar de haven. Een groep piraten stonden haar aan de kade op te wachten en grepen haar beet. Olivier, die haar had gevolgd, kreeg te horen dat ze alleen voor een groot bedrag weer aan haar familie teruggegeven zou worden. Dit is de laatste keer dat Brigitte ooit iets van Olivier vernomen had.
    De piraten namen haar mee op hun schip waar ze maanden bleef, ze was 18 jaar toen dit gebeurde. De piraten hebben haar nooit heel slecht behandelt, maar altijd zocht Brigitte naar een uitweg. Toen ze na vijf maanden nog niets van haar familie had vernomen besloot ze dat ze haar vergeten waren. Ze wist een pistool weten te bemachtigen en schoot de kapitein neer, stool zijn kleding, zijn twee kromzwaarden en zijn gouden kompas en ging er met het houten roeibootje vandoor.
    Ze heeft de rest van het jaar doorgebracht verkleed als jongen onder de naam Jim Rackham op het schip van een kapitein die haar later afzette in Port Royal. Vanaf die dag noemt ze zichzelf Scarlett Brooke. Tegen die tijd kon ze geweldig goed met de twee kromzwaarden om gaan. Toen ze hoorden dat het schip 'de golddiger' nog wel mensen kon gebruiken en niet uitmaakt of je een man of vrouw bent is ze gelijk op de kapitein afgestapt, mocht mee. Hier is ze nu al meer dan twee jaar en ze heeft geen intentie om ooit nog weg te gaan.
    Extra: Ze heeft nog steeds de kromzwaarden, het gouden kompas en de hoed van de kapitein die haar ontvoerd heeft.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 15:07 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    bilbobaggins hij staat erbij ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    yeah! dank je!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    1.78 vind ik niet echt heel erg lang voor een vrouw haha. Dan moet ik naar beneden kijken xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    1.78 vind ik niet echt heel erg lang voor een vrouw haha. Dan moet ik naar beneden kijken xD

    Haha, ik ben zelf ook rond de 1.78 en krijg vaak te horen hoe lang ik ben, misschien heb ik gewoon kleine vrienden XD


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    BilboBaggins schreef:
    (...)
    Haha, ik ben zelf ook rond de 1.78 en krijg vaak te horen hoe lang ik ben, misschien heb ik gewoon kleine vrienden XD


    Hahah dat kan :P
    Ik ben zelf rond de 1.85 en heb alleen maar kleinere vrienden xd Alhoewel, ééntje is er langer dan mij, maar dat is een dude :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Hahah dat kan :P
    Ik ben zelf rond de 1.85 en heb alleen maar kleinere vrienden xd Alhoewel, ééntje is er langer dan mij, maar dat is een dude :P

    woahh das lang! haha gozers spelen gewoon fals als het daar om gaat xd


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    BilboBaggins schreef:
    (...)
    woahh das lang! haha gozers spelen gewoon fals als het daar om gaat xd


    Haha yep


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is een rollen topic ga dit in het praat topic doen en niet hier!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry hoor. We waren al klaar ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Sorry hoor. We waren al klaar ?
    dan nog hoort het in het praat topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.