• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Maven
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Rollentopic

    [Begin: Iedereen komt aan op het station, bepakt met spullen die ze nodig hebben voor college. Denk aan laptops en boeken. Ze staan met smart te wachten op het perron waar het gek genoeg nog niet zo druk is]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:10 ]


    26 - 02 - '16

    VladiFerr schreef:
    Ethan Benjamin Reid

    Zuchtend zat ik op het trein perron. Ik vond het altijd wel fijn om met de trein te reizen. De verschillende mensen die je tegenkwam was altijd leuk. Ik zie een paar mensen van mijn leeftijd, maar ik heb de moed niet om naar ze toe te gaan. Plots zoemt mijn telefoon en snel neem ik op.
    'Met Ethan' zeg ik.
    'Hey Ethan,' hoorde ik de stem van Cat. 'Ben je al weg?'
    'Nee,' zeg ik. 'Maar de trein kan ieder moment komen.'
    'Oké,' zei ze, haar stem klonk onzeker. 'Wees voorzichtig.'
    'Tuurlijk Cat' zei ik.
    'Hou van je.'
    'Ik ook van jou.'
    Ik hang op en kijk zuchtend voor me uit. Mijn nek laat ik even in mijn nek hangen. Ik was doodop. Niet alleen omdat Cat zo zielig klonk. Ook omdat ik zelf gewoon doodmoe was.
    Cat was zoals gewoonlijk bezorgd en dat bezorgde mij ook weer de kriebels.


    Sorry, maar volgens mij zijn dat bij elkaar nog geen 10 regels, als je alles achter elkaar plakt. Tien regels zou overeen moeten komen met ongeveer 300 woorden. Dit is eigenlijk wat te kort.


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    (...)

    Sorry, maar volgens mij zijn dat bij elkaar nog geen 10 regels, als je alles achter elkaar plakt. Tien regels zou overeen moeten komen met ongeveer 300 woorden. Dit is eigenlijk wat te kort.


    [Ja ik had al een donkerbruin vermoeden. Het zal snel worden aangepast!!]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [Ja ik had al een donkerbruin vermoeden. Het zal snel worden aangepast!!]


    Oke (;


    26 - 02 - '16

    Matthew Jared Tommo
    Ik hees wat van mijn sigaret en keek toe hoe het meisje in haar zakken aan het graaien was. Ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan toen ze duidelijk maakte wat ze aan het zoeken was. 'Oké, fijn, sigaretten kwijt.' Ik grinnikte zachtjes en viste mijn eigen pakje weer tevoorschijn. 'Hier, neem er eentje van mij.' bood ik haar aan. Hij was net nieuw, dus eentje missen zou ik toch niet. En ik wist hoe vervelend het was, om er achter te komen, dat je sigaretten nog thuis lagen en je kon uitrekenen, hoelang je zonder moest. 'Oh, ik ben ook altijd alleen, dat heb je als je een opleiding doet aan de andere kant van de wereld ongeveer' antwoorden ze, toen ik haar vroeg, of ze ook alleen was. Ik knikte begrijpend en nam nog een slok van mijn koffie. Ik had precies hetzelfde probleem. 'Ik ben trouwens Riley Oath, ik doe de opleiding dans. Jij? Hoe heet je en wat voor opleiding doe jij?' ik glimlachte vriendelijk. Ik had meteen de neiging om het liedje Oath, van Cher Lloyd te gaan zingen, maar ik hield me braaf in. 'Matthew Tommo, leuk je te ontmoeten. Ik werk bij Ford Models en volg via hun niet een bijpassende opleiding bij de Model acedemie.' Glimlachte ik. 'Hmm. Ken ik jou niet ergens van?' vraagt Riley dan al snel. ik grinnik zachtjes. Ik moest echt gaan wennen aan deze vraag, want ik kreeg hem met de tijd steeds meer. 'Misschien. Ik weet niet of je veel tijdschriften leest of op de reclameposters let, bij de bushalten. Anders zou ik het niet weten.' ik krabbelde even achter mijn oor en gooide mijn opgebrande filter weg. "Hoi, ik ben Liv, staan jullie ook al zo lang te wachten?" verward keek ik op en merkte al snel dat er een jongen bij ons kwam staan. 'Een sigaret lang, om precies te zijn.' glimlachte ik. Maar de jongen draaide zich al om, om met zijn tas in de weer te gaan. Even keek ik vreemd naar de jongen, maar richten me al snel weer op Riley en lachte onschuldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Heb ik een hele post gemaakt, druk ik hem weg D: -


    That is a perfect copy of reality.