• Justin Bieber gets CARRIED up Great Wall of China - fans slam bratty behaviour
    Twitter was less than impressed with Bieber's antics at the historical site, one user sniped: "All hail Emperor Bieber"

    Just in case you were in any doubt Justin Bieber is a bit of a diva - check this out.

    We know there is a saying that on the road to stardom many celebrities don't let their feet touch the ground but this is almost too much.
    Baby singer Bieber was carried up the Great Wall Of China by his burly bodyguards - not allowing his feet to touch the ground of the wall, one of the seven wonders of the world.

    Apart from the fact the teenager seemed too tired to wander across the wall - which historians estimate took centuries to build, killing between four to six million Chinese in the process - the 19-year-old Boyfriend crooner sparked a security meltdown after skating around the tourist attraction.

    Burly security guards were seen dashing after the baby-faced Canadian and his crew.

    In the singer's defence he did pose for pictures on his very own two feet as he reached one of the summits - and he looked like he was enjoying what must have been an amazing view.

    But Twitter didn't take too kindly to the "bratty Bieber" behaviour.

    "Bieber made his bodyguards carry him up the Great Wall - what an idiot", one user said.
    "All hail Emperor Bieber", another tweeter ranted.
    Source: Mirror.co.uk en Twitter

    Hoe lui kun je zijn?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, je zet hem in een rijtje van feiten neer en ik vind dat niet echt een feit. Sorry, ik wist niet dat het een spelletje was van zoek degene er tussenuit dat geen feit is, zal daar in het vervolg beter opletten. :P

    Ik mag hem best talentloos vinden, als ik dat vind. Het aantal fans hoeft niet te betekenen dat hij talent heeft, want wat de massa vind, is nooit zo interessant en vind ik niet echt iets van talent hebben. Talent was naar mijn mening een bijzonder goed ontwikkelde eigenschap, maar ik vind niet dat hij goed kan zingen. Dus dan vind ik het hypocriet van mij als ik dan ga zeggen dat hij talent heeft, terwijl ik niet vind dat hij dat heeft. Fans zeggen mij niet zoveel meer, want ik luister meer naar bands buiten de main stream en die hebben dus minder bands, maar ik vind hen beter en echt talent hebben alleen dat is iets persoonlijks.

    Ik vind trouwens niet echt dat je de mening steunt in dit opzicht. Je doet net alsof het een feit is dat Biebermans talent heeft, terwijl dat een mening is en geen feit.


    Hier ga ik niet eens op in want er zijn nogal veel dingen die niet echt kloppen. Ik houd me voortaan wel weer op de achtergrond bij zulke discussies om anders krijg ik weer dingen zoals dit met een hoop gezeik aan mijn hoofd. Nog een prettige avond verder.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Hier ga ik niet eens op in want er zijn nogal veel dingen die niet echt kloppen. Ik houd me voortaan wel weer op de achtergrond bij zulke discussies om anders krijg ik weer dingen zoals dit met een hoop gezeik aan mijn hoofd. Nog een prettige avond verder.


    Tja, het is moeilijk als fan om zo iemand te verdedigen :P
    En ik vind het ook een beetje te gemakkelijk om te zeggen: 'ja, ik ga hier niet op in, omdat er helemaal niets klopt van wat jij zegt.' en dan vervolgens geen enkel voorbeeld noemen. Je mag best fan zijn van hem en daar heb ik niets op tegen, maar ik praat vanuit een ander perspectief en dan vind ik dit te gemakkelijk om te zeggen. Succes verder :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Father schreef:
    (...)
    In mijn oren heeft hij een wijvenstem en is hij kinderachtig. Hoe moet je dat in hemelsnaam onderbouwen? Anyway, hier is alvast een lijstje van dingen waarom ik hem niet mag en hem verwend en egocentrisch vind. Je mag het graag controlleren als je wilt en onderbouwen als een van deze dingen niet waar is:

    - He said that rape happens for a reason
    - At Anne Frank's house, he wrote in the guestbook that he hoped "she would have been a Belieber"
    - When asked to try being vegan, he spit out the vegan steak that was specially ordered for him
    - He peed in a restaurant kitchen
    - Once, he faked a really bad asthma attack and the paramedics were called. He then proceeded to laugh is ass off when they came through the door. His people talked the paramedics into not saying anything because, apparently, you can go to jail for that.
    - He didn't show up to one of his concerts until half way through the scheduled time
    - When he went to Vermont, he was kicked out of every business he went to (IHOP, Hannaford, Walmart, etc.)
    - At a movie theater, he threw a huge temper tantrum when he was told that he couldn't bring his Subway sandwich into the movie, since it was against the rules. He made a mess in the theater and was carried out by one of his bodyguard, kicking and screaming.
    - Once, he randomly showed up to Disney unannounced and demanded that the entire Yachtsman Steakhouse be cleared- reservations cancelled and all- so that he could eat there. The staff had to call every single one of the guests to tell them that their reservations they had been planning for months were cancelled and wasn’t allowed to give them an explanation. Disney also decided that it wasn’t fair to their guests and gave them free dinner at another restaurant, which obviously lost them a lot of money and business for that night.

    Anway, nu moet ik echt kappen met discusseren en werken aan school xd De volgende keer dat ik wat zeg mag iemand mij trappen.


    Kijk, dit zijn tenminste redenen. Er zijn ook genoeg mensen die hem dus gewoon 'haten' (ik weet zo even snel geen ander woord) omdat hij Justin Bieber is. Aan de andere kant; ik ken genoeg jongens van 19 a 20, die ook dat soort dingen doen.
    Maar goed, ik wil niet over komen als zo'n fan die alles goed praat wat ie' doet en flauwvalt als hij ook maar een scheet laat. Ik keur niet alles goed wat hij doet en hij is inderdaad niet zo down to earth meer, maar ik vind 'm meer leuk vanwege zijn muziek en niet vanwege die poeha eromheen.


    To infinity and beyond •

    Ackerman schreef:
    "You aren't a real man until you have climbed the great wall."


    hahhaha :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Taka schreef:
    (...)

    Tja, het is moeilijk als fan om zo iemand te verdedigen :P
    En ik vind het ook een beetje te gemakkelijk om te zeggen: 'ja, ik ga hier niet op in, omdat er helemaal niets klopt van wat jij zegt.' en dan vervolgens geen enkel voorbeeld noemen. Je mag best fan zijn van hem en daar heb ik niets op tegen, maar ik praat vanuit een ander perspectief en dan vind ik dit te gemakkelijk om te zeggen. Succes verder :P


    Ik vind het ook een beetje te makkelijk om te zeggen 'tja, het is moeilijk als fan om zo iemand te verdedigen'. Tja, het is moeilijk om als hater niet even terug te lezen is net zoiets, niet waar? Ik heb duidelijk gemaakt dat ik hem niet ga verdedigen, want ik ben het met heel veel hier eens. Het is van binnen een klein kind die op zijn fans spuugt, twee uur te laat verschijnt bij een concert, regelmatig wiet rookt en ga zo maar door. Het mag allemaal hoor, maar ik ben het er niet mee eens. Net zoals met jou, je kan zeggen wat je wilt en je mag gerust zeggen dat je denkt dat ik nu een uitweg aan het zoeken ben door niet meer te reageren omdat ik schijnbaar wat verkeerds heb gezegd maar daar ben ik ook tegen. Ik ga niks opnoemen om ik voel al aankomen dat jij er weer tegen in gaat en ik dan zogenaamd weer de schuldige ben die weer eens wat verkeerds heeft gezegd terwijl de rollen eigenlijk omgedraaid zijn. En ik voel hem al aankomen; ik heb weer eens iets gezegd wat helemaal fout is en iemand anders weet het namelijk zoveel beter. Ja natuurlijk, want ik heb iets nooit goed. Weet je dat ik hier zo moe van word? Nogmaals, en dit keer geen tweede keer: Prettige avond verder, ik bemoei me er niet meer mee want niks is goed.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Ik vind het ook een beetje te makkelijk om te zeggen 'tja, het is moeilijk als fan om zo iemand te verdedigen'. Tja, het is moeilijk om als hater niet even terug te lezen is net zoiets, niet waar? Ik heb duidelijk gemaakt dat ik hem niet ga verdedigen, want ik ben het met heel veel hier eens. Het is van binnen een klein kind die op zijn fans spuugt, twee uur te laat verschijnt bij een concert, regelmatig wiet rookt en ga zo maar door. Het mag allemaal hoor, maar ik ben het er niet mee eens. Net zoals met jou, je kan zeggen wat je wilt en je mag gerust zeggen dat je denkt dat ik nu een uitweg aan het zoeken ben door niet meer te reageren omdat ik schijnbaar wat verkeerds heb gezegd maar daar ben ik ook tegen. Ik ga niks opnoemen om ik voel al aankomen dat jij er weer tegen in gaat en ik dan zogenaamd weer de schuldige ben die weer eens wat verkeerds heeft gezegd terwijl de rollen eigenlijk omgedraaid zijn. En ik voel hem al aankomen; ik heb weer eens iets gezegd wat helemaal fout is en iemand anders weet het namelijk zoveel beter. Ja natuurlijk, want ik heb iets nooit goed. Weet je dat ik hier zo moe van word? Nogmaals, en dit keer geen tweede keer: Prettige avond verder, ik bemoei me er niet meer mee want niks is goed.


    Mag ik nog wat zeggen of wil jij zeggen wat ik wil gaan zeggen, want blijkbaar schijn jij dat te weten wat ik op zich erg knap vind. xd
    Jammer genoeg is wat jij opnoemt niet echt wat ik wilde gaan zeggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vraag mij echt af hoe hij die bodyguards zo gek heeft gekregen om het te doen. Aangezien hij niks mankeert aan zijn benen en hij dus heel goed zelf naar boven had kunnen lopen.


    Physics is awesome

    Bieber, hou alsjeblieft op. Ik ben al dat nieuws rond jou kots- en kotsbeu; wat is er zo interessant aan jou? Vroeger was ik fan, nu niet meer. Ik ben geen fan van iemand die liedjes over zijn "lolly" zingt of die op fans spuugt. Dus stel je niet aan en hou op met aandacht trekken -.-.

    In ieder geval vind ik niet dat je "gay" als scheldwoord mag gebruiken, grappig bedoeld of niet. Ik vind iemands geaardheid niet grappig, je moet daar respect voor hebben.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 20:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Bieber, hou alsjeblieft op. Ik ben al dat nieuws rond jou kots- en kotsbeu; wat is er zo interessant aan jou? Vroeger was ik fan, nu niet meer. Ik ben geen fan van iemand die liedjes over zijn "lolly" zingt of die op fans spuugt. Dus stel je niet aan en hou op met aandacht trekken -.-.

    In ieder geval vind ik niet dat je "gay" als scheldwoord mag gebruiken, grappig bedoeld of niet. Ik vind iemands geaardheid niet grappig, je moet daar respect voor hebben.


    Ik heb allang wat gezegd over dat gay gebeuren
    +
    Oeh burn. Nice one. Goed, je hebt gelijk. Het is niet heel erg volwassen, my bad.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 20:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blutbad schreef:
    Ik vraag mij echt af hoe hij die bodyguards zo gek heeft gekregen om het te doen. Aangezien hij niks mankeert aan zijn benen en hij dus heel goed zelf naar boven had kunnen lopen.

    Geld.


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    (...)
    Geld.


    Jammer aangezien ie dat genoeg heeft.


    Physics is awesome

    Taka schreef:
    (...)

    Tja, het is moeilijk als fan om zo iemand te verdedigen :P
    En ik vind het ook een beetje te gemakkelijk om te zeggen: 'ja, ik ga hier niet op in, omdat er helemaal niets klopt van wat jij zegt.' en dan vervolgens geen enkel voorbeeld noemen. Je mag best fan zijn van hem en daar heb ik niets op tegen, maar ik praat vanuit een ander perspectief en dan vind ik dit te gemakkelijk om te zeggen. Succes verder :P

    Aaahhh Destined I knew it was you! Yea ik moest even op je profiel kijken XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Aaahhh Destined I knew it was you! Yea ik moest even op je profiel kijken XD.


    Ben ik al zo bekend onder de naam Destined? xd
    Dan werd het tijd dat ik een andere username nam, haha.

    Wat gaf de hint?
    Toevallig toch niet mijn altijd terughoudende en natuurlijk heel erg bescheiden mening? xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ben ik al zo bekend onder de naam Destined? xd
    Dan werd het tijd dat ik een andere username nam, haha.

    Wat gaf de hint?
    Toevallig toch niet mijn altijd terughoudende en natuurlijk heel erg bescheiden mening? xd

    Natuurlijk wel, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dooddoenervo schreef:
    Ons idooltje is moe...
    Wat een idioot. Hij heeft benen voor iets.:'D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.