• Justin Bieber gets CARRIED up Great Wall of China - fans slam bratty behaviour
    Twitter was less than impressed with Bieber's antics at the historical site, one user sniped: "All hail Emperor Bieber"

    Just in case you were in any doubt Justin Bieber is a bit of a diva - check this out.

    We know there is a saying that on the road to stardom many celebrities don't let their feet touch the ground but this is almost too much.
    Baby singer Bieber was carried up the Great Wall Of China by his burly bodyguards - not allowing his feet to touch the ground of the wall, one of the seven wonders of the world.

    Apart from the fact the teenager seemed too tired to wander across the wall - which historians estimate took centuries to build, killing between four to six million Chinese in the process - the 19-year-old Boyfriend crooner sparked a security meltdown after skating around the tourist attraction.

    Burly security guards were seen dashing after the baby-faced Canadian and his crew.

    In the singer's defence he did pose for pictures on his very own two feet as he reached one of the summits - and he looked like he was enjoying what must have been an amazing view.

    But Twitter didn't take too kindly to the "bratty Bieber" behaviour.

    "Bieber made his bodyguards carry him up the Great Wall - what an idiot", one user said.
    "All hail Emperor Bieber", another tweeter ranted.
    Source: Mirror.co.uk en Twitter

    Hoe lui kun je zijn?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens dat-ie lui is en dat-ie fantastisch idioot bezig is, maar hij is echt niet talentloos...


    Ook al heb ik echt niks met hem- Ik moet je gelijk geven. Hij heeft heus wel talent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens dat-ie lui is en dat-ie fantastisch idioot bezig is, maar hij is echt niet talentloos...


    Mijn mening, ik vind hem talentloos, omdat ik het geen talent vind om je zo te gedragen en steeds negatief in het nieuws te komen. Persoonlijk ben ik ook totaal geen fan van zijn muziek of stem, maar dat is iets persoonlijks en op basis daarvan, mag ik concluderen dat ik hem talentloos vind. Maar als jij hem niet talentloos vindt, begrijp ik dat en dat is ook helemaal jouw mening. Alleen ik vind hem talentloos en ik zal jammer genoeg niet de voorzitter worden van zijn fanclub.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Mijn mening, ik vind hem talentloos, omdat ik het geen talent vind om je zo te gedragen en steeds negatief in het nieuws te komen. Persoonlijk ben ik ook totaal geen fan van zijn muziek of stem, maar dat is iets persoonlijks en op basis daarvan, mag ik concluderen dat ik hem talentloos vind. Maar als jij hem niet talentloos vindt, begrijp ik dat en dat is ook helemaal jouw mening. Alleen ik vind hem talentloos en ik zal jammer genoeg niet de voorzitter worden van zijn fanclub.


    I understand (: Ik jaag me er gewoon aan op dat zoveel mensen hem haten omdat "hij een meisjesstem heeft en niet kan zingen", terwijl ze nog nooit iets van hem gehoord hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    (...)

    I understand (: Ik jaag me er gewoon aan op dat zoveel mensen hem haten omdat "hij een meisjesstem heeft en niet kan zingen", terwijl ze nog nooit iets van hem gehoord hebben.


    Nou, in een vroeg stadium een aantal jaren terug heb ik geprobeerd om naar iemand te luisteren, omdat veel meiden zeiden dat hij heel goed was. Ik deelde die mening niet echt, omdat zijn stem een beetje te hoog klinkt, zijn teksten mij totaal niet aanspreken en ik ze cliché vind en ik erger me gewoon telkens weer enorm aan zijn gedrag. Het is niet mijn muziek, maar het is ook vooral zijn gedrag waar ik me telkens bij hem aan irriteer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Square schreef:
    (...)

    Whut, waar slaat dat nou weer op? Haha, Justin Bieber is gay?

    Dat bedoel ik wel met die zin ja. :Y) En voor de mensen die nu JB willen verdedigen, it was a joke. Grow up.

    Lasaraline schreef:
    (...)

    I understand (: Ik jaag me er gewoon aan op dat zoveel mensen hem haten omdat "hij een meisjesstem heeft en niet kan zingen", terwijl ze nog nooit iets van hem gehoord hebben.

    Ik heb het gehoord en ik vind het een wijvenstem :'D
    Verder ben ik het eens met Taka. Ik vind hem vervelend, de meeste fangirls vervelend, zijn teksten vervelend en zijn stem vervelend.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah gut, de arme jongen toch. Ik neem Justin Bieber al een hele lange tijd niet meer serieus. Van zijn muziek tot zijn gedrag.


    Alleen maar tranen van geluk

    Father schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik wel met die zin ja. En voor de mensen die nu JB willen verdedigen, it was a joke. Grow up.


    Het is niet dat ik Justin Bieber graag wil verdedigen, maar "gay" als belediging gebruiken slaat echt nergens op. Dát is wel iets wat ik niet in orde vind en het is bovendien vrij kinderachtig. Ik zou bijna geneigd zijn je eigen twee laatste woorden naar je terug te quoten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    't Leukste is dat de fans hem weer gaan verdedigen, alsjeblieft zeg.
    Anyway, ktnxbai, rot joch dat het is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Square schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik Justin Bieber graag wil verdedigen, maar "gay" als belediging gebruiken slaat echt nergens op. Dát is wel iets wat ik niet in orde vind en het is bovendien vrij kinderachtig. Ik zou bijna geneigd zijn je eigen twee laatste woorden naar je terug te quoten.

    Oeh burn. Nice one. Goed, je hebt gelijk. Het is niet heel erg volwassen, my bad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik Justin Bieber graag wil verdedigen, maar "gay" als belediging gebruiken slaat echt nergens op. Dát is wel iets wat ik niet in orde vind en het is bovendien vrij kinderachtig. Ik zou bijna geneigd zijn je eigen twee laatste woorden naar je terug te quoten.


    +1
    Anyways, ik kan er de humor wel van in zien. Vind 't ook best wel kansloos dat het elke keer weer een kans is om Bieber af te kraken en elke keer zijn het dezelfden die de kans grijpen ^^
    Maar goed, dat moet je zelf weten, als je je daardoor beter voelt. Top! (:


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    +1
    Anyways, ik kan er de humor wel van in zien. Vind 't ook best wel kansloos dat het elke keer weer een kans is om Bieber af te kraken en elke keer zijn het dezelfden die de kans grijpen ^^
    Maar goed, dat moet je zelf weten, als je je daardoor beter voelt. Top! (:


    Ik voel me er inderdaad beter door als ik Bieber afkraak. Not.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het zo flauw dat mensen hem meteen gaan afkraken. Ik ben dan niet zo'n erge fan dat ik hem gelijk in de verdediging schiet maar het is wel wat irritant dat mensen hem gelijk gaan uitschelden voor talentloos of gay. Kijk, dat je hem een vreselijk klein rotjoch vindt snap ik heus wel. Hij is nou niet de braafste en grappigste tiener van Canada. En dat je zijn muziek verschrikkelijk vindt, ieder heeft zijn eigen smaak. Maar om hem gelijk gaan uit te maken voor talentloos of zeggen dat ie toch zo'n baby-face heeft terwijl dat niet eens zo is - is nogal flauw. Natuurlijk sta ik voor ieder zijn eigen mening en begrijp ik het volkomen maar die jongen heeft echt geen vijfenveertig miljoen volgers op Twitter of zoveel miljoen fans omdat ie toevallig wel knap is of nou de rijkste tiener is of weet ik veel wat. Maar je zult altijd haters hebben, of het er nou vijf zijn of vijftig.

    Zoals ik eerder zei; ik vind 'm wel grappig.


    Every artist was first an amateur.

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb het gehoord en ik vind het een wijvenstem :'D
    Verder ben ik het eens met Taka. Ik vind hem vervelend, de meeste fangirls vervelend, zijn teksten vervelend en zijn stem vervelend.


    Nice for you, maar dat is geen reden om hem te haten (anderen zijn dat wel, dat geef ik toe). Het is niet omdat hij een jongen (zo gedraagd hij zich toch, like a little boy) is, dat hij geen net wat hogere stem mach hebben, I think.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Nice for you, maar dat is geen reden om hem te haten (anderen zijn dat wel, dat geef ik toe). Het is niet omdat hij een jongen (zo gedraagd hij zich toch, like a little boy) is, dat hij geen net wat hogere stem mach hebben, I think.

    Ik haat hem niet. Waar the hell heb ik dat gezegd? Ik zeg dat ik hem niet mag door dit en duizend andere redenen.
    Ugh, ik probeer hem niet af te kraken. Ik vertel wat ik van hem vind (en dat hield ik in de beginpost toch echt heel heel erg beperkt) :'D

    Waarom moeten fans hem verdedigen als er niet eens wat is? Ik vind iets, wat boeit jou dat nou?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lyall schreef:
    Ik vind het zo flauw dat mensen hem meteen gaan afkraken. Ik ben dan niet zo'n erge fan dat ik hem gelijk in de verdediging schiet maar het is wel wat irritant dat mensen hem gelijk gaan uitschelden voor talentloos of gay. Kijk, dat je hem een vreselijk klein rotjoch vindt snap ik heus wel. Hij is nou niet de braafste en grappigste tiener van Canada. En dat je zijn muziek verschrikkelijk vindt, ieder heeft zijn eigen smaak. Maar om hem gelijk gaan uit te maken voor talentloos of zeggen dat ie toch zo'n baby-face heeft terwijl dat niet eens zo is - is nogal flauw. Natuurlijk sta ik voor ieder zijn eigen mening en begrijp ik het volkomen maar die jongen heeft echt geen vijfenveertig miljoen volgers op Twitter of zoveel miljoen fans omdat ie toevallig wel knap is of nou de rijkste tiener is of weet ik veel wat. Maar je zult altijd haters hebben, of het er nou vijf zijn of vijftig.

    Zoals ik eerder zei; ik vind 'm wel grappig.


    Ach, ik moet als journaliste in opleiding áltijd kritisch zijn dus ook op Bieber.


    Big girls cry when their hearts are breaking