• Justin Bieber gets CARRIED up Great Wall of China - fans slam bratty behaviour
    Twitter was less than impressed with Bieber's antics at the historical site, one user sniped: "All hail Emperor Bieber"

    Just in case you were in any doubt Justin Bieber is a bit of a diva - check this out.

    We know there is a saying that on the road to stardom many celebrities don't let their feet touch the ground but this is almost too much.
    Baby singer Bieber was carried up the Great Wall Of China by his burly bodyguards - not allowing his feet to touch the ground of the wall, one of the seven wonders of the world.

    Apart from the fact the teenager seemed too tired to wander across the wall - which historians estimate took centuries to build, killing between four to six million Chinese in the process - the 19-year-old Boyfriend crooner sparked a security meltdown after skating around the tourist attraction.

    Burly security guards were seen dashing after the baby-faced Canadian and his crew.

    In the singer's defence he did pose for pictures on his very own two feet as he reached one of the summits - and he looked like he was enjoying what must have been an amazing view.

    But Twitter didn't take too kindly to the "bratty Bieber" behaviour.

    "Bieber made his bodyguards carry him up the Great Wall - what an idiot", one user said.
    "All hail Emperor Bieber", another tweeter ranted.
    Source: Mirror.co.uk en Twitter

    Hoe lui kun je zijn?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik haat hem niet. Waar the hell heb ik dat gezegd? Ik zeg dat ik hem niet mag door dit en duizend andere redenen.
    Ugh, ik probeer hem niet af te kraken. Ik vertel wat ik van hem vind (en dat hield ik in de beginpost toch echt heel heel erg beperkt) :'D


    Nou, letterlijk niet. Maar als je zegt dat iemand "gay" is (wat ik overigens een ontzettend flauw scheldwoord vind) en dat hij een idioot is, komt dat een heel klein beetje op hetzelfde neer. Er is wel degelijk een verschil tussen idioot zijn en idioot doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ach, ik moet als journaliste in opleiding áltijd kritisch zijn dus ook op Bieber.



    En ik respecteer je mening :]


    Every artist was first an amateur.

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Nou, letterlijk niet. Maar als je zegt dat iemand "gay" is (wat ik overigens een ontzettend flauw scheldwoord vind) en dat hij een idioot is, komt dat een heel klein beetje op hetzelfde neer. Er is wel degelijk een verschil tussen idioot zijn en idioot doen.

    Ik heb allang wat gezegd over dat gay gebeuren. En daarbij, ik vind hem een idioot en ik vind ook dat hij idioot doet. Dat mag ik toch vinden? Anyway, ik heb genoeg gezegd hierover.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lyall schreef:
    (...)

    En ik respecteer je mening :]


    Mooi (: Ik vind hem niet talentloos, maar wel lui.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ugh. Je hebt altijd hetzelfde gesprekken op Justin Bieber topics. Zo van; ja ik mag hem niet door dit en dat en dan komt iemand anders met ja maar dit en dat kloppen helemaal niet en dit en dat deed hij wel goed en dit dat dit dat.


    Some people are art and do art at the same time

    Lyall schreef:
    Ik vind het zo flauw dat mensen hem meteen gaan afkraken. Ik ben dan niet zo'n erge fan dat ik hem gelijk in de verdediging schiet maar het is wel wat irritant dat mensen hem gelijk gaan uitschelden voor talentloos of gay. Kijk, dat je hem een vreselijk klein rotjoch vindt snap ik heus wel. Hij is nou niet de braafste en grappigste tiener van Canada. En dat je zijn muziek verschrikkelijk vindt, ieder heeft zijn eigen smaak. Maar om hem gelijk gaan uit te maken voor talentloos of zeggen dat ie toch zo'n baby-face heeft terwijl dat niet eens zo is - is nogal flauw. Natuurlijk sta ik voor ieder zijn eigen mening en begrijp ik het volkomen maar die jongen heeft echt geen vijfenveertig miljoen volgers op Twitter of zoveel miljoen fans omdat ie toevallig wel knap is of nou de rijkste tiener is of weet ik veel wat. Maar je zult altijd haters hebben, of het er nou vijf zijn of vijftig.

    Zoals ik eerder zei; ik vind 'm wel grappig.


    Ohh, nu voel ik me aangesproken door dit pleidooi.
    Jij vind het flauw dat wij hem gaan afkraken dat volkomen terecht is, maar zegt helemaal niks over het feit dat meneer Biebermans zich de chinese muur op laat dragen door zijn bodyguards. Ik weet zeker dat die mensen er goed voor betaald krijgen, maar alsnog vind ik het gewoon mensonterend wat hij doet. Je laat je toch niet als een verwend nest de trap op tillen door iemand en ik zou als bodyguard ook gewoon zeggen van: "Ga toch lekker fietsen en haal het zadel eraf :P" alleen waarschijnlijk zouden ze dan hun baan kwijt zijn. Ik vind het gewoon niet kunnen en de laatste tijd zie ik meneer alleen maar verschijnen in het negatieve nieuws. Ik vind en dat is mijn mening die mag ik roepen waar ik maar wil en jij mag die flauw vinden, maar je vergeet dan wel te vermelden dat ik het onderbouwt doe. Ik zeg dat hij talentloos is naar mijn mening, omdat ik daar een goede reden voor heb en dan vind ik het een beetje gemakkelijk om een onderbouwde mening gelijk flauw te noemen. En ik knap is geen feit, dat is een mening, want ik vind hem niet knap en hij heeft miss veel fans, maar weet je hoeveel idioten er zijn xd hehe :P dus nee, hij heeft geen talent naar mijn mening.

    Fijne dag verder nog (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Mooi (: Ik vind hem niet talentloos, maar wel lui.


    Dat begrijp ik helemaal. Als 'ie zo elk optreden zijn spieren wilt showen door zijn shirt uit te trekken, kan 'ie vast ook gewoon lopen.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik helemaal. Als 'ie zo elk optreden zijn spieren wilt showen door zijn shirt uit te trekken, kan 'ie vast ook gewoon lopen.


    Wat ik overigens helemaal niet erg vind :')
    Maar eh, niemand weet 't verhaal hier achter. Misschien was 't alleen die laatste paar treden? Het is gewoon jammer dat iedereen direct de kans aangrijpt om hem te beledigen. Ik kan er persoonlijk de humor wel van inzien, maar bij sommige mensen kan die jongen toch niets goed doen.
    Ik respecteer je mening als je gewoon met onderbouwde argumenten komt en niet met dingen zoals; hij heeft een wijvenstem, hij is kinderachtig etc.


    To infinity and beyond •

    Taka schreef:
    (...)

    Ohh, nu voel ik me aangesproken door dit pleidooi.
    Jij vind het flauw dat wij hem gaan afkraken dat volkomen terecht is, maar zegt helemaal niks over het feit dat meneer Biebermans zich de chinese muur op laat dragen door zijn bodyguards. Ik weet zeker dat die mensen er goed voor betaald krijgen, maar alsnog vind ik het gewoon mensonterend wat hij doet. Je laat je toch niet als een verwend nest de trap op tillen door iemand en ik zou als bodyguard ook gewoon zeggen van: "Ga toch lekker fietsen en haal het zadel eraf :P" alleen waarschijnlijk zouden ze dan hun baan kwijt zijn. Ik vind het gewoon niet kunnen en de laatste tijd zie ik meneer alleen maar verschijnen in het negatieve nieuws. Ik vind en dat is mijn mening die mag ik roepen waar ik maar wil en jij mag die flauw vinden, maar je vergeet dan wel te vermelden dat ik het onderbouwt doe. Ik zeg dat hij talentloos is naar mijn mening, omdat ik daar een goede reden voor heb en dan vind ik het een beetje gemakkelijk om een onderbouwde mening gelijk flauw te noemen. En ik knap is geen feit, dat is een mening, want ik vind hem niet knap en hij heeft miss veel fans, maar weet je hoeveel idioten er zijn xd hehe :P dus nee, hij heeft geen talent naar mijn mening.

    Fijne dag verder nog (Y)


    Heb je mij horen zeggen dat iedereen hem knap vindt? Heel veel tienermeisjes vinden hem wel knap, ja, Ik betwijfel de 'wel' aangezien diehard fans zich waarschijnlijk beledigd gaan voelen. (cat)

    Maar ik vind niet dat je het recht hebt om hem talentloos te noemen want zoveel fans heeft hij niet voor niets, en als je op je twaalfde ontdekt wordt en er dan al veel van je verwacht wordt mag je heus zeggen dat je wel wat talent hebt. Dat heeft iedereen - zingen of sporten, dat maakt niks uit.

    Jij mag jouw mening inderdaad vertellen en daar heb ik niets over gezegd. Ik steun iedereens mening ook al zijn ze soms wat belachelijk.


    Every artist was first an amateur.

    Vivere schreef:
    (...)

    Wat ik overigens helemaal niet erg vind :')
    Maar eh, niemand weet 't verhaal hier achter. Misschien was 't alleen die laatste paar treden? Het is gewoon jammer dat iedereen direct de kans aangrijpt om hem te beledigen. Ik kan er persoonlijk de humor wel van inzien, maar bij sommige mensen kan die jongen toch niets goed doen.
    Ik respecteer je mening als je gewoon met onderbouwde argumenten komt en niet met dingen zoals; hij heeft een wijvenstem, hij is kinderachtig etc.

    In mijn oren heeft hij een wijvenstem en is hij kinderachtig. Hoe moet je dat in hemelsnaam onderbouwen? Anyway, hier is alvast een lijstje van dingen waarom ik hem niet mag en hem verwend en egocentrisch vind. Je mag het graag controlleren als je wilt en onderbouwen als een van deze dingen niet waar is:

    - He said that rape happens for a reason
    - At Anne Frank's house, he wrote in the guestbook that he hoped "she would have been a Belieber"
    - When asked to try being vegan, he spit out the vegan steak that was specially ordered for him
    - He peed in a restaurant kitchen
    - Once, he faked a really bad asthma attack and the paramedics were called. He then proceeded to laugh is ass off when they came through the door. His people talked the paramedics into not saying anything because, apparently, you can go to jail for that.
    - He didn't show up to one of his concerts until half way through the scheduled time
    - When he went to Vermont, he was kicked out of every business he went to (IHOP, Hannaford, Walmart, etc.)
    - At a movie theater, he threw a huge temper tantrum when he was told that he couldn't bring his Subway sandwich into the movie, since it was against the rules. He made a mess in the theater and was carried out by one of his bodyguard, kicking and screaming.
    - Once, he randomly showed up to Disney unannounced and demanded that the entire Yachtsman Steakhouse be cleared- reservations cancelled and all- so that he could eat there. The staff had to call every single one of the guests to tell them that their reservations they had been planning for months were cancelled and wasn’t allowed to give them an explanation. Disney also decided that it wasn’t fair to their guests and gave them free dinner at another restaurant, which obviously lost them a lot of money and business for that night.

    Anway, nu moet ik echt kappen met discusseren en werken aan school xd De volgende keer dat ik wat zeg mag iemand mij trappen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivere schreef:
    (...)

    Wat ik overigens helemaal niet erg vind :')
    Maar eh, niemand weet 't verhaal hier achter. Misschien was 't alleen die laatste paar treden? Het is gewoon jammer dat iedereen direct de kans aangrijpt om hem te beledigen. Ik kan er persoonlijk de humor wel van inzien, maar bij sommige mensen kan die jongen toch niets goed doen.
    Ik respecteer je mening als je gewoon met onderbouwde argumenten komt en niet met dingen zoals; hij heeft een wijvenstem, hij is kinderachtig etc.


    En misschien ook niet. Maar ik vind het ook wel grappig, als iemand het zou doen zou ik me ook gerust laten dragen, haha. Iets wat ik helemaal niet erg zou hebben gevonden. Al werd ik lui genoemd.

    Dat 'ie een wijvenstem heeft zou ik nooit zeggen want ik ben ook fan. Maar ik moet toegeven dat sommigen dingen die hij nu aan het doen is wel wat kinderachtig zijn. Al zien mensen niet in dat het nogal gemeen is om die jongen gelijk gaan af te kraken omdat ie een grap of in dergelijks uithaalt. Het is Justin Bieber en blijkbaar is daardoor alles tien keer zo erg wat ie doet.


    Every artist was first an amateur.

    Worden jullie niet moe van steeds dezelfde discussies voeren? :]
    OT: Ik zie niet in waarom ik dit erg of zo zou vinden, dus ja.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Father schreef:
    (...)
    In mijn oren heeft hij een wijvenstem en is hij kinderachtig. Hoe moet je dat in hemelsnaam onderbouwen? Anyway, hier is alvast een lijstje van dingen waarom ik hem niet mag en hem verwend en egocentrisch vind. Je mag het graag controlleren als je wilt en onderbouwen als een van deze dingen niet waar is:

    - He said that rape happens for a reason
    - At Anne Frank's house, he wrote in the guestbook that he hoped "she would have been a Belieber"
    - When asked to try being vegan, he spit out the vegan steak that was specially ordered for him
    - He peed in a restaurant kitchen
    - Once, he faked a really bad asthma attack and the paramedics were called. He then proceeded to laugh is ass off when they came through the door. His people talked the paramedics into not saying anything because, apparently, you can go to jail for that.
    - He didn't show up to one of his concerts until half way through the scheduled time
    - When he went to Vermont, he was kicked out of every business he went to (IHOP, Hannaford, Walmart, etc.)
    - At a movie theater, he threw a huge temper tantrum when he was told that he couldn't bring his Subway sandwich into the movie, since it was against the rules. He made a mess in the theater and was carried out by one of his bodyguard, kicking and screaming.
    - Once, he randomly showed up to Disney unannounced and demanded that the entire Yachtsman Steakhouse be cleared- reservations cancelled and all- so that he could eat there. The staff had to call every single one of the guests to tell them that their reservations they had been planning for months were cancelled and wasn’t allowed to give them an explanation. Disney also decided that it wasn’t fair to their guests and gave them free dinner at another restaurant, which obviously lost them a lot of money and business for that night.

    Anway, nu moet ik echt kappen met discusseren en werken aan school xd De volgende keer dat ik wat zeg mag iemand mij trappen.


    Het enige wat ik wil zeggen is dat hij het alleen maar hoopte bij het Anne Frank huis. In mijn ogen is dat niet echt egocentrisch.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Heb je mij horen zeggen dat iedereen hem knap vindt? Heel veel tienermeisjes vinden hem wel knap, ja, Ik betwijfel de 'wel' aangezien diehard fans zich waarschijnlijk beledigd gaan voelen. (cat)

    Maar ik vind niet dat je het recht hebt om hem talentloos te noemen want zoveel fans heeft hij niet voor niets, en als je op je twaalfde ontdekt wordt en er dan al veel van je verwacht wordt mag je heus zeggen dat je wel wat talent hebt. Dat heeft iedereen - zingen of sporten, dat maakt niks uit.

    Jij mag jouw mening inderdaad vertellen en daar heb ik niets over gezegd. Ik steun iedereens mening ook al zijn ze soms wat belachelijk.


    Nou, je zet hem in een rijtje van feiten neer en ik vind dat niet echt een feit. Sorry, ik wist niet dat het een spelletje was van zoek degene er tussenuit dat geen feit is, zal daar in het vervolg beter opletten. :P

    Ik mag hem best talentloos vinden, als ik dat vind. Het aantal fans hoeft niet te betekenen dat hij talent heeft, want wat de massa vind, is nooit zo interessant en vind ik niet echt iets van talent hebben. Talent was naar mijn mening een bijzonder goed ontwikkelde eigenschap, maar ik vind niet dat hij goed kan zingen. Dus dan vind ik het hypocriet van mij als ik dan ga zeggen dat hij talent heeft, terwijl ik niet vind dat hij dat heeft. Fans zeggen mij niet zoveel meer, want ik luister meer naar bands buiten de main stream en die hebben dus minder bands, maar ik vind hen beter en echt talent hebben alleen dat is iets persoonlijks.

    Ik vind trouwens niet echt dat je de mening steunt in dit opzicht. Je doet net alsof het een feit is dat Biebermans talent heeft, terwijl dat een mening is en geen feit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lyall schreef:
    (...)
    Het enige wat ik wil zeggen is dat hij het alleen maar hoopte bij het Anne Frank huis. In mijn ogen is dat niet echt egocentrisch.

    Het maakt voor mij niet uit wie dat zegt, zelf vind ik het nogal onrespectvol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.