• Zoals de titel al zegt. Ik snap dat zo iets moeilijk kan zijn omdat de bèta's het ook druk hebben, maar overbodig is het volgens mij zeker niet. Het zou ervoor kunnen zorgen dat de mensen niet te snel wegklikken als ze weer zo'n doodirritante quiz vol dt-fouten, teveel/te weinig hoofdletters of whatever voorbij komt.
    - Het is trouwens maar een vage suggestie, ik begrijp heel goed dat het niet kan als het teveel programmatie vergt of wanneer jullie dit nutteloos vinden x]. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Op zich niet eens zo'n slecht idee. Het hangt van de bèta's zelf af. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rey schreef:
    (...)
    En ze zullen vast weer een beta verkiezing houden waar Lotte naar toe zal gaan (wbw)

    Het is Lotta :3. Ik weet dat mijn naam niet vaak voorkomt, daarom haat ik hem ook. Soms, toch.
    Haha, er zijn wel meer mensen die dat weten, maar daar had ik het eigenlijk totaal niet over. Ik vind dit gewoon een goed idee, daarom plaats ik hem ook hier. Ik zou nooit iets laten instellen met de bedoeling om zelf bèta-reader te worden, dat zou verschrikkelijk egoïstisch zijn :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Het is Lotta :3. Ik weet dat mijn naam niet vaak voorkomt, daarom haat ik hem ook. Soms, toch.
    Haha, er zijn wel meer mensen die dat weten, maar daar had ik het eigenlijk totaal niet over. Ik vind dit gewoon een goed idee, daarom plaats ik hem ook hier. Ik zou nooit iets laten instellen met de bedoeling om zelf bèta-reader te worden, dat zou verschrikkelijk egoïstisch zijn :').


    We hebben je wel door hoor. :Y)



    OT: Scandal en Parachutes hebben ook een goed punt. Afgezien van of dit mogelijk zou zijn voor Rutger, moet er natuurlijk ook worden gekeken of er überhaupt vraag naar is. Ik kan me goed voorstellen dat mensen de spelling in hun quizzen minder belangrijk vinden dan in hun stories, en sowieso worden er per dag veel en veel minder quizzen gemaakt dan hoofdstukken geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahah ^^ Ik was je even aan het pesten hoor Lotta (bloos)


    -

    Chocolata schreef:
    (...)
    Het is Lotta :3. Ik weet dat mijn naam niet vaak voorkomt, daarom haat ik hem ook. Soms, toch.
    Haha, er zijn wel meer mensen die dat weten, maar daar had ik het eigenlijk totaal niet over. Ik vind dit gewoon een goed idee, daarom plaats ik hem ook hier. Ik zou nooit iets laten instellen met de bedoeling om zelf bèta-reader te worden, dat zou verschrikkelijk egoïstisch zijn :').


    Zeker?:'D

    OT: Ik vind het een goed idee.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!