• Zoals de titel al zegt: waarom geen history van de top? Elk uur veranderd het en dat is het nu juist. Soms wil je iets terugvinden en het top is dan net al veranderd. Dan moet je dus al die pagina's gaan doornemen om die verhaal weer te vinden. We hebben al een history van spotlight en dat vind ik fijn.


    -

    Oh, zoiets herken ik ook wel 's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is wel een leuk idee, maar of er plaats voor is is ook nog een vraag.
    Hopen dat je idee goed gekeurd woord.

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Is wel een leuk idee, maar of er plaats voor is is ook nog een vraag.
    Hopen dat je idee goed gekeurd woord.

    XxX

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 6:33 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zie eigenlijk niet helemaal voor me hoe dat zou moeten werken. Het is wel een leuk idee, maar bij de spotlight heb je één vaste groep dingen die erin staat. Als er iets nieuws bij komt, wordt alles in de spotlight één plekje doorgeschoven, en dus ook alles in de history. Bij de toppen gaat dat niet, want die worden vierentwintig keer per dag helemaal vernieuwd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat dat teveel werk word, op de een of andere manier :') Maar je hebt wel een punt.

    Wat Lovina zegt. Het is idd best veel tijd om er een history van bij te houden. Leuk idee, maar het gaat er dus helaas niet komen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Wat Lovina zegt. Het is idd best veel tijd om er een history van bij te houden. Leuk idee, maar het gaat er dus helaas niet komen.



    Jammer Rutger.


    Some people are art and do art at the same time

    Rutger schreef:
    Wat Lovina zegt. Het is idd best veel tijd om er een history van bij te houden. Leuk idee, maar het gaat er dus helaas niet komen.

    N'awh dat is jammer, maar begrijpbaar.


    -

    Slotje op aanvraag van topicopener.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Er zit geen slotje op?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!