• Zoals de titel al zegt. Ik snap dat zo iets moeilijk kan zijn omdat de bèta's het ook druk hebben, maar overbodig is het volgens mij zeker niet. Het zou ervoor kunnen zorgen dat de mensen niet te snel wegklikken als ze weer zo'n doodirritante quiz vol dt-fouten, teveel/te weinig hoofdletters of whatever voorbij komt.
    - Het is trouwens maar een vage suggestie, ik begrijp heel goed dat het niet kan als het teveel programmatie vergt of wanneer jullie dit nutteloos vinden x]. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het eigenlijk wel een goede suggestie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goede suggestie.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het eerlijk gezegd niks, omdat ik niet vind dat je zulke taken bij een Bèta kunt leggen; ze zijn hier voor verbetering van de taal, voor suggesties voor het verhaal e.d. Moeten ze nu antwoorden gaan verzinnen voor quizzen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd niks, omdat ik niet vind dat je zulke taken bij een Bèta kunt leggen; ze zijn hier voor verbetering van de taal, voor suggesties voor het verhaal e.d. Moeten ze nu antwoorden gaan verzinnen voor quizzen?


    Ze bedoelt niet antwoorden verzinnen, alleen gewoon nakijken op grammatica en spelling :]

    Het maakt mij niet zoveel uit, lijkt me wel een goede suggestie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Incantatem schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd niks, omdat ik niet vind dat je zulke taken bij een Bèta kunt leggen; ze zijn hier voor verbetering van de taal, voor suggesties voor het verhaal e.d. Moeten ze nu antwoorden gaan verzinnen voor quizzen?

    Dat bedoel ik ook; zij zijn hier om je te helpen met de spelling en grammatica. Ik vind dat het ook voor quizzen zou moeten kunnen, omdat ook daar spelling belangrijk is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als het alleen op gebied van spelling en grammatica is, vind ik het eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Avarosa schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goede suggestie.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik vind het wel een goed idee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Chocolata schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ook; zij zijn hier om je te helpen met de spelling en grammatica. Ik vind dat het ook voor quizzen zou moeten kunnen, omdat ook daar spelling belangrijk is.


    Bèta's zijn er ook voor dat wanneer ernaar wordt gevraagd, ze suggesties kunnen doen voor het verhaal. Ja, sorry, ik vind het wat jammer dat ze dan antwoorden en vragen voor quizzen moeten gaan verzinnen. Ik ben tegen, sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is daar echt vraag naar?

    Ik vind het eerder iets aan de bèta's om te beslissen. Als zij zoiets zien zitten en Rutger kan dat instellen, voor mij goed.
    Ik denk wel dat het geen functie wordt waar veel gebruik van gemaakt zal worden...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Parachutes schreef:
    Als het alleen op gebied van spelling en grammatica is, vind ik het eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee.

    En ze zullen vast weer een beta verkiezing houden waar Lotte naar toe zal gaan (wbw)


    -

    Parachutes schreef:
    Als het alleen op gebied van spelling en grammatica is, vind ik het eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee.
    Ik denk ook dat het alleen op dat gebied is. Als ze moeten zelf vragen en antwoorden verzinnen, kunnen ze net zo goed zelf een quiz uitwerken.
    Er staan vaak veel fouten in quizzen, dus op dat vlak vind ik het zeker geen slechte suggestie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het op zich wel een interessante suggestie, maar ik weet niet helemaal zeker of dit mogelijk is. Het zou natuurlijk meer werk zijn voor ons, dat wel, maar ik denk dat dat uiteindelijk wel te doen zou zijn. Er zullen vermoedelijk toch niet zo heel veel aanvragen voor komen.
    Het probleem ligt hem er meer in dat er bij een hoofdstuk één vlak tekst is, terwijl dat bij een quiz vaak heel erg veel zijn, met al de aparte vragen, antwoorden en uitkomsten. Ik heb geen idee hoe mensen dat zouden moeten insturen en of dat te programmeren valt voor Rutger. Eigenlijk vermoed ik dat dit praktisch gezien gewoon niet echt gaat.

    Als het wel mogelijk was, zou het in ieder geval heel duidelijk alleen om spelling moeten gaan. Er zit immers geen verhaallijn in een quiz en ik heb persoonlijk niet veel zin om tips te gaan geven voor de inhoud van quizzen op de manier waarop we dat soms doen bij verhalen, want dat is niet waar ik bèta voor ben geworden.



    Incantatem schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd niks, omdat ik niet vind dat je zulke taken bij een Bèta kunt leggen; ze zijn hier voor verbetering van de taal, voor suggesties voor het verhaal e.d. Moeten ze nu antwoorden gaan verzinnen voor quizzen?


    Antwoorden verzinnen voor quizzen hoort bij het maken van een quiz. Dat zouden we sowieso niet doen, zelfs als dit er wel kwam. We schrijven immers ook geen verhalen, maar kijken ze alleen na. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het op zich ook niet zo'n slecht idee, maar ik vraag me ten zeerste af hoe dat het handigst ingezonden kan worden. Een enorme lijst met de beschrijving, vragen, antwoorden en uitslagen allemaal onder elkaar? Allemaal op één grote hoop?
    Als Rutger het weet te regelen dat dat netjes en geordend gedaan kan worden, heb ik er niets op tegen om ook quizzen na te kijken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scandal schreef:
    Is daar echt vraag naar?

    Ik vind het eerder iets aan de bèta's om te beslissen. Als zij zoiets zien zitten en Rutger kan dat instellen, voor mij goed.
    Ik denk wel dat het geen functie wordt waar veel gebruik van gemaakt zal worden...


    Dat is dan inderdaad wel iets wat bekeken moet worden, of er vraag naar is, bedoel ik. Want het is ook onzin om zoiets in te stellen als er bijna geen gebruik van gemaakt gaat worden. Maar stel dat er wel users zijn die er gebruik van gaan maken, dan vind ik het wel een goed idee. Maar, zoals ik al zei, kan er dan geen 'extra' vraag komen, zoals bij de stories de verhaallijn is. Wij kunnen natuurlijk niet alle vragen gaan verzinnen, of zoiets. Voor alleen spelling en grammatica én als er vraag naar is, dan lijkt het me best een goed plan. :]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)