• Het is het jaar 1574, het stadje Narshville.
    Honderd jaar geleden had op deze grond een bloederige oorlog gewoed, hun vijand was allang verdwenen maar de trillingen van deze gebeurtenissen waren nog te voelen. Deze oorlog had de helft van de bewoners uitgemoord, gebruikt als slaven, op sadistische manieren vermoord voor het vermaak van de vijand.
    Er gaat een legende daar de ronde, in tijden van deze oorlog was er een vrouw vermoord, haar kinderen eerst voor haar neus gemarteld en langzaam vermoord voor dat zij de genade klap kreeg. Voor zij stierf zweerde zij dat haar ziel niet zou rusten, nooit! Zij zou dit stadje blijven teisteren met ongeluk en angst.
    Veel van de goede mensen waren vertrokken zodra de rust was wedergekeerd waardoor de stad in een vervallen dievenstad veranderde. De mensen die hier nu leefde hadden geen regels dan hun eigen. De mensen met een goed hart waren onderworpen om te gehoorzamen aan deze medogeloze moordenaars.

    Nu honderdjaar later krijgt de legende waarheid, er trekt meer gespuis naar de stad en maken deze stad steeds minder leefbaar voor mensen die niet zo sterk zijn als dit onkruid. Steeds vaker word er een schimgezien van een jonge vrouw voor er een ongeluk gebeurd.
    Een groepje druide trekt de stad in, aangetrokken door de verhalen die over deze stad word verteld om et kwaad dat hier leeft te verbannen. Maar is dit niet gewoon de verbeelding van de mensen, is het ongeluk en de gruwelijkheden niet gewoon de schuld van een autoriteit loze stad?

    het is maar een idee aanvullingen ideeen zijn welkom!
    wie zou mij eventueel willen helpen met het opstarten van deze rpg?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    hmmm niemand hier een mening over?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hm, klinkt wel interessant en ik vind het wel een goed idee. Maar ik vind het eigenlijk meer iets voor een verhaal dan een RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Hm, klinkt wel interessant en ik vind het wel een goed idee. Maar ik vind het eigenlijk meer iets voor een verhaal dan een RPG.
    leg eens uit :P benieuwd waarom.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.