• Ik moet voor Nederlands een scriptie schrijven op het einde van het jaar, maar het is de bedoeling dat we ons daar nu al wat mee bezighouden. We moeten drie boeken uitkiezen rond één thema en we moeten in onze scriptie die drie boeken dan aan elkaar linken. Ik zou graag rond wetenschap en religie werken, maar ik vind maar geen derde boek.
    Twee van de drie boeken moeten van Nederlandstalige auteurs zijn, ik heb al één Nederlandstalig boek en één vertaald boek, dus als jullie een boek rond dit thema kennen van een Nederlandstalige auteur, zou dat schitterend zijn.
    Tot nu toe heb ik De engelenmaker van Stefan Brijs en De godsformule van José Rodrigues Dos Santos op mijn lijst staan.

    Ik hoop echt dat iemand een derde boek kent, want ik ben hopeloos. D:

    goh, echt godsdienst is het niet, maar eerder een filosoof die rond neurochirurgie denkt en filosofeert. "Onverklaarbaar Bewoond" van Bert Keizer, mijn favo boek trouwens


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wilde De Engelenmaker noemen, maar die heb je dus al. :'D Verder weet ik er geen te bedenken, sorry.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een keer "Moderne Wetenschap in de Bijbel" gelezen van Drs. Ben Hobrink. Daarin worden allemaal wetenschappelijk verantwoorde feiten in de Bijbel genoemd, die men in die tijd niet KON weten.

    Het Berninimistery van Dan Brown is het enige waar ik op kom. Maar dat is wel een Engelse auteur, en daarbij fictief dus ik denk niet echt dat dat is wat je zoekt.. Het is wel een goed boek trouwens. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik moest ook meteen aan Het Bernini Mysterie van Dan Brown en De Engelenmaker van Stefan Brijs denken, maar daar ben je niet veel mee, zie ik.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik geloof in een combinatie van beiden. Dus ik kan niet zo goed helpen I guess


    26 - 02 - '16