• Als ik thuis mijn haar borstel of gewoon binnen rondloop dan ligt mijn haar er meestal redelijk goed bij (ik stijl of krul het niet, ik borstel het enkel).
    Nu is het probleem dat ik elke dag met mijn fiets naar school moet fietsen.
    Wanneer ik daar aankom is mijn haar niet meer zo mooi, helemaal niet zelfs. Het begint dan te pluizen en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
    Ik heb al geprobeerd om mijn haar na het fietsen nog eens te borstelen, maar het helpt niet, dus heeft er iemand misschien een oplossing.
    btw.: Ik heb blond haar tot ongeveer 10 cm over mijn schouders en het is redelijk stijl, alleen aan de puntjes zit er een lichte slag in.
    Ik weet dat er hier misschien al duizenden topics over gemaakt zijn, maar ik heb bij de eerste dertig gekeken en kon niets vinden.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Andrélon Oil & Care met Marokkaanse arganolie een optie?

    Haarolie. Dat gebruikt mijn zus ook altijd. Schijnt heel goed te werken.


    26 - 02 - '16

    Lovina schreef:
    Andrélon Oil & Care met Marokkaanse arganolie een optie?


    = Niet duur &'nd werkt echt goed!
    Ik heb hem zelf ook en na een paar dagen merkte ik al verschil. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    maak er een vlecht van en maak hem op school weer los


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Maak er een vlecht van en maak hem op school weer los.

    Haha, dat deed ik vroeger altijd als ik geen geld had of iets.

    Cult schreef:
    Haarolie. Dat gebruikt mijn zus ook altijd. Schijnt heel goed te werken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt, die olie ga ik zeker eens proberen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik doe altijd een staart in mijn haren. Als je hem strak en hoog maakt, zal je haar minder snel pluizen en het kost geen extra geld (:


    From these ashes, I will rise

    Haarolie, liters haarolie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    goed creme spoeling in doen, goed je haar wassen.
    om de dag, niet elke dag.

    niet feunen.
    en niet te veel kammen, zegmaar niet te veel lucht door je haar laten gaan terwijl je je haar borstel te niet te snel.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    goed creme spoeling in doen, goed je haar wassen.
    om de dag, niet elke dag.

    niet feunen.
    en niet te veel kammen, zegmaar niet te veel lucht door je haar laten gaan terwijl je je haar borstel te niet te snel.


    Feunen. Oh god why.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb iets gevonden wat echt helpt bij mij. Normaal had ik pluizig haar zoals dit en nu heb ik twee dagen een soort olie-ish spray gebruikt en nu voelt m'n haar super zacht en ziet het er alles behalve pluizig uit, kijk maar klik

    Ik heb overigens deze spray gekocht. Hij is 7 euro en bij mij werkt hij perfect. Ik doe 't op m'n haar als ik m'n haar gedoucht heb (handdoek droog haar dus) en dan nog een keer voor ik wegga op droog haar (niet te veel natuurlijk). Het is super zacht en verzwaard verder niet!


    To infinity and beyond •

    Wat ook kan helpen, is haarlak op je borstel spuiten en dan je haar kammen. Dit helpt in ieder geval tegen statisch haar, dus misschien ook wel tegen pluizig haar. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Shaughnessy schreef:
    Wat ook kan helpen, is haarlak op je borstel spuiten en dan je haar kammen. Dit helpt in ieder geval tegen statisch haar, dus misschien ook wel tegen pluizig haar. c:


    Helaas niet, als er een ding voor pluizigheid zorgt, is het haarlak wel..


    To infinity and beyond •

    Zelf ben ik verslingerd aan het Thermo serum van John Frieda uit de Frizz ease lijn. Houd van dat spul<3


    The night is dark and full of terrors.