• Hii!
    Ik ben AmandaTacooo! En ik ben sinds een paar weken bezig met een story, en ik dacht 'misschien willen jullie die wel lezen?'
    Dusss... Please, check it out?

    It's gotta be Lou | Louis Tomlinson

    Het gaat over een meisje, Eleanor Jane Calder. Ze is een model en fan van One Direction.
    Zoals sommige andere meisjes, schrijft ze een brief naar de jongens, fanmail. Louis leest die brief.
    Ze is erg bijdehand, zoals ze zelf ook wel is, in de brief en dat vindt Louis leuk.
    Daarom vraagt hij haar om meer te schrijven. Wat hij niet weet is dat hij haar wel eens heeft ontmoet.
    Hoe zal deze lovestory aflopen?


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Sorry, maar persoonlijk zou ik hem niet lezen om de volgende redenen: Het is best een onorigineel verhaal en 1D komt erin voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Sorry, maar persoonlijk zou ik hem niet lezen om de volgende reden: Het is best een onorigineel verhaal .


    -

    Caffeine schreef:
    Sorry, maar persoonlijk zou ik hem niet lezen om de volgende redenen: Het is best een onorigineel verhaal en 1D komt erin voor.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Caffeine schreef:
    Sorry, maar persoonlijk zou ik hem niet lezen om de volgende reden: Het is best een onorigineel verhaal.


    From these ashes, I will rise

    Caffeine schreef:
    Sorry, maar persoonlijk zou ik hem niet lezen om de volgende redenen: Het is best een onorigineel verhaal en 1D komt erin voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Lol, iedereen zit Caffeine te quoten.


    -

    Rey schreef:
    Lol, iedereen zit Caffeine te quoten.


    Het vat mijn mening samen dus waarom niet?:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Rey schreef:
    Lol, iedereen zit Caffeine te quoten.


    Except you! You original motherfucker :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'