• Mensen die geen zin hebben in zeiktopic, vertrek dan uit dit topic.

    Hello people ^^

    We hebben nieuwe kluisjes op school, allemaal goed en aardig enzo, maar we hebben dus nu zo'n machine waar je je schoolpas voor moet doen (dan scant hij je schoolpas zegmaar), zodat je kluisje open gaat (voor een paar seconden, daarna is hij weer op slot -.-'). Dus ik kijken waar mijn nieuwe kluisje is, is hij helemaal achteraan en onderaan --', dus dan moet ik met mijn pasje voor dat apparaat, dan sprinten naar mijn kluisje, hem dan openrukken en dan moet ik nog langs de menigte die boven of onder mijn kluisje zit waar ik me dus tussen moet wurmen. Kom ik er aan de eind van schooldag achter dat alle bitches van school boven of naast mijn kluisje zitten, en ik dus de komende 3 jaar (als ik niet blijf zitten) met dat ***** kluisje moet doen en elke dag me door die bitches moet wurmen.
    En ze zeggen dat het allemaal veiliger is, maar als je een keer op dat apparaat slaat crasht alles en gaat geen enkel kluisje meer open -.-'.
    En het ergste is dat ik niet kan ruilen omdat niemand met me wilt ruilen en als ik sowieso wil ruilen mag het niet want ik heb geen 'geldige reden' -.-'.

    Mijn reactie op school en kluisjes:



    Hoe ik me nu voel:



    Nog meer mensen die zich nu net als mij voelen? (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    -out-

    The fuck are they thinking? Serious, dat klinkt echt als een achterlijk systeem.

    Hallo, school? SLEUTELS! Logical much? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    -out-

    The fuck are they thinking? Serious, dat klinkt echt als een achterlijk systeem.

    Hallo, school? SLEUTELS! Logical much? o.o


    Dat hadden we eerst maar omdat ze het onveilig vonden (ook al is er nog nooit iets gejat -.-') en de kluisjes waren echt goed, maar nee, school wou weer deze **** kluisjes (cat).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ugh, dat is kut. Ik had dat in de eerste en de tweede. Alleen ik ben natuurlijk lang en krijg mijn kluisje onderaan, precies onder die scanner, wij hadden ook zo'n systeem. Dus iedere keer kreeg ik tassen op m'n rug, kniën in mijn nek, enzovoorts.
    Dus ik weet hoe je je voelt D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wij hadden ook pasjes, die we dan voor ons eigen kluisje hielden, waardoor ze open gingen. Dat was wel ontzettend handig, want dat werkte gewoon goed. Daarvoor hadden we ook een algemene scanner die niet werkte, maar toen we gewoon het pasje voor ons eigen kluisje moesten houden, werkte het wel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Wij hadden ook pasjes, die we dan voor ons eigen kluisje hielden, waardoor ze open gingen. Dat was wel ontzettend handig, want dat werkte gewoon goed. Daarvoor hadden we ook een algemene scanner die niet werkte, maar toen we gewoon het pasje voor ons eigen kluisje moesten houden, werkte het wel :Y)


    Hadden wij dat maar ;-;. Ik vervloek deze kluisjes die we nu hebben naar hel (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Jeetje, wij hadden een hangslot en ik vond dat prima. Wat een gezeik zeg. :/

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Hadden wij dat maar ;-;. Ik vervloek deze kluisjes die we nu hebben naar hel (cat)

    En terecht!

    Renegade schreef:
    Jeetje, wij hadden een hangslot en ik vond dat prima. Wat een gezeik zeg. :/



    Ja nogal, en die kluisjes die we eerst hadden waren nog goed ook, gewoon een sleutel erin en voila, kon ik ze maar terugtoveren (cat). En het raarste van alles is dat de kleine mensen een hoog kluisje hebben, en de lange mensen een kluisje onderaan hebben (net als mij). Echt serieus? Wie die kluisjes bedacht heeft wil ik nu echt even onder 4 ogen spreken *knakt vuisten* (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)


    Ja nogal, en die kluisjes die we eerst hadden waren nog goed ook, gewoon een sleutel erin en voila, kon ik ze maar terugtoveren (cat). En het raarste van alles is dat de kleine mensen een hoog kluisje hebben, en de lange mensen een kluisje onderaan hebben (net als mij). Echt serieus? Wie die kluisjes bedacht heeft wil ik nu echt even onder 4 ogen spreken *knakt vuisten* (cat)

    Wat een idioot systeem zeg. :Y) Welke faggot heeft dat besloten. Aub zeg. Dat ze dan op z'n minst twee aan de beide kanten van de kluisjes zetten zodat je niet hoeft te sprinten. :/

    Renegade schreef:
    (...)
    Wat een idioot systeem zeg. :Y) Welke faggot heeft dat besloten. Aub zeg. Dat ze dan op z'n minst twee aan de beide kanten van de kluisjes zetten zodat je niet hoeft te sprinten. :/



    Ja inderdaad -.-'. Me want dead now -.-'.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    StoryBelle schreef:
    -out-

    The fuck are they thinking? Serious, dat klinkt echt als een achterlijk systeem.

    Hallo, school? SLEUTELS! Logical much? o.o


    Happy Birthday my Potter!

    Dude, join the club. Precies zelfde probleem met die kluisjes, en fuck die bitches. Als ze er niet langs willen gaan geef je ze gewoon een trap. Einde probleem. Of je moet de rebel van de school worden, dan durven die gasten niet meer in je buurt te komen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hé, wij hebben dit jaar ook zulke nieuwe kluisjes!
    Je moet gewoon op een rustig moment gaan, dan valt het wel te doen. In de spits is het waardeloos. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Hé, wij hebben dit jaar ook zulke nieuwe kluisjes!
    Je moet gewoon op een rustig moment gaan, dan valt het wel te doen. In de spits is het waardeloos. XD



    Maar ik wil snel naar huis :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Wij hebben dat systeem ook en ik zit precies naast dat scan ding.


    Ik ben gemeen xoxo