• -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:48 ]

    Uit is uit. Een relatie gaat niet zomaar uit. Negeer het gevoel, laat het gaan, don't make the same mistake again.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Uit is uit. Een relatie gaat niet zomaar uit. Negeer het gevoel, laat het gaan, don't make the same mistake again.


    This probably. Ik denk dat je de aandacht mist, maar niet per se je exvriendje zelf.


    You are beautiful, you are love.

    Het is niet voor niets uit meis. Misschien ben je wel weer verliefd, maar je hebt het ook met een reden uitgemaakt. Heb je daar geen spijt van? Ik zou even goed nadenken of het nog wat kan worden en onderzoeken hoe die jongen erin staat, hoewel ik zelf denk dat je er niets mee moet doen. Hij is niet voor niets je ex lijkt me?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben bang dat jijzelf alleen die zekerheid kan geven aan jezelf. Wij zijn per slot verrekening niet jij ;P
    Ik heb wel een paar 'vragen' voor je, die misschien jou kunnen helpen met beslissen:
    Heb je hem, nadat je het uitgemaakt had, vaak gezien, of heb je even afstand van hem genomen?
    En wat is de precieze reden dat je het hebt uitgemaakt? Was er geen 'pit' meer in jullie relatie?
    Als je liever via GB praat: mag ook ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Father schreef:
    Uit is uit. Een relatie gaat niet zomaar uit. Negeer het gevoel, laat het gaan, don't make the same mistake again.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ludovico schreef:
    Ik ben bang dat jijzelf alleen die zekerheid kan geven aan jezelf. Wij zijn per slot verrekening niet jij ;P
    Ik heb wel een paar 'vragen' voor je, die misschien jou kunnen helpen met beslissen:
    Heb je hem, nadat je het uitgemaakt had, vaak gezien, of heb je even afstand van hem genomen?
    En wat is de precieze reden dat je het hebt uitgemaakt? Was er geen 'pit' meer in jullie relatie?
    Als je liever via GB praat: mag ook ;P


    Nadat ik het had uitgemaakt, zagen we elkaar nog vaak ja. De volgende dag gingen we nog zwemmen.
    Paar maanden geleden was ik heel onzeker, ik luisterde vooral naar meningen van anderen, en m'n vrienden vonden dus dat ik beter kon krijgen dan hem, en misschien had dat er ook wel iets mee te maken waarom ik het had uitgemaakt. ;s

    Angelos schreef:
    (...)

    Nadat ik het had uitgemaakt, zagen we elkaar nog vaak ja. De volgende dag gingen we nog zwemmen.
    Paar maanden geleden was ik heel onzeker, ik luisterde vooral naar meningen van anderen, en m'n vrienden vonden dus dat ik beter kon krijgen dan hem, en misschien had dat er ook wel iets mee te maken waarom ik het had uitgemaakt. ;s

    Hmmm, ik heb namelijk ooit (laaaaaang geleden) een 'crush' gehad op een jongen, en die zag ik de hele zomer niet, en toen was ik niet meer verliefd op hem. Uit het oog, uit het hart, zoals ze dan zeggen. Dat gevoel kan dan namelijk weer gemakkelijk terugkomen als je hem weer ziet, maar dat is dus niet zo.

    En; Beter kon krijgen dan hem? Deed hij iets verkeerd dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hebt het uitgemaakt met een reden. Het heeft even tijd nodig om erover heen te komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ludovico schreef:
    (...)
    Hmmm, ik heb namelijk ooit (laaaaaang geleden) een 'crush' gehad op een jongen, en die zag ik de hele zomer niet, en toen was ik niet meer verliefd op hem. Uit het oog, uit het hart, zoals ze dan zeggen. Dat gevoel kan dan namelijk weer gemakkelijk terugkomen als je hem weer ziet, maar dat is dus niet zo.

    En; Beter kon krijgen dan hem? Deed hij iets verkeerd dan?


    Nee hij heeft niks verkeerds gedaan, maar ze vonden hem niet de knapste. Maarja, ik had met hem en hun hoeven hem ook niet leuk te vinden ofzo.

    Angelos schreef:
    (...)

    Nee hij heeft niks verkeerds gedaan, maar ze vonden hem niet de knapste. Maarja, ik had met hem en hun hoeven hem ook niet leuk te vinden ofzo.

    Precies. Ik denk dat daar je 'fout' zit eigenlijk. Je hebt het uitgemaakt om een reden, die niet jouw eigen reden was. Ik hoop alleen voor je dat hij het kan begrijpen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Angelos schreef:
    (...)

    Nee hij heeft niks verkeerds gedaan, maar ze vonden hem niet de knapste. Maarja, ik had met hem en hun hoeven hem ook niet leuk te vinden ofzo.


    In dat geval is dat eigenlijk best lullig. Weet hij dat zelf wel? Want wil je wel opnieuw een relatie met iemand beginnen wanneer je hem eigenlijk op die manier op uiterlijk beoordeeld hebt? Natuurlijk kan ik niet weten of jij veranderd bent en nu echt besluit dat je hem leuk vind om wie hij is en niet geeft om de meningen van anderen. Dus, ik zou zeggen: Luister een beetje naar je gevoel, maar vooral ook naar verstand.


    You are beautiful, you are love.

    Angelos schreef:
    (...)

    Nee hij heeft niks verkeerds gedaan, maar ze vonden hem niet de knapste. Maarja, ik had met hem en hun hoeven hem ook niet leuk te vinden ofzo.

    Heb je hem dat ook gezegd toen je het uitmaakte of gaf je een andere reden op? En ik heb zoiets ook een keer gehad, maar zijn dat dan wel echte vrienden? Hun hoeven niets met die jongen te hebben, jij hebt/had ermee. Het gaat niet altijd om het uiterlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Juniper schreef:
    (...)

    This probably. Ik denk dat je de aandacht mist, maar niet per se je exvriendje zelf.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zit helaas in dezelfde situatie..


    26 - 02 - '16

    Je hebt het uitgemaakt onder druk van je vrienden, die hem niet de knapste vonden?
    Gurl, you've got some issues.


    "Well, well. Look who we've got here!"