• Dit is vrij 'random' en 'vreemd' dat ik dit hier op deze site plaats...
    Maar ik heb echt jullie hulp nodig!
    Morgen mag ik beginnen in de h&m, van 8 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds.
    Ik heb al wel gewerkt in de Albert Heijn als cassière... Maar dat is compleet anders.
    Kan iemand mij tips geven?
    Ik ben echt een stresskip & mijn autisme en ADHD maakt het moeilijker als het eigenlijk zou zijn...
    Sorry voor deze vrij vreemde vraag, ik weet dat dit hier niet thuis hoort, maar ik kon het proberen he!
    Dus als iemand tips heeft, of zelf heeft gewerkt in een h&m laat dan even een berichtje achter, dankjewel!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Julie Jellyfish

    Uhm, volgens mij hoort dit niet in het Off-Topic subforum... Ik heb het even gemeld! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb het topic even in een beter subforum gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit soort vragen worden hier wel vaker gesteld, dus zo raar is het niet. ^^

    Ik heb zelf nog nooit ergens gewerkt, dus veel tips kan ik niet geven. Probeer vooral kalm te blijven en onthoud dat het vast wel goed komt, al ben je misschien nerveus. Succes morgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De eerste keer dat ik ging werken durfde ik niet vragen wanneer de pauze was dus heb ik gewoon doorgewerkt waardoor ik 1 uur 'gratis' had gewerkt. Dus niet bang zijn om die dingen te vragen. En veel succes! (:

    Niet bang zijn om dingen te vragen, je bent nieuw dus het is normaal dat je niet alles weet
    En veel plezier!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wees jezelf en succes!


    Can't control my second personality

    Ik werk bij de slager en sta loner buiten heel de dag. De eerste keer was iedereen super lief en legde me alles uit. Het webt vanzelf


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb zelf ook autisme en ADHD en al heb ik geen baantje, ik wil je wel graag meegeven wat mij in ieder geval helpt: Ht is niet ergals het niet in één keer lukt, je het niet meteen begrijpt of als je iets niet snapt. Niet stresses of blokkeren, gewoon doorgaan. Durf vragen te stellen e.d. Ze hebben je niet voor niets aangenomen voor zaterdag en ze zullen je begeleiden zolang je da nodig hebt. Heel veel succes en vooral veel plezier met je job!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zayniak schreef:
    Niet bang zijn om dingen te vragen, je bent nieuw dus het is normaal dat je niet alles weet
    En veel plezier!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ehm... blijven ademen?
    Nee, ik heb niet erg veel werk ervaring xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Blijf vriendelijk en dan gaat alles vanzelf (:
    Keep on smiling!
    Je moet gewoon jezelf zijn en wees ook niet bang om dingen te vragen.
    Het zal wel goed komen, succces.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vriendelijk zijn, op tijd daar verschijnen, geïnteresseerd zijn, praatjes aanknopen met klanten, ze helpen met dingen te vinden, maar niet meteen op hun huid zitten. Laat ze rustig rondkijken. Eh, tja. De rest moet je gewoon even vragen aan die mensen daar. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Laat je lekker alles wijzen... Stel vragen als je iets niet snapt.. Volgens mijn baas (ik werk in een slagerij)
    je kan beter elke week vragen en het goed doen... Dan een keer twijfelen en het vlees verpesten... (maar dat geld overal voor)

    Heeel veeel succes en plezier!! Ik weet ZEKER dat het goed komt


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Als het goed zullen ze je de eerste dag niet helemaal buiten sluiten en dat je alles zelf maar moet uitzoeken. Als je iets niet weet, gewoon vragen, ook al vind je dat eng of whatever.

    Veel succes (:


    'Darling, just hold on'

    Zayniak schreef:
    Niet bang zijn om dingen te vragen, je bent nieuw dus het is normaal dat je niet alles weet
    En veel plezier!


    precies dit!