• Dit is vrij 'random' en 'vreemd' dat ik dit hier op deze site plaats...
    Maar ik heb echt jullie hulp nodig!
    Morgen mag ik beginnen in de h&m, van 8 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds.
    Ik heb al wel gewerkt in de Albert Heijn als cassière... Maar dat is compleet anders.
    Kan iemand mij tips geven?
    Ik ben echt een stresskip & mijn autisme en ADHD maakt het moeilijker als het eigenlijk zou zijn...
    Sorry voor deze vrij vreemde vraag, ik weet dat dit hier niet thuis hoort, maar ik kon het proberen he!
    Dus als iemand tips heeft, of zelf heeft gewerkt in een h&m laat dan even een berichtje achter, dankjewel!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Julie Jellyfish

    Wow! Bedankt iedereen!
    Ik heb dit jammer genoeg te laat gezien haha
    Maar alles was goed verlopen.... Behalve dat mijn verantwoordelijke precies al een hekel aan me heeft :(
    Ik moest de hele dag label'en.. In een kamer waar geen zonlicht was, en rechtstaan, dit is dus een probleem, als ik beweeg gaat het nog, maar gewoon rechtstaan lukt me niet zo goed... Last van voeten, knieën & rug maar ja, ik vroeg een stoel en mijn verantwoordelijke werd precies echt kwaad...
    Vrijdag is hopelijk mijn 2de werkdag! Misschien loopt het dan al wat beter! (Hoop ik)
    Maar echt bedankt iedereen he! :D


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    Wow! Bedankt iedereen!
    Ik heb dit jammer genoeg te laat gezien haha
    Maar alles was goed verlopen.... Behalve dat mijn verantwoordelijke precies al een hekel aan me heeft :(
    Ik moest de hele dag label'en.. In een kamer waar geen zonlicht was, en rechtstaan, dit is dus een probleem, als ik beweeg gaat het nog, maar gewoon rechtstaan lukt me niet zo goed... Last van voeten, knieën & rug maar ja, ik vroeg een stoel en mijn verantwoordelijke werd precies echt kwaad...
    Vrijdag is hopelijk mijn 2de werkdag! Misschien loopt het dan al wat beter! (Hoop ik)
    Maar echt bedankt iedereen he! :D


    Op een gegeven moment raak je wel meer aan het staan gewend. Bij de Intratuin moest ik ook van 8 tot 6 staan en in het begin had ik daar echt superlast van, maar later minder (:

    Maar toch vind ik wel dat je een stoel mag hebben, dat vond ik bij mijn werk ook, maar goed. In ieder geval succes!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom