• Wie herinnert zich deze topics nog? (cat)
    Het was echt een geweldige tijd maar helaas stierf het op een gegeven moment zonder reden uit. D:
    Edit; Okay, I'm just gonna try; Let me work for a bit and I'll open a new topic. (krul)
    Edit 2: Just waiting for permission from the mods, so hang on.

    Edit 3: Geduld. ^^

    Klik hier voor het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:52 ]

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Ik zie je wel altijd naar binnen lopen bij het station (cat)
    En dan ga je altijd naar rechts de trap op :Y)

    Say what, heb ik zojuist ontdekt dat ik een stalker heb? (krul)

    Draculea schreef:
    (...)
    Say what, heb ik zojuist ontdekt dat ik een stalker heb? (krul)
    Naja, ik wacht altijd op Sanne bij die Donerix, en dan zie ik je altijd die trap oplopen. Dan wil ik altijd nog 'LAURA!' Roepen, maar dat vind ik een beetje awkward als je me dan niet hoort of zo HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als je het mist, begin zelf dan weer zo'n topic. Zo te zien zijn er genoeg mensen die mee zouden willen doen :Y)


    -



    Ah, there I am, proud member of the Malfoy family. This was a good time.
    Yes, I remember. It was great.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Naja, ik wacht altijd op Sanne bij die Donerix, en dan zie ik je altijd die trap oplopen. Dan wil ik altijd nog 'LAURA!' Roepen, maar dat vind ik een beetje awkward als je me dan niet hoort of zo HAHA

    Ah, ja ik heb altijd muziek op dus dan had ik je ook hoogstwaarschijnlijk niet gehoord. :'D

    xBoselfje schreef:
    Als je het mist, begin zelf dan weer zo'n topic. Zo te zien zijn er genoeg mensen die mee zouden willen doen :Y)

    Hmm, ja maybe. (krul)

    Ik vind het ook jammer dat ik die periode op Q amper op het forum zat. D: Damn. Dus ik zou sowieso mee doen, haha. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xBoselfje schreef:
    Als je het mist, begin zelf dan weer zo'n topic. Zo te zien zijn er genoeg mensen die mee zouden willen doen :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Beaton schreef:
    Ik vind het ook jammer dat ik die periode op Q amper op het forum zat. D: Damn. Dus ik zou sowieso mee doen, haha. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je dit weer zou opstarten, zou het stiekem jammer zijn om dan van alle afdelingen één te maken, al is dat het doel. Er zijn genoeg mensen uit andere afdelingen waarmee ik graag op zo'n dergelijk forum zou willen praten etc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Als je dit weer zou opstarten, zou het stiekem jammer zijn om dan van alle afdelingen één te maken, al is dat het doel. Er zijn genoeg mensen uit andere afdelingen waarmee ik graag op zo'n dergelijk forum zou willen praten etc.

    Ik ben al bezig met van alles en nog wat. Komt wel goed (hopelijk). ^^

    Maak dan Common rooms voor alle afdelingen en een Great Hall, of zo. :'D Of een common room er bij voor iedereen, idk, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik ben al bezig met van alles en nog wat. Komt wel goed (hopelijk). ^^


    Vast wel, en anders niet, ik vind het al tof dat je ermee bezig bent! c: Als je hulp nodigt hebt, wil ik je best helpen, hoor?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beaton schreef:
    Maak dan Common rooms voor alle afdelingen en een Great Hall, of zo. :'D Of een common room er bij voor iedereen, idk, haha.

    Great Hall - topic heb ik al klaarstaan. (krul)
    Ik wacht alleen even op wat toestemming van mods.

    Draculea schreef:
    (...)
    Great Hall - topic heb ik al klaarstaan. (krul)
    Ik wacht alleen even op wat toestemming van mods.

    Awesome!
    En ik bied ook mijn hulp aan, mocht je dat eens nodig hebben. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''