• Wie herinnert zich deze topics nog? (cat)
    Het was echt een geweldige tijd maar helaas stierf het op een gegeven moment zonder reden uit. D:
    Edit; Okay, I'm just gonna try; Let me work for a bit and I'll open a new topic. (krul)
    Edit 2: Just waiting for permission from the mods, so hang on.

    Edit 3: Geduld. ^^

    Klik hier voor het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:52 ]

    Amnesiae schreef:
    Slytherin baby! Als het topic er komt doe ik mee (:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volgens Pottermore ben ik een soort Gryffinclaw... maar ik vind mezelf toch iets meer Gryffindor :Y)
    Kom maar op met die topics!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wunjo schreef:
    Ga naar pottermore zou ik zeggen :Y) Ik dacht trouwens ook dat ik een Hufflepuf zou zijn, want ik ben wel trouw en eerlijk, alleen geen harde werker. Maar blijkbaar hoor ik dus bij Gryffindor :')

    Volgens Pottermore ben ik een Slytherin... Alleen iedereen om me heen zegt dat ik OF een Ravenclawer ben OF een Hufflepuffer.

    I don't know. Ik heb het echt gevoel alsof het 50% van Slytherin is en 50% van Hufflepuff.


    Chaos is a ladder.

    Vette shit, ik was toen samen met Scorpius. :Y)
    Mijn achternaam was ook nog eens Snape, hahaha. :'D Jep, dat waren mooie tijden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Word alles in het Engels weer gedaan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Beaton schreef:
    Slytherin ftw. *O*


    Don't be like the rest of them, darling

    Butera schreef:
    Word alles in het Engels weer gedaan?

    Meestal was de beginpost en dergelijke wel in het Engels, ja, maar het praten in het topic zelf niet altijd hoor.

    Draculea schreef:
    (...)
    Meestal was de beginpost en dergelijke wel in het Engels, ja, maar het praten in het topic zelf niet altijd hoor.
    Hmm ik gebruik google vertaler wel :] Aangezien mijn Engels nog slechter is dan google vertaler en ik er niks van begrijp/].


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Haha, het lijkt me best wel awesome, en die tijd was ik nog niet actief op het forum..
    Ben btw een Ravenclaw'er :'D


    Stenenlikker

    Misschien leuk dat als zo'n common room er komt, en je zou er een 'lijstje' bij maken, dat je dan ook de Pottermore namen achter de Quizlet gebruikersnamen zet. Zo kan iedereen gelijk van elkaar zien in welke afdeling diegene komt en wat zijn of haar naam is op Pottermore.


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    Misschien leuk dat als zo'n common room er komt, en je zou er een 'lijstje' bij maken, dat je dan ook de Pottermore namen achter de Quizlet gebruikersnamen zet. Zo kan iedereen gelijk van elkaar zien in welke afdeling diegene komt en wat zijn of haar naam is op Pottermore.

    Ik wilde het eigenlijk vragen, maar mag je eigenlijk dan alleen aan die common room meedoen als je je hebt laten indelen bij Pottermore? Want ik zou eventueel wel tijd hebben voor deze common room, maar het gaat tegen mijn principes in dat ik een account aanmaak op Pottermore.
    Is heel vaag, maar ik heb een punt gezet achter de series, en ik wil mijn eigen parodies erop maken, maar meer hoef ik niet te weten. Pottermore is leuk, maar ik wil het niet meer. Het is 'klaar' voor mij. Wil trouwens niet zeggen dat ik de boeken niet meer lees, hoor. Ik vind het nu alleen genoeg zo ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is los van pottermore hoor, ik betrek mijn account hier ook niet bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hufflepuff here ;'D


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ludovico schreef:
    Ik wilde het eigenlijk vragen, maar mag je eigenlijk dan alleen aan die common room meedoen als je je hebt laten indelen bij Pottermore? Want ik zou eventueel wel tijd hebben voor deze common room, maar het gaat tegen mijn principes in dat ik een account aanmaak op Pottermore.
    Is heel vaag, maar ik heb een punt gezet achter de series, en ik wil mijn eigen parodies erop maken, maar meer hoef ik niet te weten. Pottermore is leuk, maar ik wil het niet meer. Het is 'klaar' voor mij. Wil trouwens niet zeggen dat ik de boeken niet meer lees, hoor. Ik vind het nu alleen genoeg zo ^^

    Nee joh, gewoon voor alle Pottermore fans. Je hoeft niet perse een Pottermore account te hebben, maar het is leuk om van elkaar te weten in welke afdeling je zit en of je elkaar kunt toevoegen. (":


    Chaos is a ladder.

    Leuk idee!
    Ik hoor bij Slytherin btw. :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.