• Wie herinnert zich deze topics nog? (cat)
    Het was echt een geweldige tijd maar helaas stierf het op een gegeven moment zonder reden uit. D:
    Edit; Okay, I'm just gonna try; Let me work for a bit and I'll open a new topic. (krul)
    Edit 2: Just waiting for permission from the mods, so hang on.

    Edit 3: Geduld. ^^

    Klik hier voor het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:52 ]

    Het zou echt leuk zijn als jullie dit een nieuw leven kunnen inblazen. Maar wat ben je dan zoal van plan eigenlijk. Is dit dan gewoon een kletstopic of worden er ook uitdagingen gedaan zodat we eventueel puntjes kunnen verzamelen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Het zou echt leuk zijn als jullie dit een nieuw leven kunnen inblazen. Maar wat ben je dan zoal van plan eigenlijk. Is dit dan gewoon een kletstopic of worden er ook uitdagingen gedaan zodat we eventueel puntjes kunnen verzamelen?

    Nou, ja ik was er inderdaad iets groters mee van plan. Still waiting for permission, ik hoop echt dat het door gaat want ik weet zeker dat de HP-fans hier actief aan zullen meedoen. :3

    Draculea schreef:
    (...)
    Nou, ja ik was er inderdaad iets groters mee van plan. Still waiting for permission, ik hoop echt dat het door gaat want ik weet zeker dat de HP-fans hier actief aan zullen meedoen. :3
    Zou inderdaad wel leuk zijn. Dit zou dan ook een lange tijd moeten meegaan, want ik deed ooit eens een HP themawedstrijd in dit concept en een volledige wedstrijdperiode is echt te kort om dat goed te kunnen organiseren. Ik hoop ook wel dat het mag, want heerst er weer wat meer eenheid tussen de users, want echt veel contacten heb ik hier eigenlijk niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Het zou echt leuk zijn als jullie dit een nieuw leven kunnen inblazen. Maar wat ben je dan zoal van plan eigenlijk. Is dit dan gewoon een kletstopic of worden er ook uitdagingen gedaan zodat we eventueel puntjes kunnen verzamelen?

    Precies want de kans zit er anders wel dik in dat het weer stil valt...

    Mengelmoes van alle afdelingen hier trouwens. c:


    Chaos is a ladder.

    Waarom heb je eigenlijk toestemming nodig van de mods?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    Waarom heb je eigenlijk toestemming nodig van de mods?
    Omdat wat ze in principe van plan is een soort van wedstrijd is en voor wedstrijden is er een wachtlijst en zijn er een heleboel voorwaarden aan verbonden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah, why not make a new one? Ook al ben ik een Gryffindor.


    Tijd voor koffie.

    Dan zou er wel per afdeling een soort van organisator moeten komen denk ik. Om zo alles een beetje in orde te houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dan zou er wel per afdeling een soort van organisator moeten komen denk ik. Om zo alles een beetje in orde te houden.

    Jep... waarschijnlijk wel. Ik hoop in ieder geval dat dit goed gekeurd wordt en dat er ook gewoon mensen zijn die dan leuk en actief mee gaan doen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Jep... waarschijnlijk wel. Ik hoop in ieder geval dat dit goed gekeurd wordt en dat er ook gewoon mensen zijn die dan leuk en actief mee gaan doen.
    Stiekem hoop ik het ook. Zou echt leuk zijn. Zeker om contacten te maken op deze site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Stiekem hoop ik het ook. Zou echt leuk zijn. Zeker om contacten te maken op deze site.

    Jaa, inderdaad! Toen in de Slytherin common room (die anderen ben ik zelf nooit geweest) was het echt gezellig en ik heb zo zeker kennis kunnen maken met mensen. (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Jep... waarschijnlijk wel. Ik hoop in ieder geval dat dit goed gekeurd wordt en dat er ook gewoon mensen zijn die dan leuk en actief mee gaan doen.

    Ik zou zeker meedoen. Ik vind het zo'n leuk idee!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Castellan schreef:
    (...)
    Ik zou zeker meedoen. Ik vind het zo'n leuk idee!
    ^ This


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziet er leuk uit. Eigenlijk nooit aan meegedaan. Zou ook niet weten waar ik zou zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weet niet of ik het al heb gezegd, maar ik ga zeker meedoen!
    Ravenklauw hier btw.


    -