• Ik weet niet of hier fans zijn van Within Temptation, Nightwish of Tarja (Ex-zangeres van Nightwish), maar de nieuwe single komt samen met hun EP uit op 27 september.
    Korte stukjes:





    Update:
    De hele EP is gister al geleaked. De music video is al te zien in Zweden (Ja, alleen in Zweden D: ) Mensen hebben het online gezet, ook al is morgen de release datum. Voor iedereen die niet kan wachten. Hier is de video:

    Video van hun vevo youtube kanaal:


    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 20:05 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vind het nummer zelf niet zo leuk, maar de muziek wel..


    ©1998

    Avarosa schreef:
    Perfect combination.



    Heerlijk nummer. Mijn weekend kan niet beter!! K kan het refrein al gedeeltelijk mee zingen, nu de rest nog


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen



    Omdat de video in je beginpost door de gebruiker op YT verwijderd is.

    Het is echt een gaaf nummer! PERFECT :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:


    Omdat de video in je beginpost door de gebruiker op YT verwijderd is.

    Het is echt een gaaf nummer! PERFECT :D

    Thank you !
    Hij staat nu in de beginpost.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo'n ontzettend goed nummer! =D
    Ik heb echt gedroomd van de dag dat die twee eindelijk samen een nummer op zouden nemen haha :p
    Twee super goeie zangeressen samen....

    AWESOME!


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik kan m niet afluisteren op mn mobiel. Luister m zo c:

    En, oh wait, ik zie nu pas dat het een oud topic is...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SUPERLIEDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Klinkt goed!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.