• Ik weet niet of hier fans zijn van Within Temptation, Nightwish of Tarja (Ex-zangeres van Nightwish), maar de nieuwe single komt samen met hun EP uit op 27 september.
    Korte stukjes:





    Update:
    De hele EP is gister al geleaked. De music video is al te zien in Zweden (Ja, alleen in Zweden D: ) Mensen hebben het online gezet, ook al is morgen de release datum. Voor iedereen die niet kan wachten. Hier is de video:

    Video van hun vevo youtube kanaal:


    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 20:05 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaaa ikr! So awesome. :9~

    Ik ben echt enorm benieuwd!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had dat van Giel nog nie gezien. Ik kan echt niet wachten!!! Ik heb zelf ook kaartjes voor de tour en kan echt niet wachten!!!!! Ik zat hier net te springen op de bank, man Tarja en Sharon samen, hallelujah!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Ik had dat van Giel nog nie gezien. Ik kan echt niet wachten!!! Ik heb zelf ook kaartjes voor de tour en kan echt niet wachten!!!!! Ik zat hier net te springen op de bank, man Tarja en Sharon samen, hallelujah!!!!

    Ik heb ook kaartjes! Jammer dat de tour verplaats is, maar gelukkig heb ik vakantie wanneer het concert is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ik heb ook kaartjes! Jammer dat de tour verplaats is, maar gelukkig heb ik vakantie wanneer het concert is.


    Voor wanneer heb je kaartjes en waar ga je dan heen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Voor wanneer heb je kaartjes en waar ga je dan heen?

    2 mei in Amsterdam.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    2 mei in Amsterdam.


    Jammer, ik ga in Antwerpen naar de Lotto Arena


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Jammer, ik ga in Antwerpen naar de Lotto Arena

    Jammer, wanneer is het concert dan in Antwerpen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klinkt goed. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Scabbia schreef:
    (...)
    Jammer, wanneer is het concert dan in Antwerpen?


    29 April


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben alvast benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Klinkt echt supervet, ik ben echt benieuwd ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Klinkt vet, kan niet wachten totdat die uit is. n.n

    Update:
    De hele EP is gister al geleaked. De music video is al te zien in Zweden (Ja, alleen in Zweden D: ). Mensen hebben het online gezet, ook al is morgen de release datum. Voor iedereen die niet kan wachten. Hier is de video:




    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Perfect combination.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?