• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:17 ]


    -

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hijs best goed gelukt! ^^ Ik kan snappen dat je vingers daar pijn van gaan doen :').


    Haha jup. Vooral van t harde duwen.



    Lekker die boterbabbelaars, my favourite!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil m'n koffie! T________T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stomme ebayverkoper met je stomme shirt dat maar half-geprint is en dus heel slecht en wat meer op een xl lijkt dan op een m.

    Ik had echt 'ns een nieuwe avatar nodig. Here it is.

    Eindelijk, na zoveel uitleg snap ik wiskunde :D Ik ga dit jaar gewoon over en ga iedereen bewijzen dat ik niet dom ben :'D

    Schijnheilige trut.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Trolololo

    Waarom is het zo moeilijk om te weten wat jij denkt? Zij of ik? Het ene moment is het zij, het andere moment ik.. Ik moet het weten...

    Draculea schreef:
    Trolololo


    26 - 02 - '16

    Ergens denk ik dat mijn vrienden erg geschokt zullen zijn. Als ze mij zo zien :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vierde muffin van vandaag. Morgen en overmorgen ook nog een kermisvoedsel halen... Ojee Laura, gezond. (cat)

    Oh nee. Waarom kom ik er vandaag pas achter dat ik voor morgen, voor het vak dat ik het moeilijkst vind, nog een hele tekst moet vertalen en vier pagina's aan oefeningen moet maken? D:
    Gawd, hoe ga ik dit afkrijgen.


    :)

    Pfffft, ik wil chocolade! Waarom haalt mijn ma geen chocolade in huis!? AAARGH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Godd haat het als mensen opeens gewoon niet meer reageren -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]