• Het internetfenomeen zal te zien zijn in een kerstfilm.
    'Grumpy Cat' krijgt eigen tv-film. Dat heeft de Amerikaanse tv-zender Lifetime laten weten aan The Hollywood Reporter.
    Grumpy Cat's Worst Christmas Ever vertelt het verhaal van een kat die in een dierenwinkel wacht op een nieuw baasje. Een 12-jarig meisje kan communiceren met de kat en de twee worden vrienden.
    Tim Hill (SpongeBob SquarePants) en Jeff Morris werken aan het script. Wie de stem van Grumpy Cat zal inspreken is nog niet bekend.
    Grumpy Cat werd in 2012 wereldwijd bekend nadat er een foto van het dier online verscheen. Sindsdien heeft de kat onder andere al een eigen boek gekregen.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, die film wil ik echt zien dan!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Hahaha, die film wil ik echt zien dan!


    Ik ook :3


    26 - 02 - '16

    Zal dan wel de leukste kerstfilm ooit worden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik. Moet. Die. Film. Zien.

    Hij is echt baas :3


    wat was dit ookalweer

    Ze moeten ook altijd alles helemaal uitmelken hè, whoa


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou die film wel willen zien, haha. c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hihi wat cool! Ik wil hem ook zien :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    What the hell?!

    Awesome!:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Samifer schreef:
    Ze moeten ook altijd alles helemaal uitmelken hè, whoa


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oh mijn God, what the hell. :'D
    Dat hij nou een film krijgt, oké, dat klinkt nog wel grappig, maar waarom moet hij daarin praten? Dat wordt zo raar, haha. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hoop dat Samuel L. Jackson 'm inspreekt. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."