• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

[ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:17 ]

-

Juniper schreef:
    (...)

O-zone (Radu)?!!

Nein, Ylvis. (cat)

Kunnen die asocialen het veranderingen van rooster niet gewoon als een normaal mens ddoorgeven? We zaten als een idoot bijna 45 min op die lelaar te wachten terwijl we naar huis konden.

-

Draculea schreef:
    (...)
    Nein, Ylvis. (cat)

Nahh, die ken ik niet. ;p Was vroeger helemaal O-zone fan. :')

You are beautiful, you are love.

Zoidberg schreef:
    (...)

Dat gaat niet altijd op.

Dat is waar. (krul)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Rhiine schreef:
    Kunnen die asocialen het veranderingen van rooster niet gewoon als een normaal mens ddoorgeven? We zaten als een idoot bijna 45 min op die lelaar te wachten terwijl we naar huis konden.

Ik herken dit, alleen toen waren de lessen verschoven en kwamen we met z'n vijven twee uur te laat aankakken. De andere mochten al weg... Ook erg fijn

Ich liebe dich 27.12.23

My feet won't touch the ground.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Sosuke!! don;t die!!
    Waag het eens!

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Thee is zo njomie!

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik heb honger
    Maar ik wil afvallen, dus ik mag niet gaan eten nu

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Allunga schreef:
    Ik heb honger
    Maar ik wil afvallen, dus ik mag niet gaan eten nu

Je kunt het!

OT: Toch wel leuk als je 'nodig' bent.

You are beautiful, you are love.

I could stab myself right now.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik verveel me dood terwijl ik een bult huiswerk heb van hier tot aan Tokyo. Meh. :c

Ik houd van mijn bed
    Het ziet er zo leuk uit en ligt zo lekker
    Het liefst zou ik er de hele dag in blijven liggen
    Helaas is school het gemene monster dat mij er in de morgen weer uithaalt

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Draculea, stuur je me een kaartje als je er bent? (a)

Ich liebe dich 27.12.23

Wat heb ik gedaan, damn :c. Ik had dit al veel eerder moeten stoppen, 't is nu al zo laat.

i put the fun in funeral